Mielivaltaa Platinumissa

256 posts, 13 pages, 78,334 views

typ0

Posts: 1,892

#141 • • typ0 syntax error
emmä tiä mut sä oot jone kyl iha ihkuhomoplurnihkeilijäpousaajapuristinkivatus ja sä oot hassu poika=)) halii jonee =DDD

joo siis mitä ihmettä plattariinko ei voi enää rekisteröityä mitähän se fm meinaa tappaa koko saitin vai?!

[muokattu 17.1.2003 01:16]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

jUSSi

Posts: 1,377

#142 • • jUSSi äkäinen vanhus
pHaze:

xybo:Kiksu olkoon kansanne. Eipä mulla ole mitään plattaria
vastaan vieläkään. (ylläri). Mutta olihan se nyt pakko
tulla seuraamaan miten vuodatus edistyy täälä. =)

-- xybo

No mutta sä ootkin mies jonka mielestä kaikkea pitäisi valvoa, yksilöllä ei pitäisi olla oikeuksia ja jonka mielestä diktatuuri on hyvä hallitusmuoto ;) Ei sua voi ottaa vakavasti ;)



LOL! *nauraa*

Tämä on niin totta *purr*
Katrina

Posts: 605

#143 • • Katrina
J-Tone:


Ehkä eniten tällä foorumilla häiritsee se, että tämän vakiokäyttäjät koostuvat hieman yleistäen ja pyöristäen kahdesta ryhmästä: niistä ketkä eivät tunne täältä juuri ketään, kun taas toinen puoli tuntuu tuntevan kaikki toisensa. Tähän jälkimmäiseen puoleen liittyy jatkuvaa pään aukomista tälle toiselle puolelle, monesti aiheestakin, mutta ei välttämättä tarvitsisi olla niin kylmä. Välillä tuntuu juttuja lukiessani, että muutama käyttäjä haluaisi pitää kaikki uudet kirjoittajat poissa täältä. Noh, nämä ovat minun omia kuvitelmia, en tiedä onko niinkään vakavasti otettavaa faktaa..



Muistan itse aluksi miten ahdista ja jopa pelotti täällä mihinkään kommentoida, mutta eipä enää. Jokaisen on aloitettava jostain. Eikä kukaan halua ketään pois vaan nimenomaan toisinpäin.
Tervetuloa mukaan!

xybo

Posts: 1,100

#144 • • xybo meeple!
pHaze:

xybo:Kiksu olkoon kansanne. Eipä mulla ole mitään plattaria
vastaan vieläkään. (ylläri). Mutta olihan se nyt pakko
tulla seuraamaan miten vuodatus edistyy täälä. =)

-- xybo

No mutta sä ootkin mies jonka mielestä kaikkea pitäisi valvoa, yksilöllä ei pitäisi olla oikeuksia ja jonka mielestä diktatuuri on hyvä hallitusmuoto ;) Ei sua voi ottaa vakavasti ;)



Suurimmalta osalta näin on. Ketä nyt yleensä pitäisi ottaa
vakavasti? Ihmisiä jotka postaa tälläisille foorumeille
ja vielä irkkaakin? Hih. Juu ei.

-- xybo
[Nuclear]

Posts: 5,855

#145 • • [Nuclear] el aprendiz
J-Tone:


Ehkä eniten tällä foorumilla häiritsee se, että tämän vakiokäyttäjät koostuvat hieman yleistäen ja pyöristäen kahdesta ryhmästä: niistä ketkä eivät tunne täältä juuri ketään, kun taas toinen puoli tuntuu tuntevan kaikki toisensa. Tähän jälkimmäiseen puoleen liittyy jatkuvaa pään aukomista tälle toiselle puolelle, monesti aiheestakin, mutta ei välttämättä tarvitsisi olla niin kylmä. Välillä tuntuu juttuja lukiessani, että muutama käyttäjä haluaisi pitää kaikki uudet kirjoittajat poissa täältä. Noh, nämä ovat minun omia kuvitelmia, en tiedä onko niinkään vakavasti otettavaa faktaa..
[muokattu 16.1.2003 19:07]



