Mielivaltaa Platinumissa

256 posts, 13 pages, 78,341 views

keisha

Posts: 1,394

#181 • • keisha bullet with butterfly wings
pysykää täällä vaan klubituslaisten sulona!
*plur**sydän*
ja päri ällöhymiötä vielä vakuuttamaan että olen tosissani.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Jussi Soro

Posts: 6,385

#182 • • Jussi Soro choon!
kuilu:

Eipä oo meitsin... Tais FMää pelottaa toi Sakuran hyvinki mahdollinen NewDj-skaban voitto. Siinä tosin olis nii herkku paikka sanoo et "sori ei pydee tulee soittaa, mul o kynsien leikkaus just sillo."*plur*



Mmh, ei kai tuolla bileissä soita kun best DJ.
patis

Posts: 1,158

#183 • • patis 10
Hienoa säännöt on saatu plattarille!

FM:


Platinum rules! (siis säännöt)
======================

Bileilmoituksia "Upcoming Events" -foorumiin voi postittaa ainoastaan tapahtuman vastuullinen järjestäjä. Tapahtuman järjestäjä ei voi siirtää tiedotusvastuuta toisille tahoille ilman ylläpidon suostumusta. Näin varmistamme sen, että:

- Platinumin bileilmoitusten tiedot ovat paikkaansapitäviä
- Tapahtuman järjestäjällä säilyy ilmoituksen editointimahdollisuus kaikissa tilanteissa
- Foorumiin ei tule turhia tuplapostauksia.

======================

Jäsen ei voi myöskään toimia viestinvälittäjänä Platinumista poistetuille henkilöille ilman ylläpidon suostumusta.

======================



Eli platinumin ylläpito päättää mitä bileitä saa kyseisellä forumilla mainostaa. Ei toivottujen bileiden järjestäjät bannataan, eikä ilmoitusvastaaville anneta lupia ilmoittaa.

Sinänsä tässähän ei ollut mitään uutta.
Avatar
#184 • • Jepulisjee Guest
No nyt näyttää tulleen Platinumin "upcoming eventsiin" uudet säännöt esille. Edelleen naurettavaa se, ettei kaikkia bileitä saa mainostaa tuossa, jos järjestäjä on saanut joskus aikaisemmin bännin Platinumiin.
Late

Posts: 3,441

#185 • • Late team Lasse
FM:


Platinum rules! (siis säännöt)
======================


8<



Muhaha.. *nauraa*

-Mikä otsikko!

[muokattu 28.1.2003 21:57]
Avatar
#186 • • aha Guest
>Tapi T:

Roger Roger:Ja jos joku viittis selittää sen FM:n ja >Nessin alkuperäisen riidan, niin kiva olis. Ei lukis ihan tietämättömänä >noita juttuja

>>Kai se jotenkin niin meni, että molemmat piti bileet samaan aikaan. >>Nessi kävi Haban ja FM:n bileiden topiikissa monella nimimerkillä >>dissaamassa lineuppia ja mainosti omia bileitään. Hän sai siis ihan >>aiheesta bännin.

Öhöm. Itse asiassa meni just toisinpäin...

>>Turtsin bänni taas johtuu kaiketi siitä, että hän mainosti omalla >>nikillään Nessin pyynnöstä bileitä Plattarissa, josta FM ei tykännyt. >>FM tosin varoitti Turania tästä, Turan ei totellut ja sai hänkin bännin.

>>Jos olen väärässä, niin korjatkaa...



Öhöm. Olet. Kukas sulle ton kerto kun sitä noin faktana tunnut pitävän...
Avatar
#187 • • tuntematon Guest
Tapi T:

Roger Roger:Ja jos joku viittis selittää sen FM:n ja Nessin alkuperäisen riidan, niin kiva olis. Ei lukis ihan tietämättömänä noita juttuja
Kai se jotenkin niin meni, että molemmat piti bileet samaan aikaan. Nessi kävi Haban ja FM:n bileiden topiikissa monella nimimerkillä dissaamassa lineuppia ja mainosti omia bileitään. Hän sai siis ihan aiheesta bännin.

Turtsin bänni taas johtuu kaiketi siitä, että hän mainosti omalla nikillään Nessin pyynnöstä bileitä Plattarissa, josta FM ei tykännyt. FM tosin varoitti Turania tästä, Turan ei totellut ja sai hänkin bännin.

