päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,471 views

KiimanenKurre

Posts: 791

#23081 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
kuulemma taas saanu kohtauksen yöllä*dissaa**eiei**hmph*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

lunake

Posts: 800

#23082 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Superlatiivistelijä, 15.9.2007 05:57:
---
lunake, 15.9.2007 04:31:
Tarjonnassa ei ole vikaa, päinvastoin ja sitä on jopa aina välillä suuresti. Mutta...
..en kykene luottamaan/uskomaan kenenkään uroon puheisiin, en vain pysty... *uuh*

---


:D
joo, miehet on ihan sikoja KAIKKI!



En väitä & sano että miehet oisivat sikoa, mutta baarissa kun "tutustuu" uusiin immeisiin on jokseenkin vaikea uskoa uroiden höpinöitä. Ehkä en oo tavannu vaan tarpeeks vakuuttavaa vonkausta. *hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

oooo

Posts: 1,249

#23083 • • oooo

lunake, 15.9.2007 11:44:

En väitä & sano että miehet oisivat sikoa, mutta baarissa kun "tutustuu" uusiin immeisiin on jokseenkin vaikea uskoa uroiden höpinöitä. Ehkä en oo tavannu vaan tarpeeks vakuuttavaa vonkausta. *hih*



Kannattaa tavata niitä myös baarin ulkopuolella *hymy*

Jos ei urosten höpinöitä usko, niin miksi uskoa naistenkaan *hih*



Oma =( on tällä hetkellä se, että pitäisi mennä kauppaan mutta sataa ihan liikaa ja mun sateenvarjo on rikki. Niin ja en omista mitään kumipukuakaan.
alphamagic

Posts: 3,628

#23084 • • alphamagic
Vein just kaikki pullot kauppaan mitä talosta löyty siinä toivossa et oisin saanu röökinpuruja mut eihän ne riittäny :D:D
Onneks on aamukahvia ja musiikkia sentäs :)
Köyhäilyyn on totuttu... Ja se jatkuu :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Janisa

Posts: 2,226

#23085 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mun aiti tayttaa tanaan 50, enka paassyt Suomeen sita juhlistamaan. Oon ollu koko viime viikonkin ihan maissa tan takia ja nyt viela mulla alkoi seuraavan tunnin countdown puhelimen pirinaan ja pitais sinne juhliin puhua aidille.
Muuten hyva, mutten todellakaan selvia siita pillittamatta. *uuh*

Aiti on paras. *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

MiMoSa

Posts: 1,664

#23086 • • MiMoSa
Mun leukaan on ilmestyny ihan kamala finni.*pökr* Toivottavasti ei oo mikään myöhäinen murkkuikä tulossa enää tässä iässä.*hih* Onneks ei tarvi lähtee tänään mihkään, kun ei tota paisetta sais ees kunnolla piiloon.*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#23087 • • Equalizer Guest

MiMoSa, 15.9.2007 20:03:
Mun leukaan on ilmestyny ihan kamala finni.*pökr* Toivottavasti ei oo mikään myöhäinen murkkuikä tulossa enää tässä iässä.*hih* Onneks ei tarvi lähtee tänään mihkään, kun ei tota paisetta sais ees kunnolla piiloon.*grr*



se o vaa joku pitsafinni
MiMoSa

Posts: 1,664

#23088 • • MiMoSa

Equalizer, 15.9.2007 20:05:
se o vaa joku pitsafinni


No oliskin, mut en oo pitkään aikaan syöny mitään sellasta niin rasvasta mikä sen yleensä aiheuttaa.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

MiMoSa

Posts: 1,664

#23090 • • MiMoSa

Equalizer, 15.9.2007 20:09:
---
MiMoSa, 15.9.2007 20:06:
---
Equalizer, 15.9.2007 20:05:
se o vaa joku pitsafinni

---

No oliskin, mut en oo pitkään aikaan syöny mitään sellasta niin rasvasta mikä sen yleensä aiheuttaa.

---


Stressi finni sit


No se se vois kyl olla. Vaikka eipä tässä kyl oo mitään kummempaa stressiäkään just nyt. Mut ainahan sitä vähän kuitenkin stressaa....

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Timmo

Posts: 657

#23091 • • Timmo

yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy



:O :O

--
Elämä On Raato

Janisa

Posts: 2,226

#23092 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy



MITA VITTUA?!?

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

MiMoSa

Posts: 1,664

#23093 • • MiMoSa

yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy


Reilu meininki!*dissaa*

*lohduttel*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

sts

Posts: 7,969

#23094 • • sts Sama pyynti aitta!

yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy



Reilupelikerho...
DagO

Posts: 1,066

#23095 • • DagO häröö

yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy


huhuh! Ikinä en muijaa löis mut tossa tilanteessa en tietäis mitä tekisin kyseiselle muijalle.
Avatar
#23096 • • Equalizer Guest
meni sit tääki päivä ihan ohi...ei sitä saa vaan itestä mitään irti kun tietää et töihin se on maanantaina mentävä
Avatar
#23097 • • Edited Equalizer Guest
muutenki ollu niin vitunmoiset viime viikot et huh huh jos kirjottasin päiväkirjaa
Kit^

Posts: 798

#23098 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kiva päivä sai aika ikävän päätöksen ku joku ihana mieshenkilö päätti hyökätä mun kimppuun parkkiksella Ranskassa.. ei näin.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

bansq

Posts: 931

#23099 • • bansq leftfield winger.
COLIM MÄKRAE KUOLI :´(

--
plip goes on.

Avatar
#23100 • • Edited gnomex Guest

bansq, 16.9.2007 11:43:
COLIM MÄKRAE KUOLI :´(


Ajattele positiivisesti: yksi kilpailija suomalaisilla vähemmän *enkeli*

edit: ainakin suunnitteli paluuta.