päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,096,122 views

tommib

Posts: 3,204

#30821 • • tommib

Replying to päivän :(:


---
En saa kolmea koiraa pelastettua heidän omistajan kostonhimolta. Kun ei emäntä saa vaihtaa lapsen sukunimeä, vie hän kostoksi kaksi täysin tervettä koiraa piikille ja kolmanne antaa uuteen kotiin. Koirat ovat asuneet täällä nyt maaliskuusta asti, enkä mitään voi kuulemma asialle tehdä*dissaa**senkin**toktok**eikä**eiei**nyyh*
---


Ei voi oikeasti olla totta. Nyt on pakko sanoa: Voi v****! Älä anna niitä koiria ollenkaan sille eukolle. Niillä koirilla on oikeasti oikeus elää...



Yritin kaikin tavoin tuon estää. Olin yhteydessä Eläin suojelu yhdistykseen ja Eläinsuojelun eläinlääkäriin. Mitään en saanut tehtyä, koirat lähti *nyyh* Hakiessa yllättäen, kun kaveri oli mukana, olikin kaikille kodit. Tekstiviestissä lukee, että 2 menee piikille. Ja toinen vielä väkisin tunkee kotiini vaikka olin sen kieltänyt.

Ihan kuin tuossa ei olisi tarpeeksi, hän syyllistyi laittomaan uhkaukseen vielä viime yönä. On tää elämä taas helppoa...
tommib

Posts: 3,204

#30822 • • tommib
Ja taas paranee! Ensin ex-vaimo uhkailee minua ja uhkailee kaverillaan. Nyt hän on nostanut minusta pahoinpitely syytteen, käynyt oikein lääkärissä ja todistajana on sama ihminen, jolla hän on minua uhkaillut. Ja tää ihminen on alkoholisti
KeijoK

Posts: 1,495

#30823 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
kolmatta viikkoa kestänyt kipu ala-/ristiselässä...en tiiä sitten onko lihakset vaan jumissa vai mikä on mutta ei oo kivaa. pitänee vissiin mennä lekurille jos ei ala helpottamaan...

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Ergilion

Posts: 751

#30824 • • Ergilion
epätietoisuudessa on erittäin epämukavaa elää, kun joutuu yksikseen miettimään ja spekuloimaan, että mites se juttu nyt oikeasti meni.

:<<<<<<<<

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jago

Posts: 4,039

#30826 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:

Ja taas paranee! Ensin ex-vaimo uhkailee minua ja uhkailee kaverillaan. Nyt hän on nostanut minusta pahoinpitely syytteen, käynyt oikein lääkärissä ja todistajana on sama ihminen, jolla hän on minua uhkaillut. Ja tää ihminen on alkoholisti


No voi helvetti noita sun kirjotuksia. On kyllä aika uskomaton toi sun eksäs.
Ei voi sanoo muuta, kun että voimia*lohduttel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#30827 • • Jago un-trained monkee
Eiliselle: Menin eilen tekemään jotain, minkä piti olla kivaa. Se on yleensä aina kivaa.. Mut voi perse, että olin huonointa ikinä.
Oli ollut tosi hyvä päivä siihen asti ja sit fiilis meni aivan perseelleen. Se hirvee pettymys sai aikaan taas hirveen tunneryöpyn kaikkee muuta paskaa ja sitten loppu tunti hereilläoloaikaa menikin vaan fiilareita kootessa.

Tälle päivälle : ei vaan taas oo yhtään energiaa tehdä duunia. Vituttaa, kun tää on sitä aikaa kun mua just tarvitaan ja mun pitäis loistaa ja tehdä itteni tarvituks, jotta ne haluis jatkaa mun sopparia.*toktok*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#30828 • • Edited Oj Keep it FILTHY
Plaaahh.. Huomenna töihin. Ei yhtään kiinnosta muutaman lomapäivän jälkeen *poks*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jago

Posts: 4,039

#30829 • • Jago un-trained monkee
[o]more coffee = more efficiency[/o]

More coffee = more diarrhea

*sars* *nauru* *blush*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#30830 • • Jago un-trained monkee
Tää on kyl itteasiassa enemmänkin päivän :| kun johtuu positiivisista jutuista, mutta laitetaan kuitenkin tänne.

