31,307 posts, 1,566 pages, 8,533,562 views
Replying to päivän :(:
Kunnon lentsussa, joutuu perumaan tämän viion menot. Terkkarissa kesti käynti vaivaiset 3,5h. Ensin terv.hoitajalle 30min, jonka jälkeen lääkärille piti olla 7 jonossa ennen minua. Noh, siinä jonon purkamisessa meni sitten yli 2,5h.
---
Kunnon lentsussa, joutuu perumaan tämän viion menot. Terkkarissa kesti käynti vaivaiset 3,5h. Ensin terv.hoitajalle 30min, jonka jälkeen lääkärille piti olla 7 jonossa ennen minua. Noh, siinä jonon purkamisessa meni sitten yli 2,5h.
---
Tunnen tuskasi ja toivon nopeaa paranemista, mutta Osaatko sanoa, monta lääkäriä oli jonoa hoitamassa? Koska vaikkei se kipeää helpota niin tuo sun odotusaikasihan vaikuttaa varsin nopealta, eikä edes pahalta. Perus akuutti aika noin 15-20min siihen potilastietojen luku eteen ja loppu sanelut päälle niin 20-30min koko settiin (aika optimi helppoja lapsi tm potilaita hoitaessa).
---
Lääkäreitä kuulemma oli päätähuimaavat 1kpl koko keskuksessa tietääkseni. Meni koko hommassa hieman yli 3,5h että pääsin ulos. Jatkossa yksityiselle suosiolla
Muutenkin koko viikon ollu tosi tosi väsyny. Olin jo jotenkin unohtanu, miten paljon syksyn tuleminen vaikuttaa energiatasoon ja uniin.
spankki vetää kaikesta ylimääräsiä maksuja. Eiköhän debidkortin idea oo, ettei sitä voi ylittää.
Tällä kertaa ylitin kyllä credit puolen, mutta viimeks oli toi toinen puoli. Ja aina pitää vetää 10e ylityspalkkiota.
Menee kyllä toi kyseinen pankki ihan puhtaasti bonusten keräämiseen tästä lähtien*grr*
---
spankki vetää kaikesta ylimääräsiä maksuja. Eiköhän debidkortin idea oo, ettei sitä voi ylittää.
Tällä kertaa ylitin kyllä credit puolen, mutta viimeks oli toi toinen puoli. Ja aina pitää vetää 10e ylityspalkkiota.
Menee kyllä toi kyseinen pankki ihan puhtaasti bonusten keräämiseen tästä lähtien*grr*
---
Toi menee joka pankissa tuo ylitysmaksu debit-puolelta. Creditistä ei minusta mene
spankilla menee molemmista.
Visa electronia ei pysty ylittämään. Mun mielestä debidkortin idea on juuri, että sitä ei voi ylittää
---
---
---
Toi menee joka pankissa tuo ylitysmaksu debit-puolelta. Creditistä ei minusta mene
---
spankilla menee molemmista.
Visa electronia ei pysty ylittämään. Mun mielestä debidkortin idea on juuri, että sitä ei voi ylittää