31,307 posts, 1,566 pages, 8,533,208 views
Replying to päivän :(:
kinderi, 26.5.2010 18:30:
Onneks oon sukua McGyverille, jos en saa tota toimimaan ni äkkiäkös ruuvarista ja sukkahousuista rakentaa uuden.
pirpeli, 26.5.2010 19:01:
Mulla kanssa kosahtaa hermo tuohon meidän imuriin _aina_ Siksipä keksinkin veronpalautusrahoille käyttöä, joulukuussa tähän talouteen saapuu Dyson. (Ei tarvi tolla tavallisella kun kerran imuroida koirankarvat, niin jo on pussit täynnä, pyh!)
pirpeli, 26.5.2010 19:01:
Mulla kanssa kosahtaa hermo tuohon meidän imuriin _aina_ Siksipä keksinkin veronpalautusrahoille käyttöä, joulukuussa tähän talouteen saapuu Dyson. (Ei tarvi tolla tavallisella kun kerran imuroida koirankarvat, niin jo on pussit täynnä, pyh!)
hemuz, 26.5.2010 20:09:
Voin kertoo, et saat joka kerran jälkeen sen Dysoninki putsaa...
pirpeli, 26.5.2010 23:12:
---
hemuz, 26.5.2010 20:09:
Voin kertoo, et saat joka kerran jälkeen sen Dysoninki putsaa...
---
Mut ei tarvi ostaa kallista, ehkä jopa ylihinnoiteltua paperipussia.
kinderi, 27.5.2010 09:49:
Onko teillä kuinka pitkäkarvasia koiria? Mun vanhemmilla on tällä hetkellä kääpiösnautseri(sehän ei pahoja karvakasoja jälkeensä jätä), ja samojedi. Enkä ole kertaakaan kuullu valittavan et joutuis liian usein tyhjentää imurin säiliötä. Ja niillä siis toi sama kun mulla, electroluxin imuri :)
..tai sitten koiranomistajat yleensä tietää että karvaa yms on enempi eikä sit jaksa valittaa.. mene ja tiedä.
noena, 27.5.2010 14:21:
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP
sapeli, 27.5.2010 14:41:
---
noena, 27.5.2010 14:21:
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP
---
Mä varmaan koittaisin taittaa sen takaisin suoraks, onko mahdollista? Toi on kyl paha, noita latureita ei varmaan helposti saa uusia... Keskustan Apple-storesta vois kysyä? Sellainenhan on ainakin Aleksanterinkadulla, ja kai myös Lasipalatsin kulmalla?
noena, 27.5.2010 14:46:
---
Katoin just et verkkokauppa.comista sais uuden kolmella kympillä, mut ei mulla oo tänään aikaa hakee sitä. Akku loppu jo eilen aamulla, et pikku hiljaa alkaa vierotusoireet hiipii päälle... tai sit se on vaan toi krapula mikä hiipii :DD
PetriT., 28.5.2010 00:31:
Pitkäaikaisin, läheisin ja paras ystäväni on poissa. Kuollut, kaput. Sanattomaksi vetää.