Voi perse , että on paikat jumissa. Huomaa, että oon rehkiny salilla vikan viikon ja nostanu vähintään 5kg enemmän joka laitteessa, kun about vuoteen.
Jalka prässissäkin piti vetää 125kg ja nyt on jalat aivan jumissa. En pääse penkistä ylös ilman käsillä auttamista =DD . Oon siis käyny vikat puol vuotta niin harvoin salilla, että en oo tehny jalkoi käytännössä ollenkaan.


Tää nyt on oikeesti päivän :( :n sopivaa
Flunssakin yrittää päästä läpi, mut punahattuu ja teetä vaan naamaan ni kyl se siitä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Gabbersparadise

Posts: 372

#30831 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Sain työpaikalta joululahjaksi numarkin mixtrack pro kontrollerin. Ei sille nyt kauheata tarvetta ollut kun soittimet löyty jo muutenkin mutta ainakin voi "helpommin" soitella musaa suoraan koneelta. Ongelmana vaan se että Traktor Lite ei omaa nauhoitusominaisuutta ! *senkin*

Toimiskohan Audacityn kautta?

Tytöt soittavat aina kännissä mulle kun haluavat jutella. En tiedä ottaakko nyt hyvänä vai huonona mutta kun univelkaa tarpeeksi jo muutenkin pelaamisesta niin ei paljoa huvittas pälättää.

--
I am lightning, the rain transformed

Oj

Posts: 1,349

#30833 • • Oj Keep it FILTHY
Tänään oli jälleen YT:eet firmassa. Vielä ei ole varmaa joutuuko jengiä ulos mutta se on ainakin varmaa että kahden viikon kuluttua siirrytään 4 päiväsiin viikkoihin. :(

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jago

Posts: 4,039

#30834 • • Edited Jago un-trained monkee
Tänää oli tosi jännä päivä. tunteet tosi pinnalla kokoajan ja viikonlopusta samalla tosi hyvä fiilis, että vähän morkkista. Tuli sekotettua pakkaa monen ihmisen kanssa.

Mustasukkasuus nostaa kanssa päätänsä. Taidan tietää missä mun eksä on tällä hetkellä ja kenen kanssa. Typerää sinänsä, jos itte on pannu eron jälkeen tieskuinka montaa ihmistä. Toisaalta ehkä enemmänkin oon mustis siitä kenen kanssa se siellä on.
Pienet on piirit.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

alphamagic

Posts: 3,628

#30835 • • alphamagic

Replying to päivän :(:

Tänää oli tosi jännä päivä. tunteet tosi pinnalla kokoajan ja viikonlopusta samalla tosi hyvä fiilis, että vähän morkkista. Tuli sekotettua pakkaa monen ihmisen kanssa.

Mustasukkasuus nostaa kanssa päätänsä. Taidan tietää missä mun eksä on tällä hetkellä ja kenen kanssa. Typerää sinänsä, jos itte on pannu eron jälkeen tieskuinka montaa ihmistä. Toisaalta ehkä enemmänkin oon mustis siitä kenen kanssa se siellä on.
Pienet on piirit.


*lohduttel* *hali*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jago

Posts: 4,039

#30836 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---
Tänää oli tosi jännä päivä. tunteet tosi pinnalla kokoajan ja viikonlopusta samalla tosi hyvä fiilis, että vähän morkkista. Tuli sekotettua pakkaa monen ihmisen kanssa.

