päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,228,347 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#27241 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hö, aivan ihana ilma ja mä vaan makaan kotona saikulla! plääh

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Lyylikki

Posts: 2,975

#27242 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Elmiira, 14.7.2008 19:01:
Näin tänään mummon (86v.) pitkästä aikaa ja ihmettelin et miksi se oli
kovin hiljainen. Varta vasten mentiin yhdessä kahville ja sitten toinen ei
puhu mitään. Ajateltiin ensin et se oli vain väsyny, mut myöhemmin
äitille selvis ettei se ollu tunnistanu mua... Oli kysyny jälkikäteen et kukas
tuo oli.

Dementia *uuh* Taisin olla eka sukulainen jota se ei enää tunnistanu, mut
me kyllä nähdäänkin todella harvoin, kun asun niin kaukana siitä ja mulla
oli lisäksi erilainen tukka kuin ennen, et sinänsä en oo kyllä oikeestaan edes
yllättyny.



*lohduttel*

Tiedän ton tunteen. Mullekkin kävi joskus niin, että mummo ei tunnistanut mua ja välillä kuvitteli, että mä olen mun isä, mun veli ja ties mitä. Se on aika kamalaa katsoa, kun ihminen, joka on aina ollut sun elämässä jotenkin vain liukuu pois.

Toisaalta se on tämän elämän väistämätön kiertokulku, mutta toisaalta siihen ei haluaisi suostua.
-Santtu-

Posts: 1,965

#27243 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Muistot..pahat ja varsinkin hyvät.
juhokas

Posts: 45

#27244 • • juhokas
piti vetää perseet baaris mutta se nyt vaan epäonnistui...
Hitchhiker

Posts: 1,754

#27245 • • Edited Hitchhiker
Olo on taas hippasen huono, eli saikella jälleen vaihteeksi (kuumetta ja pää särkee pirusti). Työterveyslääkäriltä sai pottuilua osakseen, kun ei ole varaa maksaa yksityisellä enää toista punkteerausta ( ovh. se satasen verran) ja haluan mennä kunnalliseen terveydenhuoltoon (tosin nähtäväksi jää löytyykö sieltä lääkäriä tähän aikaan kesästä tekemään tuota).
tiiplis

Posts: 1,043

#27246 • • tiiplis also available in sober
Tää kuuluu eiliselle: kynsi katkesi boohoo *nyyh*

--
italia litania nainati lailati

Hitchhiker

Posts: 1,754

#27247 • • Hitchhiker
Nyt iski simmonen pääkipu, mikä ei näemmä katoa särkylääkkeelläkään eli lääkäriin taas vaihteeksi.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#27248 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kurkku kipee! :(

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Syce

Posts: 1,649

#27249 • • Syce
Olkapää meni eilen sijoiltaan... =/ 5min taistelun jälkeen se onneksi muljahti takaisin.
-Santtu-

Posts: 1,965

#27250 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Pahat uutiset et yks vanha kaveri on kuollu. Vaikka ei yhteyttä pidettykään, ni koskettaa tyttöystävän ja muitten läheisten suru. Lepää rauhassa Antti ='(
Adorable

Posts: 103

#27251 • • Adorable

-Santtu-, 17.7.2008 13:31:
Pahat uutiset et yks vanha kaveri on kuollu. Vaikka ei yhteyttä pidettykään, ni koskettaa tyttöystävän ja muitten läheisten suru. Lepää rauhassa Antti ='(



Jaksamista *hali*
^Petunia

Posts: 888

#27252 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
kurkku hirmu kipee & kuumeinen olo ja vapaa vknloppu tulossa *nuha*
onni3mk

Posts: 3,973

#27253 • • onni3mk Onni on.
Ehken mä ookkaan valmis työelämään...

--
Onni on.

juhokas

Posts: 45

#27254 • • juhokas
Työhaastattelija teki oharit,eikä mitään ilmottanut prkl.No en oo sinne enää menos töihin.
anis

Posts: 2,451

#27255 • • anis
Ei helvetti... Tulin eilen yhen tyypin kaa baarista meille ja olin vaan ruvennu siin meidän ovella et:"Painu vittuun! Lähe menee" Jotain vammaamaan.. Tää on ollu vaan et "mitäh!? en mä ikinä sanois sulle noin!" Hah sit oon vaan ruvennu nauramaan jotain et se oli tsoukki. Hävettää. :D Viina ei oo hyvästä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Elmiira

Posts: 1,446

#27257 • • Elmiira

-Santtu-, 17.7.2008 13:31:
Pahat uutiset et yks vanha kaveri on kuollu. Vaikka ei yhteyttä pidettykään, ni koskettaa tyttöystävän ja muitten läheisten suru. Lepää rauhassa Antti ='(



En tiedä onko kyseessä sama ihminen (nimi on sama), mutta tosiaan ikävät uutiset tavoitti meidätkin heti sunnuntaina aamulla *uuh*
Pahalta tuntuu, vaikken kovin hyvin ihmistä tuntenutkaan. RIP.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

KeijoK

Posts: 1,495

#27258 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Duunikaverin 11-v tytär lähti sitten kävelemään unissaan ja tipahti sitten toisen kerroksen parvekkeelta....*eiei*
En ole sitten varmaan KOSKAAN nähnyt ihmistä noin shokissa kun se sai puhelun ja kuuli mitä on tapahtunut....

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

crissy

Posts: 1,958

#27259 • • Edited crissy

Hitchhiker, 17.7.2008 10:41:
Nyt iski simmonen pääkipu, mikä ei näemmä katoa särkylääkkeelläkään eli lääkäriin taas vaihteeksi.



pyydä lääkäriltä resepti maxalt rabitab-migreenilääkkeeseen. Ne on suht kalliita kpl mutta todella auttaa parissakymmenessä minuutissa.

parilla läheisellä on kans sellasia pääkipuja mitkä ei tavanomaisilla lääkkeillä lähe niin toi maxalt on ainoo mikä on auttanu.