Jos olen väärässä, niin korjatkaa...



Otetaas uusiks...
Itse asiassa meni just toisinpäin...

Eli olet. Siis väärässä. Kukas sulle ton kerto kun sitä noin faktana tunnut pitävän...
jUSSi

Posts: 1,377

#188 • • jUSSi äkäinen vanhus
tuntematon:

Otetaas uusiks...
Itse asiassa meni just toisinpäin...

Eli olet. Siis väärässä. Kukas sulle ton kerto kun sitä noin faktana tunnut pitävän...



Ja anonyymin ihmisen kirjoittelut pitäisi ottaa todesta? *eiei*
Karski

Posts: 6,049

#189 • • Karski Pomon kätyri
tuntematon:

Otetaas uusiks...
Itse asiassa meni just toisinpäin...

Eli olet. Siis väärässä. Kukas sulle ton kerto kun sitä noin faktana tunnut pitävän...



Ja kukas sä olet meille tota kertomaan kun sitä noin
faktana levität, ja vielä tuntemattomana *justjoo*

Jutulla on lisäks juuret paljon pidemmällä kuin
näissä plattarijupakoissa, ei maksa vaivaa lähteä selvittämään
kukajuotti kiliänsä naapurin kaivosta joskus vuonna
glowstick.*nukkuu*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Katrina

Posts: 605

#190 • • Katrina
Minkä ihmeen takia me ollaan "12 sivua" puhuttu Plattarista.
Oltaisiin nyt vaan tyytyväisiä täällä!
toma

Posts: 2,009

#191 • • toma Tototoototo
Mä en kyllä yhtään tajua tätä ihmisten tendenssiä tulla
jotakin asiaa koskevaan topikkiin tokaisemaan jotain tyyliin
"Mun mielestä tästä asiasta on ihan mälsää puhua, voitaisko
puhuu jostain muusta". Mitä mieltä tossa on? Ei näitä
topikkeja ole kaikkia pakko (käsittääkseni) lukea. Lukekoot
kukin niitä jotka kiinnostavat itseään.

[muokattu 30.1.2003 10:37]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Jone

Posts: 8,258

#192 • • Jone Archibald Haddock
toma:

Mä en kyllä yhtään tajua tätä ihmisten tendenssiä tulla
jotakin asiaa koskevaan topikkiin tokaisemaan jotain tyyliin
"Mun mielestä tästä asiasta on ihan mälsää puhua, voitaisko
puhuu jostain muusta". Mitä mieltä tossa on? Ei näitä
topikkeja ole kaikkia pakko (käsittääkseni) lukea. Lukekoot
kukin niitä jotka kiinnostavat itseään.



"MÄ OON NIINQ SUN KANS IHA SAMAA MIELTÄ!"

Mutta todellakin ihmeellistä on kuinka tollasia pätemisen makua ja hajua huokuvia kommentteja siitä kuinka jostain aiheesta ei saisi keskustella koska "se ei sovi tänne ja on ihan tylsää mun mielestäni" löytyy yhä edelleen varsinkin niistä topiceista, joissa oikeasti keskustellaan jostain edes jollain tapaa merkityksellisestä.

FFS, enhän mäkään edes vaivaudu avaamaan noita tikkaritopiceja pääsääntöisesti, joten luulisi pysyvän poissa jos ei kiinnosta.

Et *plur* vaan.
anqqa

Posts: 4,034

#193 • • anqqa tirehtööri
Katrina:

Minkä ihmeen takia me ollaan "12 sivua" puhuttu Plattarista.
Oltaisiin nyt vaan tyytyväisiä täällä!



koska plattarissa ko. keskustelut on pannassa

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

jUSSi

Posts: 1,377

#194 • • jUSSi äkäinen vanhus
kuilu:

Onks tääl adminitki noin älykkäitä!?*vink*



Ruoho oli sittenkin vihreämpää aidan tällä puolen *joo*

ps. kuilu voi ottaa sanan "ruoho" sitten substanssikontekstissa tai sitten ihan tavallisesti ;)

[muokattu 30.1.2003 12:50]
Jukka I

Posts: 155

#195 • • Jukka I
jUSSi:

Ruoho oli sittenkin vihreämpää aidan tällä puolen *joo*



Plattarissa on silti huomattavasti terveempi (avoimempi) keskustelukulttuuri kuin täällä konsensusplurismin luvatussa maassa.
jUSSi

Posts: 1,377

#196 • • jUSSi äkäinen vanhus
taisi blackout tarkoittaa, että plattari on hiukan asiapitoisempi foorumi. Sieltä saa vastauksen esim. nippelitietokysymyksiin nopeasti.
Avatar
#197 • • tuntematon Guest
kuilu:

jUSSi:taisi blackout tarkoittaa, että plattari on hiukan asiapitoisempi foorumi. Sieltä saa vastauksen esim. nippelitietokysymyksiin nopeasti.
Paitsi ylläpitäjältä.