Näin mäkin olen asian osakseen käsittäny. Itse kun kuulun tähän "ylä-aste"-ryhmään, niin joskus näiden vanhempien ja kokeneiden "fiksummat" keskustelut saavat närää aikaiseksi, koska en aina ymmärrä heidän "vitsejään" (johtuuko iästä?), jotka koen dissauksena minunlaisiani kohtaan. Silti yritän olla heittämättä kärkkäitä dissaavia kommentteja heitä kohtaan.

Kenties itse olen samanlainen vuosien kuluttua, mutta yritän sillon ainakin ajatella, että itse olin joskus samanlainen. Olisi meinaan ikävää jos täällä saa kohta vaan lukea kun nämä kaksi ryhmää dissailee vaan toisiaan...*piis*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#146 • • yana Guest
typ0:


joo siis mitä ihmettä plattariinko ei voi enää rekisteröityä mitähän se fm meinaa tappaa koko saitin vai?!



pystyihän sinne rekisteröitymään?

voi jeesus mitä lammasmaisesti muiden perässä juoksemista taas. ei tullut mieleen että toi rekisteröinti saattoi olla hetkeksi pois esim jonkun massarekisteröityvän valopään takia?

[muokattu 17.1.2003 09:11]
Jone

Posts: 8,258

#147 • • Jone Archibald Haddock
kuilu:


Tyhjännauraja!



Kuten vanhat ja viisaat ovat sanoneet:
Mies se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta. Pidän omasta linjastani kiinni ja pysyn poikana kunnes opin pousaamaan tarpeeksi taidokkaasti. *vink*

kuilu:


Noi Kervolaiset o nii ihquja… Mites, onko yhteinen projektimme jo edennyt massavalmistusvaiheeseen? Joko kohta kaupoista saa raivostuttavan ihania pumpattavia*vink*



Jos nyt ei ihan massavalmistukseen vielä niin "massatyöstö"-vaiheessa ollaan vahvasti, öhöm. Sun pitää katsos tulla tänään Kerava-pippaloihimme (tervetuloa etkoille luokseni muuten, sullahan on numeroni?) ja kysyä malliltamme saako siitä teettää muovisia kopioita koska yksi kappale ei yksinkertaisesti riitä tälle pallolle.

kuilu:


Btw, tulix tarpeex smaileja?



Mielestäni Yana näytti aika hyvää mallia siitä mikä on tarpeeksi.

*possu**hellokitty**sydän**pupu**uros**piis**super*
Jone

Posts: 8,258

#148 • • Jone Archibald Haddock
[Nuclear]:


Näin mäkin olen asian osakseen käsittäny. Itse kun kuulun tähän "ylä-aste"-ryhmään, niin joskus näiden vanhempien ja kokeneiden "fiksummat" keskustelut saavat närää aikaiseksi, koska en aina ymmärrä heidän "vitsejään" (johtuuko iästä?), jotka koen dissauksena minunlaisiani kohtaan. Silti yritän olla heittämättä kärkkäitä dissaavia kommentteja heitä kohtaan.

Kenties itse olen samanlainen vuosien kuluttua, mutta yritän sillon ainakin ajatella, että itse olin joskus samanlainen. Olisi meinaan ikävää jos täällä saa kohta vaan lukea kun nämä kaksi ryhmää dissailee vaan toisiaan...*piis*



Vilpittömät onnitteluni, olet juuri omaksunut taidon piilottaa piikkejä kirjoituksiisi niin ettei sinua voi syyllistää kenellekkään tietylle henkilölle aukomisesta, mutta viesti menee varmasti perille. Ihanaa! Samalla huomaan myös orastavaa sen tietoistamista että kaikkea dissailua ei tarvitse
ottaa itseensä vaan piikitellä voi puolileikillään ja se on kivaa. *iloinen*

Tunnustus:
En tiedä itse paljoakaan asioista liittyen "skeneemme" (enkä paljon muuhunkaan), mutta olen aina ollut kärkäs kysymään häpeilemättä niiltä jotka tietävät ja yleensä siinä vaiheessa minulle on myöskin ihan ystävällisesti selitetty. Se ei siis ole mikään synti ettei tiedä, mutta synti (josta rankaisen verbaalisesti melko lyhyellä varoituksella) on se että esittää tietävää tietäjää vaikka tietopohja on oikeasti olematon. Toinen synti (mielestäni) on se ettei oikeasti edes halua oppia mitään uutta. Ne, jotka ovat mitä ovat ja kyselevät "tyhmiä" kysymyksiä halulla oppia asioista lisää tulevat nyt ja vastaisuudessa kanssani toimeen varmasti loistavasti. (Tietysti on avuksi jos omaa samalla tavalla sarkastisen elämänasenteen kanssani...*nauru*)

Kuten signaturenikin sanoo, "sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen mies on kuningas" eli rautalankapurkuna vielä: Vaikka ei tietäisi paljoakaan, niin niiden keskuudessa jotka tietävät vielä vähemmän voi loistaa tietämyksellään. (Eikä toi muuten ole mitenkään negatiiviseksi kuitiksi tulkittava juttu.)

Et *plur* vaan kaikille ja vielä *sydän* ettei kukaan nyt luule mun olevan sarkastinen tällä kertaa.
Tapi

Posts: 1,437

#149 • • Tapi Dreamstate
Hehee.. FM:llä on nykyään kiva sigu:
A wise man told me don't argue with fools..
Cause people from a distance can't tell who is who -Jay Z
Jone

Posts: 8,258

#150 • • Jone Archibald Haddock
Tapi T:

Hehee.. FM:llä on nykyään kiva sigu:
A wise man told me don't argue with fools..
Cause people from a distance can't tell who is who -Jay Z



Ihanaa! Tossa on sitä samaa "oon vetänyt niin vitusti kolaa että hukun sateella"-henkistä leijumista kuin omissa jutuissani (vaikka viinan voimalla liikunkin). Voiskohan musta ja FM:stä nyt tulla bestikset? Tosin se varmaan edellyttäisi sitä että se edes vastaisi emailiin, jonka pistin sille pari päivää sitten sen "istutaan turpa kiinni nurkassa ja vaiennetaan kaikki kriitikot deleteä rämppäämällä"-politiikkaan, jota Plattarilla nykyään sovelletaan.
Avatar
#151 • • tuntematon Guest
Tapi T:

Hehee.. FM:llä on nykyään kiva sigu:
A wise man told me don't argue with fools..
Cause people from a distance can't tell who is who -Jay Z


"Sitaatti, tuo älyn pikku korvike!"*plur*(toiv jengi tajuu tuplaosuman...)

Avataanpa tuo limerikki, vain ja ainoastaan tässä sigu-kontekstissa.

Eräs viisas mies, ”sanoo” myös FM:lle?(eli tuntee kohtalontoveruutta), et älä riitele typeryksien kanssa. Hmm, kuitenkin tarvitsee määrittää typerys, mikä on subjektiivista, ja tietenkin myös oma määrittely viisaasta miehestä, varsinkin kun hän on määrittelemätön, on sitä. IMO FM kyl tarvis sellasten seuraa...

”Koska kaukana olevat ihmiset eivät erota kuka on kuka.” Miten tämä liittyy ”typeryksiin”? Onko ”typerä”, jos on kaukana? Kuka plattarissa aiheutti tämän välimatkan vaikenemalla ja toimimalla jumalan kaltaisesti, kohtalonomaisesti? Taas syntyi kuiluja kuilun täytettäväksi*vink*. Jos taas FM itse kokee olevansa kaukana muista, ois tullu lähemmäs.


Mut pahin pointti, mitä täs ny olis ”tulkittavis”*pahis*(pakotettuina passivisiksi) o se et keskustelun välttämisen ehdoksi riittää, et itse määrittää toisen typerykseksi. ”Typerä = eri mieltä kuin minä” Vaikenemisen loistavaa strategiaa, antihysteriaa, ollaan maanisesti hiljaa.

Hauska muuten todeta et FM siteeraa Jay Z:tä, vaik o aina räpäytyspossea dissaamassa kielenkäytöstä. Mikähän mulle siguks… siis jos en ois vakiinnuttanu hymiö-poliittista julistustani: ”Don’t push me, I’m close to the edge, I’m just tryin’ not to lose my head, ’cause postin’ i to platinum sometimes makes me wonder…” Ei!, olkaamme suomenkielisiä: ”Hävytön joopeli roikkuu suussa ja bikinien yläosa hattuna! Näin sitä mennään!”

- puhehymiömusiikkia -
Avatar
#152 • • tuntematon Guest
Ja siis toi ed multa...

- loginhymiö -
Tapi

Posts: 1,437

#153 • • Tapi Dreamstate
kuilu:

Ai keneltä?!*justjoo*Tää ny ottaa oman aikansa.


Niin, tai sitte laitat "asetukset"-kohdasta - tosta vasemmasta alareunasta, "auto-loginin" päälle. Elämä helpottuu kummasti.
*super*

[muokattu 17.1.2003 11:18]
Jone

Posts: 8,258

#154 • • Jone Archibald Haddock
kuilu:

Btw, miten noi, sori nyt, mut ellottavat lisänimet tulee: kosminen halinalle..? Turisti mä oon!*plur*



Et ees arvaa miten aloin just odottamaan sitä että saat kolmannen tähden ja susta tulee "ihkupallo." Voin melkein kuulla pelihousujen repeämisen tänne saakka jo nyt.

*nauraa*

edit: 7yp0ilu4!

[muokattu 17.1.2003 11:36]
keisha

Posts: 1,394

#156 • • keisha bullet with butterfly wings
Jone:[q


Ei tää nyt ole mun mielestäni pahemmin rönsyillyt vielä mihinkään vaan yhä edelleen puhutaan siitä miksi Platinumista alkaa saamaan niin tasan tarkkaan tarpeekseen vaikka se periaatteessa "toimivampi" ja "kehittävämpi" ympäristö onkin. Pirun hienoa muuten havaita että porukkaa on ainakin näillä näkymin siirtymässä sieltä tänne, koska Platinumilta tulevien käyttäjien myötä tänne _saatetaan_ saada ihan kiva soppa ihmisiä joissa on sopivassa suhteessa puristia, PLURistia, kändireivaajaa, vanhaa partaa, ihkuhalijaa ja meganihkeilijää, joista viimeiseen kastiin lasken itseni kuuluvaksi. *vink*

-


[muokattu 16.1.2003 19:28][/quote]
näin juuri.
plattarin skandaalista voisi nostaa positiivisena esiin keskustelun ja kyseenalaistamisen syntymisen. kun klubitukseen rekisteröityy lisää käyttäjiä, ehkä sivun tietynlainen "vakavastiotettavuus" kasvaa. tämä topic on osoitus siitä että jopa "teinisivu" saattaa kehittyä parempaan suuntaan. paras nauttia näistä sivuista niin kauan kuin lainsäädäntö sallii niiden ylläpidon. olikos kyse nyt sananvapauslaista tms.(tunnustan etten muista, jos joku voisi valottaa pimeää?) mutta jokatap. jotakin sellaista säädöstä ollaan harkitsemassa että forumeiden jne viestit pitäisi editoida ennen niiden julkistamista. harvalla harrastustyönä pyöritettävällä sivustolla lienee resursseja tällaiseen. vaikuttaa aika lailla kommunistivaltioiden meningillä. toisinajattelijat ammutaan saunan takana!

mie jatkan pyörimistä täällä höpöhöpöhiekkalaatikolla. tänne on kasvanut oma pieni maailma. go klubitus!

*pluristitrollihöppänä*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Riku

Posts: 3,187

#157 • • Riku The Little Prince
J-Tone:

Katrina: Kyllä täällä itseasiassa on henkilö/henkilöitä jotka haluavat eroon juuri tietämättömistä, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin.


Ketkä?! Päät vadille! Kansa vaatii! Ja yhsyn kyllä melko pitkälti Jonen kirjoituksiin taas tässäkin asiassa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Katrina

Posts: 605

#158 • • Katrina
J-Tone:

Jone:
En tiedä itse paljoakaan asioista liittyen "skeneemme" (enkä paljon muuhunkaan), mutta olen aina ollut kärkäs kysymään häpeilemättä niiltä jotka tietävät ja yleensä siinä vaiheessa minulle on myöskin ihan ystävällisesti selitetty. Se ei siis ole mikään synti ettei tiedä,

Näin. Voi kunpa tästä pari henkilöä ottaisi neuvoksi. En ihmettele, vaikka moni jättäisi mieluummin kysymättä, noita vastauksia kun lukee.

Katrina: Kyllä täällä itseasiassa on henkilö/henkilöitä jotka haluavat eroon juuri tietämättömistä, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin.



Kerrohan minullekin ketkä näin tekevät!?
Minä ainakin otan kaikki avosylin vastaan!
Avatar
#159 • • ex-plattarilainen Guest
"Hauska muuten todeta et FM siteeraa Jay Z:tä, vaik o aina räpäytyspossea dissaamassa kielenkäytöstä."

- puhehymiömusiikkia -[/quote]


Eiks FM just järjestä Hesperiassa isoa r´n´b/räpäytys -klubia ja arvostellut mm. Fintelligensin levyn Platinum-lehdykkään
(olipa muuten "hyvä" valinta Suomen hiphop-skenestä ;)?

No mut kuitenkin..... nää viimeaikaiset tapahtumat Plattarissa on kyl vienyt mun uskon sen avoimuuteen ja siihen, et se ois skenee luova ja yhteinen & puolueeton keskustelufoorumi. Harmittaa oikeesti ja vielä ois mahdollista FM:kin perääntyä asiassa! Sanonpa että tätä tapahtunutta ei välttämättä unohdeta ihan heti - monellakaan taholla (en halua maalailla mitään turhia piruja seinille mistään vihollisuuksista jne, tää vaan tulee elämään ihmisten jutuissa ja asenteissa ja niin edelleen...). Aikaisempi monen "valvojan" (Tres, Felis, Yana, Pinnie, Jokke, FM jne.) systeemi oli hyvä, mut nyt "valtaa" taitaa käyttää enää itsevaltaisesti edestakas kimpoileva mykkäkoulua harrastava semiparanoidi.

*ökkö*
Avatar
#160 • • tuntematon Guest
Jone:

Tapi T:Hehee.. FM:llä on nykyään kiva sigu:
A wise man told me don't argue with fools..
Cause people from a distance can't tell who is who -Jay Z



Ihanaa! Tossa on sitä samaa "oon vetänyt niin vitusti kolaa että hukun sateella"-henkistä leijumista kuin omissa jutuissani (vaikka viinan voimalla liikunkin). Voiskohan musta ja FM:stä nyt tulla bestikset?

sähän voisit viel kysyy jos te voisitte alkaa chätsiskoiks tai veljiks niinku *hih*

kuka tämä katala fm on, tunteeko kukaan henk.koht? on kuitenkin joku kaikkien tuntema bilenaama ja kärsii omantunnon tuskissaan kusipäisyydestään yön pimeinä hetkinä kun elää kaksoiselämää...? *hymy*