Mustasukkasuus nostaa kanssa päätänsä. Taidan tietää missä mun eksä on tällä hetkellä ja kenen kanssa. Typerää sinänsä, jos itte on pannu eron jälkeen tieskuinka montaa ihmistä. Toisaalta ehkä enemmänkin oon mustis siitä kenen kanssa se siellä on.
Pienet on piirit.
---

*lohduttel* *hali*


Thank juu for hugziiz*hali*

Taisin olla loppuenlopuks väärässä. En ois ees pitäny pahana sitä, että se panee vaan sitä, että en ois ehkä kestäny sitä, että se panee tosita eksää, jonka kaa oon uudelleen lämpänny välejä(vittu tää hinttimaailma on ihQ)
No eihän se mitään muuta. Ois varmaa ollu parempiki, etten lämppäile tätä toista liikaa ja rupee reboundaamaan sen kanssa ja laita kipua kiertämään.

Tän päivän :( sitten se, että näin eilen eksää. Ollaan nyt yrittämässä luoda suhdetta kaverina. Kaikki suju tosi hyvin loppuun asti, vaikka fiilis tietty välillä outo, koska on jännitteitä(tähän asti oikeestaan päivän =) ).

Sitten puhuttiin siitä miten kivaa oli että jatketaan kaverina ja plaaplaa. Ja mä vähän yritin itselleni todistaa, että oon niin ok että pystyn sanomaan sille, että "selvyytenä vaan, että mä tosiaan tiiän, ettei olla mitenkään yhteen palaamassa ja on mullakin ollu jo reboundjuttuni ja blaa blaa". Noh ilmeisesti se sitten loukkaantu siitä aika pahastikkin ja meni himaansa hajoilemaan.

Jännää miten ihminen jolla ei oo tunteita sua kohtaan voikin loukkaantua siitä, kun se kuulee, että oot sinkkuna harrastanu seksiä*senkin*. Ja tietty siis itte menin sitten himaan hajoilemaan tästä, kun tajusin kyllä että taisin hakea siltä reaktiota ja tuli sellanen olo, että nyt pilaan sekä mahollisuudet korjaa välit, että loukkaan sitä turhaan ja itteeni samalla.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#30837 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

Sitten puhuttiin siitä miten kivaa oli että jatketaan kaverina ja plaaplaa.



Baby steps... Te ootte molemmat vielä tässä vaiheessa vähän kuin jotain posliinimaljakoita jotka on hajonneet ja sitten liimattu kasaan, eikä liima oo vielä kokonaan kuivunu. Kaikessa rauhassa ja tilannetta tunnustellen.

Luulen että vastaan tulee molemmilta vielä monia tunnejuttuja jotka on jossain lymyilleet piilossa, ja tulevat esiin vasta sitten kun ootte kasvotusten ja jompi kumpi sanoo tai tekee jotain tiettyä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#30838 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---
Sitten puhuttiin siitä miten kivaa oli että jatketaan kaverina ja plaaplaa.
---


Baby steps... Te ootte molemmat vielä tässä vaiheessa vähän kuin jotain posliinimaljakoita jotka on hajonneet ja sitten liimattu kasaan, eikä liima oo vielä kokonaan kuivunu. Kaikessa rauhassa ja tilannetta tunnustellen.

Luulen että vastaan tulee molemmilta vielä monia tunnejuttuja jotka on jossain lymyilleet piilossa, ja tulevat esiin vasta sitten kun ootte kasvotusten ja jompi kumpi sanoo tai tekee jotain tiettyä.


No joo vähänkö ärsyttää, että jatkuvasti tapahtuu jotain joka heittää fiilarit kuukauden takasinpäin. Toisaalta kyllä ne sitten saadaan tässä vaiheessa käsiteltyä onneks nopeemmin.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mariq

Posts: 2,154

#30839 • • mariq
Oon hemmotellu itteni piloille nukkumalla a) ihanan lämpösessä, b) hemmetin hyvällä patjalla, koska vajaa viikko äidin viileässä vieraskammarissa (its.as. koko talo on tosi cool) ja a) kurkku on kipee ja olo vilustunut, b) niska huutaa lääkitystä ja rutosti huoltotoimenpiteitä *igor*
Joko mä saan tulla kotiin plz? No? kthnxbye, vielä neljä yötä.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#30840 • • Jago un-trained monkee
Miten tästä *super*kuivasta toimistotyöstä saa viellä kuivempaa.. We found a way*justjoo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe