Tää on oikeestaan hatuttanu mua jo pitkän aikaa.
noh, eka meni varmaan kuukaus ennen ku joku tuli asentaa mulle autoon mankan, vai sanotaanko sitä nykyään stereoksi, en tiiä. mut kuitenki. nii olin menos yks kerta vaasaan ja sinne on se 400kn matkaa, eikä autois stereoita viel silloin :-O Apua. Piti sit laulaa lea lavenia koko matkan ku se Ei oo, ei tuu -renkutus soi mun pääs niinku koko ajan. häve. i wasn't appreciated.
No niin, sit ku olin siel vaasas, niin pyysin (=käskin) mun exää kattoo niit stereo-äijähomma-kytköksii siel autos. nii ei se sit saanu sitä stereoo toimii, ku sielt puuttu jotain äijähomma-naarasliittimii. O___o aattelin et tää on jotain sen omaa "huumorii" mitä mä en vaan tajuu, mut sit yks toinen miespuolinen kerto et semmosii liittimii on ihan oikeesti olemassa. :D mua vähä repeilytti ku se kuulosti niin hauskalta.
(No sit ku oli sunnuntai ni eihän niit liittimii mistään saa ja olin saada aku ankka-raivarit, mut älysin kyllä, et se ois liian over-the-top- tyttömäistä.)
No eikö mitä, otin sit mun 90's ghettoblasterin as in kannettavan cd-soittimen ja tökin sitä ihanaa levyy sinne sisään, ni öö.... ei se soita sitä? Olin iha et wtf, miks mua piinataan näillä ongelmilla, ku olin jo ostanu 6 isoo paristooki sinne, vaik ei mul mitää rahaa ois niihin oikeesti ees ollu!
Oli siin semmonen ula-toiminto kuitenki sitte ja kuuntelin jotain aikuiskanavaa koko matkan ku ei muut kuulunu ja kaiken lisäks mun autossa vinkuu se kuskinpuoleinen ikkuna, et emmä varmaan enää mee sinne vaasaan :(
No jos sitä pääsis asiaan...
Mun bf:n isä tuli kerran kylään ja ne meni sit kattoo sitä stereohommaa liittimineen kaikkineen ja kuinka ollakaan, niit liittimii ois ollu siel hansikaslokerossa, AARGH. *silmienpyörittel*
Ne sai sit ne kii, mut mun rakas poikaystävä oli niin ihana, et se kusetti mua et ei se toimi se vehje. Mä kun olin kauheessa krapulassa ni meinasin hyppiä seinille ja alata itkee.
Okei. sit mä aattelin et loppu hyvin, kaikki hyvin & shit. Olin lähös cruisaa sillä kotterolla se ihkukiksulevy kainalossa, ja innosta pinkeenä tungin sen soittimeen.
Silence.
Eikääähhh!!!
Nyt se levy jäi kaverin luo , enkä voi siis kuunnella sitä while siivous. :( byääh.