päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,095,625 views

Jago

Posts: 4,039

#31081 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:

Huomasin että toinen koiramme(bernhardilainen 10v) on menettänyt kuulon.*nyyh*


Veikkaan että ei oo pahimmasta päästä onneks vanhuuden tuomia ongelmia. Pystyy varmasti elää aika normaalia elämää. Pidä vaan hihnassa aina ulkona, ettei tuu kotiinkutsumisessa ongelmia.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#31082 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:

PMS, pakkaaminen ja parkuminen *poks*


*lohduttel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#31083 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

vatsaan polttaa kokoajan. en ees ollu syöny mitään ihmeempää tänää enkä eilen. En tiiä johtuko tää sitten kiireisestä aamuherätyksestä, kun en kerenny kun kaataa kahvin naamariin ja lähtee matkaan.



No kyl kahvi tyhjään vatsaan voi aiheuttaa tuollaista. Kannattaa varmaan juoda maitoa tai muutenkin paljon vettä.

Onko ollut stressiä? Mahahaavatkin taitaa olla yleisempiä kuin mitä luullaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#31084 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---
vatsaan polttaa kokoajan. en ees ollu syöny mitään ihmeempää tänää enkä eilen. En tiiä johtuko tää sitten kiireisestä aamuherätyksestä, kun en kerenny kun kaataa kahvin naamariin ja lähtee matkaan.
---


No kyl kahvi tyhjään vatsaan voi aiheuttaa tuollaista. Kannattaa varmaan juoda maitoa tai muutenkin paljon vettä.

Onko ollut stressiä? Mahahaavatkin taitaa olla yleisempiä kuin mitä luullaan.


Veikkaan kanssa, että johtuu tosta kahvista. Saatto olla vatsalle vähän huonompi päivän alotus. Muutenkin tän kesän aikana ei oo tullu syötyy niin terveellisesti ja on tullu juotua noita kaupan hiivasia juomia, eikä vatsa siks välttis kestä, vaikka vedänkin kahvini aina runsaalla maidolla

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Kolera

Posts: 4,256

#31085 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
pyykinpesukone ei sit tyhjennä vesiä lingotessa perkele.

no nyt alko toimii vesipumppu mut saatana mikä pörinä lähtee. taitaa olla aika lopun alkua

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

tommib

Posts: 3,204

#31086 • • tommib
valehteleva ex-vaimo osa 1003:

Huomenna sosiaalitoimen kanssa neuvottelu koskien lasten huoltomuotoa. Ex-vaimoni on pyytänyt paikalle tukihenkilön, joka paljastui yllättäen psykologiksi tällaisilla faktoilla:

Hänellä on runsaasti kokemusta väkivaltakäyttäytymisen arvioinnista, sekä uhka-arviointien ja epäsuorien persoonallisuusarviointien laatimisesta. Hän on erikoistunut mm. erilaisten kiristys- ja uhkakirjeiden analysointiin ja riskitason määrittämiseen, niin yrityksiä kuin yksittäisiä henkilöitäkin koskevissa tilanteissa.Hän konsultoi lukuisia lainvalvontaviranomaisia eri maista psykologista asiantuntemusta vaativissa tilanteissa.

Häkkänen-Nyholmilla on täydennyskoulutusta psykopatian arvioinnista, ratkaisukeskeisestä psykoterapiasta, hypnoosista, traumaterapiasta, seksuaaliterapiasta, sekä EMDR-terapiasta (I ja II-taso ja lasten I-taso). Yksityishenkilöiden vastaanottotyössä hän hoitaa muun muassa asiakkaita, joilla on taustallaan vaikeita traumakokemuksia, tai jotka ovat siviili- tai rikosprosessissa osallisina.

Tulee olemaan todella puolueeton neuvottelu. Meinaan suoraan sanoa, etten suostu psykologin olevan paikalla, koska johan oma lekuri on lausunnon oikeutta varten tehnyt. Ei ihan ole minusta oikeudenmukaista minua kohtaan, etenkään kun toinen vielä valehteli asiasta kirkkain silmin.
kinderi

Posts: 1,783

#31087 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Hirveen kivaa kun alakerrassa on koira, joka räyhää ja räkyttää KOKO ajan. Tänään se on oppinu ulisemaankin. Hohhoi.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

lopez

Posts: 1,972

#31088 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän :(:

Hirveen kivaa kun alakerrassa on koira, joka räyhää ja räkyttää KOKO ajan. Tänään se on oppinu ulisemaankin. Hohhoi.


Turhan tuttu tilanne ja vähintään ymmärrettävä jo yleisen turhautumisenkin kannalta. Vaikka eläinrakkaaksi tunnustaudun on kuvailemasi tapauksen tiimoilta suotava sympatiat suuntaasi siinä missä muillekkin ks. haukkuterrorista kärsiville. Tietämättä täsmällisempää kestoa kuviolle, taustoista puhumattakaan, voisin kaikesta huolimatta veikata "edesvastuuttoman omistajan" omaavan tässä(kin) tapauksessa sen suurimman altavastaajan asennevamman siinä kuin joku elementtitalossa juoksevia mukuloitaan niskasta ruotuun laittamaton iskä ja/tahi äiskäkin. Meidän rapussa päivästä toiseen ja yhteen putkeen tuntitolkulla - enkä voi liiaksi painottaa mainintaa tuntitolkulla - räksyttänyttä dalmatialaista siedettiin käsittämättömät 8kk kunnes akka älysi (joutui?) pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja painella päistikään pientareelle rakkeineen.

Eläissäni en yhdestäkään ihmisestä valitusta ollut tehnyt, ja vaikka esimerkin tapauksessa se ensisijaisesti koiraan kohdentui niin osansa otti omistajakin, luonnollisesti. Itse suosin ennen kaikkea kasvotusten tapahtuvaa selvittelyä asiassa kuin asiassa koska pippelitön foorumeilla ruikutus harvoin jos koskaan mitään muuttaa, joskin joissain tapauksissa saattaa asianosainen olla liian luupää tiedostaakseen tilansa, jotta kolmannen osapuolen väliintulo olisi vältettävissä. Kaiken kaikkiaan kannattanee katsoa kortit pakan alimmaista myöden, ja kohdistaa voimavarat (jossei muutoin niin sitten yhdessä tuumin siis asukkaiden kanssa) asian saattamiseksi oikeille raiteille yleisen kotirauhankin nimissä, ennekuin tilanne luisuu esim. sen kaltaiseksi, jossa edes korvatulpat ei enään jeesi kärsivää.

Toivon mukaan saatte tilanteeseen kompromissin mahd. pian.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Jago

Posts: 4,039

#31089 • • Edited Jago un-trained monkee
Lomahaaveet virallisesti haudattu, kun lentojen hinta oli kaksinkertaistunut viikossa. Oma moka sinänsä, että en sopinut ensin jo lentoja ja itse lomaa ja sen jälkeen vasta miettinyt majotusta.
Odotin ensin, että kuulin onko kaverilla mulle paikkaa vai pitäisikö yrittää jotain hostellia. Selvisi, että hostelliin olisi mentävä ja sain jo varmistettua että vaihtamalla huonetta kerran kaikki onnistuisi, mutta nyt lentojen hinta tosiaan ylittää kipurajan*toktok*

Edit. Tänään pitäisi kanssa mennä keskustelemaan nykyisen/eksän kanssa siitä mitä toi viime perjantainen kännipelleily oli. Ja en oikeen tiedä mitä haluan sanoa tai että tapahtuu

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hemuz

Posts: 2,178

#31090 • • hemuz kätevä emäntä
Puhelin hävis viikonloppuna :( ja samalla kaikki numerot...
Jago

Posts: 4,039

#31091 • • Jago un-trained monkee
Mä tiiän kyllä, että mun sosiaaliset taidot ei oo vielä ihan parhaassa mahollisessa terässä, mut ehkä eniten vituttaa tälläset tilanteet, kun joku super kuuma tyyppi pokaa, enkä tajuu sitä kun vasta jälkikäteen(eikä oo ees ekakerta). Damns*toktok*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

ValaX

Posts: 3,891

#31093 • • ValaX

Replying to päivän :(:

Mä tiiän kyllä, että mun sosiaaliset taidot ei oo vielä ihan parhaassa mahollisessa terässä, mut ehkä eniten vituttaa tälläset tilanteet, kun joku super kuuma tyyppi pokaa, enkä tajuu sitä kun vasta jälkikäteen(eikä oo ees ekakerta). Damns*toktok*



Tunnen tuskasi. Mä olen ainakin tullut hieman varovaiseksi ihmisten kanssa, kun eihän sitä koskaan tiedä jos kyse on vain kohteliaisuudesta. Tai ehkä mä en vaan kykene erottamaan noita kahta toisistaan?

Toinen mikä mua ärsyttää on se, että melkosella todennäköisyydellä vaikka jos joku yritytäisikin lähestyä ja olisin kiinnostunut, niin sillä on yleensä nainen, jonka selän taakse mennään sitte kyllä jossain vaiheesa piiloon...
johnnytys

Posts: 489

#31094 • • johnnytys idän pikajuna
meen seinii pitkin kun odotan mun labra tuloksia....

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Jago

Posts: 4,039

#31095 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---
Mä tiiän kyllä, että mun sosiaaliset taidot ei oo vielä ihan parhaassa mahollisessa terässä, mut ehkä eniten vituttaa tälläset tilanteet, kun joku super kuuma tyyppi pokaa, enkä tajuu sitä kun vasta jälkikäteen(eikä oo ees ekakerta). Damns*toktok*
---


Tunnen tuskasi. Mä olen ainakin tullut hieman varovaiseksi ihmisten kanssa, kun eihän sitä koskaan tiedä jos kyse on vain kohteliaisuudesta. Tai ehkä mä en vaan kykene erottamaan noita kahta toisistaan?

Toinen mikä mua ärsyttää on se, että melkosella todennäköisyydellä vaikka jos joku yritytäisikin lähestyä ja olisin kiinnostunut, niin sillä on yleensä nainen, jonka selän taakse mennään sitte kyllä jossain vaiheesa piiloon...


Niinpä, mut pitää vaa jubailla sen kaa seuraavaks lisää ja kattoo jos onnais =P

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

cletus

Posts: 369

#31096 • • Edited cletus
Mulla on maailman huonoin (*sensuroitu*) pomo!
Cloud

Posts: 2,162

#31097 • • Cloud Game Freak
Typerät säät. Sais tulla tasanaen 25astetta ympäri vuoden ni hyvä olis.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

Posts: 4,039

#31098 • • Jago un-trained monkee
spankki vetää kaikesta ylimääräsiä maksuja. Eiköhän debidkortin idea oo, ettei sitä voi ylittää.
Tällä kertaa ylitin kyllä credit puolen, mutta viimeks oli toi toinen puoli. Ja aina pitää vetää 10e ylityspalkkiota.
Menee kyllä toi kyseinen pankki ihan puhtaasti bonusten keräämiseen tästä lähtien*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

MRC

Posts: 1,346

#31099 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Replying to päivän :(:

Typerät säät. Sais tulla tasanaen 25astetta ympäri vuoden ni hyvä olis.



Vahvasti samaa mieltä

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!