Mielivaltaa Platinumissa

256 posts, 13 pages, 78,330 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#61 • • [Nuclear] el aprendiz
kode:

heh, aika nopeesti näyttää jengi tosiaan siirtyvän, kelle mahtaakaan kunnia kuulua *nauraa*

tervetuloa vain minunkin puolestani.

kode / sniff



En yhtään ihmettele miks ihmiset sieltä pois siirtyy. Koska jos toi Platinumin politiikka on tuo miltä se näyttää, niin
*dissaa* Jos Admin on henkisesti tuolla tasolla, ettei edes pysty/viitsi keskustelemaan asioista, niin saa sivu jäädä mun favouriteista.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Riku

Posts: 3,187

#62 • • Riku The Little Prince
Joopa joo... Nyt mua syytetään jo julkisesti Platinumissa tappouhkausten heittämisestä, ja suljetaan topicci niin etten pääse edes vastaamaan sen jälkeen kun kaikki viestit omat viestit on sensuroitu ja alkuperäinen topicci poistettu kokonaan kaikkien silmiltä:

"Siinä vaiheessa kun alkaa näkemään tappoläppää jonkun nettifoorumin vuoksi loppuu huumorintaju [kiitos mm. Phaze jota aiemmin pidin ihan mukavana ja älykkäänä henkilönä] "

Ja tuo heitto perustuu täysin irc-keskusteluun jota ei vahingossakaan voi ottaa tosissaan (koiruli ja patis jotain tappelivat keskenään tätä ennen):

[12:59] <pHaze_> noniin pojat, keskitytään nyt FM:n tappamiseen ;)
[12:59] <patis-> koiruli, :DD vähintäänkin
[12:59] <DyyD> Riku, oikein! =)
[12:59] <pHaze_> first things first, tapellaan sit keskenämme ;)
[12:59] <koiruli> ai ville itälä vaihtuikin fm:ään :)
[12:59] <koiruli> tapetaan molemmat
[12:59] <pHaze_> deal.

Eikä kyseinen henkilö edes suostu muuttamaan kirjoitustaan. Varsinkin mielenkiintoista. Kukas tuntee kunnianloukkauslakeja tarkemmin? ;P

lisäys: Köh, huomasinpas että FM oli muuttanut sanan "tappouhkausia" muotoon "tappoläppää".

[muokattu 15.1.2003 14:14]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#63 • • yana Guest
kuilu:

Ja yana, älä ny viitti olla nii aikuinen. Januskasvoinen (kaikella lempeydellä) bile-enkeli sä oot! Pusi-pusi. Tähän joku vekkuli hymiö, en ite viel oikee noist erota et mikä symbolisoi mitäki... Tihrustaa. No huh, accesss.org on ja pysyy Suosikeis!



sä sit osaat aina löytää mun herkät paikat.

*nauraa*

siltikin pissakakkajutut ei oikein o ikinä huvittaneet

watchout for accesssforums ;) (jos vaikka loppuviikosta kayttais duunin jalkeen ajan muuhun kuin tubaggiin ja bissen imailuun ja viimeistelis hommat)

[muokattu 15.1.2003 14:22]
jUSSi

Posts: 1,377

#64 • • jUSSi äkäinen vanhus
pHaze:

Joopa joo... Nyt mua syytetään jo julkisesti Platinumissa tappouhkausten heittämisestä, ja suljetaan topicci niin etten pääse edes vastaamaan sen jälkeen kun kaikki viestit omat viestit on sensuroitu ja alkuperäinen topicci poistettu kokonaan kaikkien silmiltä:

"Siinä vaiheessa kun alkaa näkemään tappoläppää jonkun nettifoorumin vuoksi loppuu huumorintaju [kiitos mm. Phaze jota aiemmin pidin ihan mukavana ja älykkäänä henkilönä] "

Ja tuo heitto perustuu täysin irc-keskusteluun jota ei vahingossakaan voi ottaa tosissaan (koiruli ja patis jotain tappelivat keskenään tätä ennen):



Yksipuolinen uutisointi on aika mahtava propaganda-ase, jota moni on menestyksekkäästi käyttänyt omien tekojensa piilotteluun/siloitteluun ;) Että ei FM ole mitään uutta keksinyt.
Karski

Posts: 6,049

#65 • • Karski Pomon kätyri
pHaze:

Joopa joo... Nyt mua syytetään jo julkisesti Platinumissa tappouhkausten heittämisestä, ja suljetaan topicci niin etten pääse edes vastaamaan sen jälkeen kun kaikki viestit omat viestit on sensuroitu ja alkuperäinen topicci poistettu kokonaan kaikkien silmiltä:

"Siinä vaiheessa kun alkaa näkemään tappoläppää jonkun nettifoorumin vuoksi loppuu huumorintaju [kiitos mm. Phaze jota aiemmin pidin ihan mukavana ja älykkäänä henkilönä] "

Ja tuo heitto perustuu täysin irc-keskusteluun jota ei vahingossakaan voi ottaa tosissaan (koiruli ja patis jotain tappelivat keskenään tätä ennen):

[12:59] <pHaze_> noniin pojat, keskitytään nyt FM:n tappamiseen ;)
[12:59] <patis-> koiruli, :DD vähintäänkin
[12:59] <DyyD> Riku, oikein! =)
[12:59] <pHaze_> first things first, tapellaan sit keskenämme ;)
[12:59] <koiruli> ai ville itälä vaihtuikin fm:ään :)
[12:59] <koiruli> tapetaan molemmat
[12:59] <pHaze_> deal.

Eikä kyseinen henkilö edes suostu muuttamaan kirjoitustaan. Varsinkin mielenkiintoista. Kukas tuntee kunnianloukkauslakeja tarkemmin? ;P




Pitikin just kysyä että mihin toi tappouhkausväite viittas.

Hyvältä näyttää *justjoo*
Aika kevyttä kamaa, verrattuna vaikka siihen kertaan
kun eräs Järvenpääläinen laitteistotoimittaja uhkasi minua
(kaluston vuokramaksujen viivästyttyä minusta
riippumattomista syistä) puhelimessa pahoinpitelyllä.
Pointtina siis se, että kun bileitä järjestettäessä voi oikeasti
joutua väkivallalla uhatuksi, niin missä on realiteettien taju
jos jokaisesta irccilogista lähdetään kaivamaan kaikki
levottomimmat läpät. *piis**eiei**piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#66 • • tuntematon Guest
by yana4000

sä sit osaat aina löytää mun herkät paikat.


*joo* Enkä ainoastaan sun...

- shihymiöatsu -
dixoff

Posts: 199

#67 • • dixoff hmm Terve
hehe, piti sitten itsekin rekisteröityä... vaikuttaa tosiaan ihan aiheelliselta hakea hieman vaihtelua mestoihin, joissa duunipäiväänsä kuluttaa. (:
Avatar
#68 • • whuf. Guest
flaihai:

patis:patis_plattari.gif

[muokattu 14.1.2003 23:42]


Mulle kävi samoin...

Herra FM otti kipinää tästä

piss.gif fm.jpg

että semmosta..

.m

[muokattu 15.1.2003 00:22]



Haha! Mä olin FM:ää nopeampi ja bannasin Platinum.ac:n omista nettikuvioistani ennen kuin se ehti bannata mut.
Katotaan nyt miten tää tästä etenee. Selkeästi lopetan plattarin käytön kokonaan jos sama touhu jatkuu.

Ja nyt siis kolmen viikon boikotti plattarille.
-Galilei-
jUSSi

Posts: 1,377

#69 • • jUSSi äkäinen vanhus
dixoff:

hehe, piti sitten itsekin rekisteröityä... vaikuttaa tosiaan ihan aiheelliselta hakea hieman vaihtelua mestoihin, joissa duunipäiväänsä kuluttaa. (:



Jeps, on todella freesiä olla välillä ihan pihalla *plur*
Riku

Posts: 3,187

#70 • • Riku The Little Prince
Platinumista poistetut topicit löytyvät nyt osoitteesta:
http://www.flammabul.com/platinum.ac_uncensored/

Saatiinpa sinne jopa kaapattua kasa viestejä jotka FM myöhemmin sensuroi. Ja sen jälkeen poisti koko topicin joka ei miestä miellyttänyt.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Tapi

Posts: 1,437

#71 • • Tapi Dreamstate
pHaze:

Saatiinpa sinne jopa kaapattua kasa viestejä jotka FM myöhemmin sensuroi. Ja sen jälkeen poisti koko topicin joka ei miestä miellyttänyt.


Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin Jone ollaan jo bännätty.
*voiei*

[muokattu 15.1.2003 16:42]
Karski

Posts: 6,049

#72 • • Karski Pomon kätyri
Tapi T:

Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin Jone ollaan jo bännätty.
*voiei*

[muokattu 15.1.2003 16:42]



Ei ole, eikä pHazeakaan.

Bannatut henkilöt erottaa muuten
plattarilla siitä, että heidän vanhoissa postauksissaan
member status on 'guest' eikä heillä näy
privaviesti/sähköposti/www/search/buddy -optioita viestiensä
yhteydessä.

[muokattu 15.1.2003 16:57]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

killuska

Posts: 748

#73 • • killuska
Ihme ja kumma, luuleeko fm lopettavansa asiasta keskustelun lopettamalla kaikki topicit jossa aiheesta jotain on.
+ se että mikä siinä nyt on niin vi*** vaikeeta rustata paria sääntöä sinne.
Allekirjoittanut ei ymmärrä.*ding*

--
*killuska*

Riku

Posts: 3,187

#74 • • Riku The Little Prince
killuska:

Ihme ja kumma, luuleeko fm lopettavansa asiasta keskustelun lopettamalla kaikki topicit jossa aiheesta jotain on.
+ se että mikä siinä nyt on niin vi*** vaikeeta rustata paria sääntöä sinne.
Allekirjoittanut ei ymmärrä.*ding*


Kysehän on siitä, ettei tiettyjä asioita haluta julkistaa, koska ne antaisivat huonon kuvan kyseisestä organisaatiosta ja kertoisivat hieman liikaa siitä miten eräät ihmiset valtaa täällä käyttävät. Nuo asiat herättäisivät monien silmissä pahennusta, joka taas olisi huonoa bisneksille. Kyse on lähinnä valta-aseman käyttämisestä valta-aseman suojeluun. Kun hallitaan tiedotusta markkinoiden lisäksi, eivät ihmiset saa koskaan kuulla miten törkeitä keinoja tuon markkina-aseman suojeluun ja saavuttamiseen on käytetty.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

killuska

Posts: 748

#75 • • killuska
pHaze:

killuska:Ihme ja kumma, luuleeko fm lopettavansa asiasta keskustelun lopettamalla kaikki topicit jossa aiheesta jotain on.
+ se että mikä siinä nyt on niin vi*** vaikeeta rustata paria sääntöä sinne.
Allekirjoittanut ei ymmärrä.*ding*
Kysehän on siitä, ettei tiettyjä asioita haluta julkistaa, koska ne antaisivat huonon kuvan kyseisestä organisaatiosta ja kertoisivat hieman liikaa siitä miten eräät ihmiset valtaa täällä käyttävät. Nuo asiat herättäisivät monien silmissä pahennusta, joka taas olisi huonoa bisneksille. Kyse on lähinnä valta-aseman käyttämisestä valta-aseman suojeluun. Kun hallitaan tiedotusta markkinoiden lisäksi, eivät ihmiset saa koskaan kuulla miten törkeitä keinoja tuon markkina-aseman suojeluun ja saavuttamiseen on käytetty.



Totta. mutta samanlaisen pahennuksen toi toimintakin aiheuttaa tosin ei vaan yhtä suuressa mittakaavassa..
Sitä mä vaan en tajua että miksi henk.kohtaisien asioiden takia kaikki kärsii. Kuitenkin osa ihmisistä kattoo bileensä platinumista. mitä niitä edes sieltä kattomaan kun ei tiedä kenen bileet sieltä puuttuu, kun millon kukakin/ketkä ei oo väleissä..Onneks on muitakin vaihtoehtoja :)

[muokattu 15.1.2003 17:33]

--
*killuska*

Andy Braun

Posts: 646

#76 • • Andy Braun housebase
pHaze on kyllä ottanut tän asian hoidettavakseen mahdollisista seurauksista huolimatta...
IIIIIISOOOO kunnianosoitus!! *plur*

pitänee varmaankin noin asenne-mies puukata lprn keikalle. *vink*
Avatar
#77 • • tuntematon Guest
minusta olisi mielenkiintoista tietää mitä Eliot Ness oikein on tehnyt FM:lle. onhan tää vähän tällanen puhu mulle rumia jostain helkilöstä ja huuda mun sotilasarvoo samalla juttu. mutta ois hyvä ehkä kuulla tämäkin, Platinum sotkun taustalla kun vaikuttaa olevan.
oi.1

Posts: 118

#78 • • oi.1
Noh, mäkin nyt sitten rekkauduin tänne, kun toiminta tuolla eräällä foorumilla vaikutti hiukka omituiselta. Toivottavasti täällä ainakin sananvapausosasto toimii reilummin.

Näin sivustakatsojana tämä näyttää enemmän purkkafoorumilta, mutta toivottavasti täälläkin on mulle jotain annettavaa ja jotain itsekin voin jakaa. *hymy*
Avatar
#79 • • -Loyal- Guest
bulk:

Noh, mäkin nyt sitten rekkauduin tänne, kun toiminta tuolla eräällä foorumilla vaikutti hiukka omituiselta. Toivottavasti täällä ainakin sananvapausosasto toimii reilummin.

Näin sivustakatsojana tämä näyttää enemmän purkkafoorumilta, mutta toivottavasti täälläkin on mulle jotain annettavaa ja jotain itsekin voin jakaa. *hymy*

Joo ja toivottavasti sen mukana täällä jututkin nousee purkkatasolta pois...
jUSSi

Posts: 1,377

#80 • • jUSSi äkäinen vanhus
sen verran mitä nyt oon plattaria kyttäillyt niin eipä näytä käyttäjämäärät olevan kovin korkealla. Äskenkin oli reilu kymmenen rekisteröitynytää ja muutama hassu vieras. Oisko näin, että kun vakiot hiipuu niin platinum hiipuu? Itseäni ei enää sinne kiinnosta pahemmin postailla muita kuin joitain demoihin liittyviä viestejä...