Mielivaltaa Platinumissa

256 posts, 13 pages, 78,335 views

Jone

Posts: 8,258

#121 • • Jone Archibald Haddock
jUSSi:


ps. mulla on muuten täällä kirjoitetun kielen taso jostain syystä huonompi kuin platinumilla *ding*



Klubituksen puolella on vaan trendikästä kirjoittaa päin helvettiä, joten älä huoli. *nauraa*

7ä55ä 35im3rkki wiil3ä57ä Klubi7u5-l4u533574!!!!!!!!111

(No ei vaineskaan, vaikka muutama henkilö voisikin mielestäni vähän kelailla päätetäänkö lause pisteellä vai huutomerkillä.)

*plur*

Mut joo, ei voi ymmärtää tota Platinumilla vallitsevaa tilannetta enää ollenkaan. Kaikki sellaiset threadit, joissa banni- ja mainostusasioita sivutaan on joko tuhottu, suljettu ja/tai sisältöä on sensuroitu. Lähetin itse eilen FM:lle asiasta sähköpostia, jossa tiedustelin ko. asioista ja vastausta siihen en ole saanut enkä ilmeisesti saa. Mitä taas Klubitukseen tulee, niin olette varmaan pisteliäistä kirjoituksistani huomannut että kaipaisin tänne vähän älykkäämpää menoa, mutta ainakaan täällä ei kritiikkiä lähdetä dellaamaan ja ongelmista vaieta + bileitään saa promotoida kuka tahansa siitä huolimatta millaisissa väleissä on Anqan kanssa.
Karski

Posts: 6,049

#122 • • Karski Pomon kätyri
jUSSi:


ps. mulla on muuten täällä kirjoitetun kielen taso jostain syystä huonompi kuin platinumilla *ding*



Seura tekee kato kaltaisekseen, kohta mäkin varmaan
toivottelen tutuille perjantaisin hyvää WENDIÄ *ding*
ja kyselen mihin PARTYIHIN *voiei* ne on menossa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

S-T

Posts: 1,195

#123 • • S-T Pieni
bulk:

Jahas, platinumissa on näköjään jo uusien nikkien rekisteröityminenkin estetty. Way to go. *täh*



Kas.. näyttää olevan *häh*

Mitähän platinumilla bannereitaan pitävät, mainostavat tahot tästä tykkäävät.....*täh* taitavat arvostaa sitä, että sivulta ajetaan käyttäjiä pois...

[muokattu 16.1.2003 17:41]

--
Pieni on kaunista.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#124 • • Lost-Soul los pallos
Jone:



Mitä taas Klubitukseen tulee, niin olette varmaan pisteliäistä kirjoituksistani huomannut että kaipaisin tänne vähän älykkäämpää menoa, mutta ainakaan täällä ei kritiikkiä lähdetä dellaamaan ja ongelmista vaieta + bileitään saa promotoida kuka tahansa siitä huolimatta millaisissa väleissä on Anqan kanssa.



Hirvee valitus siitä et tarvitaan älykkäämpää menoa yms.. (en nyt osota sormella yhtä henkilöö vaan aika montaa... tossa vaan tuli sopiva esimerkki) Mut miks helvetissä et sitten ala itse kirjottaa jotain älykästä.. Muistaakseni vielä jokainen voi aloittaa keskustelun juuri siitä, mistä itse haluaa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#125 • • yana Guest
Lost-Soul:


Hirvee valitus siitä et tarvitaan älykkäämpää menoa yms.. (en nyt osota sormella yhtä henkilöö vaan aika montaa... tossa vaan tuli sopiva esimerkki) Mut miks helvetissä et sitten ala itse kirjottaa jotain älykästä.. Muistaakseni vielä jokainen voi aloittaa keskustelun juuri siitä, mistä itse haluaa.



haussa ei tainnut olla ainoastaan älykkäät aiheet vaan myös niihin kommentoiminen. aika montaa täällä ei taida vaan kiinnostaa nostaa tasoa yhtään. ja mitä joneen tulee niin sen tekstit on kyllä kärkikastia agrumentoinniltaan.

Obsmiley: *vink*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#126 • • Lost-Soul los pallos
yana4000:


haussa ei tainnut olla ainoastaan älykkäät aiheet vaan myös niihin kommentoiminen. aika montaa täällä ei taida vaan kiinnostaa nostaa tasoa yhtään. ja mitä joneen tulee niin sen tekstit on kyllä kärkikastia agrumentoinniltaan.

Obsmiley: *vink*



kuten yana kirjoitin, en syyttänyt siinä ketään, vaan sattui silmään sopiva valitus.. Mä en oo seurannu kuka valittaa "asiallisesti" ja kuka "ei asiallisesti".

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Riku

Posts: 3,187

#127 • • Riku The Little Prince
Kuin alunperin sanoin että tämä muistuttaa demi.fi:tä, niin suuremman osan siitä melkeinpä saa aikaan juuri yläastemainen kirjoitussävy ihmisillä kuin "asiattomat topicit", vaikka nekin toki tuovat oman osansa kuvaan.

Tiiättexte hei, et mun mielest niiku ei oo kauheen siistii tai silleen kypsää jos kaikki niiku vaa teineilee tääl iha vitusti ku ei tollasii kakaroit jaksa niiku kuunnella. Ja isäs on.

Ja nyt jos joku neropatti tuon käsittää väärin, niin nostan hattua. Yanalla on helvetisti pointtia ton sarkasminsa takana, listen and learn.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

jUSSi

Posts: 1,377

#128 • • jUSSi äkäinen vanhus
Äh, tarkoitin tuolla "kirjoitetun kielen tasolla" lähinnä kielellistä sisältöä, en ajatuksellista. Todella paljon olen livennyt kirjakielestä ja käyttänyt slangia. Ajatukset on toki yhtä huonoja kuin ennenkin, mutta surkeammassa asussa, jolloin niiden viimeinenkin uskottavuuden ripe häviää *nauraa*
Avatar
#129 • • Oma-C Guest
Mr. Y-Ana on oikeessa...


Mut yks hymiö unohtu

icon_anal.gif

[muokattu 16.1.2003 18:57]
Riku

Posts: 3,187

#130 • • Riku The Little Prince
J-Tone:jatkuvaa pään aukomista tälle toiselle puolelle, monesti aiheestakin, mutta ei välttämättä tarvitsisi olla niin kylmä.

Itse en koe aikovani päätäni nimenomaisesti kenellekään, vielä vähemmän millekään "puolelle", minua ei voisi vähempää kiinnostaa postausten määrä, kuinka kauan täällä on kukakin ollut jne, vaan nimenomaan kirjoituksen sävy ja sisältö. Pudottelen maanpinnalle niitä, jotka sitä mielestäni kaipaavat, ja hyväksyn sen jos joku tekee minulle samoin. Kyse on asioista, ei ihmisistä. Ja tuon "kylmyyden" suhteen olet kyllä osittain oikeassa, mutta sallittakoon minullekin sen verran inhimillisyyttä, ettei aina jaksa selittää samoja (ja usein myös itsestäänselviä imho) asioita miljoonaan kertaan uudestaan kovin lämpimään sävyyn, vain koska ihmiset eivät joko lue aihetta tai käytä omia aivojaan hetkeä ja osaa kyseenalaistaa omien ajatustensa järkevyyttä avoimesti.

Välillä tuntuu juttuja lukiessani, että muutama käyttäjä haluaisi pitää kaikki uudet kirjoittajat poissa täältä. Noh, nämä ovat minun omia kuvitelmia, en tiedä onko niinkään vakavasti otettavaa faktaa..

Koska en yhtään ihmettelisi jos lukisit minut tuohon joukkoon, niin seuraamuksista en tiedä, tarkoitus ei ainakaan ole. Sanon mitä tiedän ja mitä mieltä olen rehellisesti ja usein kaunistelematta, ja jos on jotain pointteja miksi olen väärässä, niin sen saa vapaasti sanoa, mutta odotan myös muilta ihmisiltä sen verran kypsyyttä, että nämä osaavat antaa asioiden tapella ihmisten sijaan, ja pystyvät nielemään ylpeytensä jos ovat väärässä eivätkä suutu siitä.

Ja mitä tulee siihen, että Klubituksessa topikkien puheenaiheet rönsyilevät, niin tätä lukiessa rönsyily on suureksi osaksi tapahtunut Platinumilta tulleiden toimesta ;)

Pata kattilaa soimaa! Mistäs sä just kerroitkaan tänne eksynees? *nauraa*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

jUSSi

Posts: 1,377

#131 • • jUSSi äkäinen vanhus
J-Tone:


Ehkä eniten tällä foorumilla häiritsee se, että tämän vakiokäyttäjät koostuvat hieman yleistäen ja pyöristäen kahdesta ryhmästä: niistä ketkä eivät tunne täältä juuri ketään, kun taas toinen puoli tuntuu tuntevan kaikki toisensa. Tähän jälkimmäiseen puoleen liittyy jatkuvaa pään aukomista tälle toiselle puolelle, monesti aiheestakin, mutta ei välttämättä tarvitsisi olla niin kylmä.[/i]



Tällainen mielikuva minullakin on klubituksesta. Katsotaan muuttuuko se nyt kun itsekkin työnsin ison pääni tänne *igor*
r0n

Posts: 2,258

#132 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
M16.gif PLATINUM

--
6er reihe

Jone

Posts: 8,258

#133 • • Jone Archibald Haddock
J-Tone:

Ja mitä tulee siihen, että Klubituksessa topikkien puheenaiheet rönsyilevät, niin tätä lukiessa rönsyily on suureksi osaksi tapahtunut Platinumilta tulleiden toimesta ;)



Ei tää nyt ole mun mielestäni pahemmin rönsyillyt vielä mihinkään vaan yhä edelleen puhutaan siitä miksi Platinumista alkaa saamaan niin tasan tarkkaan tarpeekseen vaikka se periaatteessa "toimivampi" ja "kehittävämpi" ympäristö onkin. Pirun hienoa muuten havaita että porukkaa on ainakin näillä näkymin siirtymässä sieltä tänne, koska Platinumilta tulevien käyttäjien myötä tänne _saatetaan_ saada ihan kiva soppa ihmisiä joissa on sopivassa suhteessa puristia, PLURistia, kändireivaajaa, vanhaa partaa, ihkuhalijaa ja meganihkeilijää, joista viimeiseen kastiin lasken itseni kuuluvaksi. *vink*

-

Mitä tuli siihen aikaisemmin penäämääni "älykkäämpään" keskusteluun, niin lähinnä tarkoitin sillä sitä että vaikka se häröily onkin niin kivaa niin olisi mielestäni ihan mukavaa että kukin miestä silti toisinaan näyttäisi kirjoituksissaan että pään sisällä on muutakin kuin tyhjiö kirjoittamalla 3:a riviä pidemmän kirjoituksen johonkin topiciin perustellen kirjoittamansa niin hyvin kuin suinkin osaa, jotta muutkin saisivat siitä ajattelemisen ja/tai kommentoimisen aihetta irti. Ei niissä 3 rivin (...ja alle) kirjoituksissa muuten mitään vikaa ole, mutta kun kuten esim. nyt 160 merkin tekstiviestiinkään niihin ei oikein saa mahtumaan yhtään kokonaista ajatusta mistään asiasta ilman että yksinkertaistaa liiallisuuksiin asti tai sitten on pakko puhua vain päivän säästä. Blah. Tai zit niinq en toziaan ezim. aina jacza puhuu vaa ziit mitä tänään niinq zöin, kosk oon jo niinq 24weeee. *nauraa*

-

Tervetuloa kaikille uusille käyttäjille, erityisesti Kuilulle isoisopouspoushalitus. *vink*

[muokattu 16.1.2003 19:28]
jUSSi

Posts: 1,377

#134 • • jUSSi äkäinen vanhus
Jone:

Blah. Tai zit niinq en toziaan ezim. aina jacza puhuu vaa ziit mitä tänään niinq zöin, kosk oon jo niinq 24weeee. *nauraa*[/i]



vaa 24 w?

vähäx jäbä on teinix!!!11! mee tacas duunailee niit vitun hiekkakaggui sinne sandboxiis. Nii. Ja faijas oli!!1!1!
Jone

Posts: 8,258

#135 • • Jone Archibald Haddock
jUSSi:


vaa 24 w?

vähäx jäbä on teinix!!!11! mee tacas duunailee niit vitun hiekkakaggui sinne sandboxiis. Nii. Ja faijas oli!!1!1!



Woi w*ddu! Jäbä o niinq mua wuaden wanhempi! NiinQ esim. palwon sua.

*nauraa*

Mut joo, taidan nyt kipaista tekemässä tonne hämmennyksen puolelle oikeasti yhden topicin ja lähteä sitten Hellsinkiin.
Riku

Posts: 3,187

#136 • • Riku The Little Prince
J-Tone:

Mutta sitä en ymmärrä, että jonkun mielipiteen ilmaisun takia sataa jääpuikkoja niskaan.

Korjatakseni kirjoittamaani, tarkoitin nyt lähipäivinä tapahtunutta muutosta, joskaan sillä ei liene suurta merkitystä.



Joo, arvasin kyllä että tarkoitit tuota viime päivien muutosta, mutta oli pakko kuitata ;)

Mutta tuohon ekaan pätkään sen verran kommenttia, että mielipiteetkin perustuvat (tai ainakin pitäisi perustua) tietoon, ja jääpuikot kai yleensä tulevat siitä jos ihmiset heittävät kärkkäitä mielipiteitä joskus ylimieliseenkin sävyyn täysin olemattomalla tietopohjalla, tai naurettavan ennakkoluuloisista lähtökohdista. Ei ehkä ole oikeita tai vääriä mielipiteitä, mutta on olemassa järkevästi perusteltuja perusteltuja mielipiteitä ja täysin perusteettomia mielipiteitä. Ja siinä vaiheessa ainakin itselläni palaa käämit jos joku "fiksu yksilö" ei enää pysty millään puolustelemaan mielipidettään järkeväksi, mutta pitää siitä silti kiinni jottei joutuisi myöntämään olevansa väärässä. Itse kutsun tuota Pohjanmaa-asenteeksi. Yksi elämän kultaisista säännöistä ja ohjeista: "Joka kerta kun tajuat olleesi väärässä, olet oppinut jotain ja olet taas sen verran viisaampi."

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#137 • • yana Guest
Lost-Soul:


kuten yana kirjoitin, en syyttänyt siinä ketään, vaan sattui silmään sopiva valitus.. Mä en oo seurannu kuka valittaa "asiallisesti" ja kuka "ei asiallisesti".



jyvät erottuu akanoista jos hahmottaa yhtään mitä lukee.

ja kuten sanoin, kyse ei ole niinkään siitä että pitäisi perustaa "älykkäitä" topiceja. vaan kaikkiin topiceihin vastatessa tulisi paneutua hieman siihen mita sanoo ja lukee eikä heittää pelkkää ihku-plur-hali-mun-makkarakeitto-on-parasta -läppää
ja ei en tarkoita että kokoajan pitäisi olla vakava. mutta ala-asteläppä tasolle vajoamista voisi silti harkita muutaman kerran, ja miettiä onko se kovinkaan tarkoituksen mukaista keskustelun siinä vaiheessa mahdollisesti. sillä kun pystyy herkässä kohdassa vesittämään koko aiheen tai ohjata hyvin alkaneen keskustelun pöpelikköön kun siihen kommenttiin tarttuu lauma apinoita jotka hukuttavat topicista kaiken älykkään alleen

Obsmiley: *justjoo*

[muokattu 16.1.2003 20:01]
Avatar
#138 • • yana Guest
Oma-C:


icon_anal.gif

[muokattu 16.1.2003 18:57]



sweet mother of g-sus! talletan ton omaan smiley arkistoon josta sita voi aina puol vuosittain droppailla tekstin sekaan.

kiitos tuosta :)


Obsmiley: *nauraa*
Riku

Posts: 3,187

#140 • • Riku The Little Prince
xybo:

Kiksu olkoon kansanne. Eipä mulla ole mitään plattaria
vastaan vieläkään. (ylläri). Mutta olihan se nyt pakko
tulla seuraamaan miten vuodatus edistyy täälä. =)

-- xybo


No mutta sä ootkin mies jonka mielestä kaikkea pitäisi valvoa, yksilöllä ei pitäisi olla oikeuksia ja jonka mielestä diktatuuri on hyvä hallitusmuoto ;) Ei sua voi ottaa vakavasti ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.