Mustaulos käytti sanoja "avoimempi" ja "terveempi", sekä "konsensusplurismi", ja vahvensi käsitteitä sanalla "huomattavasti". Tahdonkin nyt hänen joko oikaisevan tai perustelevan väitteen, joka mun mielestä on provosoiva(?jos näin, mitä ajat takaa?) tai hatusta heitetty nuoleskelu (tää o provosointia!), jolla ei ole mitään perusteita.

- valkoinenhymiöaloittaa -

Jukka I

Posts: 155

#198 • • Jukka I
kuilu:

Tahdonkin nyt hänen joko oikaisevan tai perustelevan väitteen, joka mun mielestä on provosoiva(?jos näin, mitä ajat takaa?) tai hatusta heitetty nuoleskelu (tää o provosointia!), jolla ei ole mitään perusteita.



Sanotaan nyt vaikka niin, että täällä näkee aika usein tällaista "hei älkää ny viittikö tapella" -mentaliteettia. Joku plur-poliisina toimiva tulee pienenkin erimielisyyden havaitessaan väliin palauttaakseen yhteisön harmoniaan. Hedelmällistä keskustelua ei välttämättä hirveesti synny, jos tapana on, että joku hyppää väliin jarruttelemaan keskustelua.

Täysi mutu-käsitys, muutaman viikon meininkiä seuranneena.

Sori Kuilu, nyt on kiire jatkamaan ahneena paskana olemista.
Jone

Posts: 8,258

#199 • • Jone Archibald Haddock
Blackout:


Sanotaan nyt vaikka niin, että täällä näkee aika usein tällaista "hei älkää ny viittikö tapella" -mentaliteettia. Joku plur-poliisina toimiva tulee pienenkin erimielisyyden havaitessaan väliin palauttaakseen yhteisön harmoniaan. Hedelmällistä keskustelua ei välttämättä hirveesti synny, jos tapana on, että joku hyppää väliin jarruttelemaan keskustelua.

Täysi mutu-käsitys, muutaman viikon meininkiä seuranneena.



Osittain olen samaa mieltä tän kirjoituksesi kanssa, mutta se ei mielestäni käy ollenkaan käsi kädessä sen kanssa mitä alkuperäisessä postauksessasi ilmoitit. Olen kuitenkin sitä mieltä että Klubituksen foorumeiden meno on koko ajan parempaan päin ja mainitsemasi turhat PLURistelijat saavat helposti turhiin lepyttelyihinsä vastaukseksi jotain niinkin asiapitoista kuin "painu *piip* siitä ja anna meidän puhua mistä lystätään" kuten olet mahdollisesti myöskin huomannut, tai ainakin olisi tullut huomata jos olet topiceja tarkemmin ruotinut.

Kyllä täällä alkaa olemaan sitä oikeaa keskusteluakin ja hyviä keskustelijoita sitä ylläpitämässä. Tikkaritopiceja ei ole yhä edelleen pakko lukea ja lukematta jättämällä saan ainakin itse sitä mitä tilaankin. Toisin kuin Plattarilla, täällä ei vielä useinkaan ole sorruttu uskomattomaan viestien köyhän asiasisällön peittämiseen hienojen sanojen peitolla. Itseäni ainakin v*tuttaa se kuinka Plattarin puolella usein vatvotaan ja vatvotaan yksinkertaisiakin asioita täysin loputtomiin koska aina jollain intellektuellilla tuntuu olevaan asiaan helvetin freesi ja originelli hömpönpömppö-näkökulma vaikka kyse olisikin oikeasti itseasiassa vain pätemisen tarpeesta (nyt ketään tiettyjä ko. foorumin käyttäjiä sormella osoittamatta, vaikka senkin voisi melkein tehdä, koska tähän sortuu likipitäen aina sama alle kahdestakymmenestä henkilöstä koostuva "luulen tietäväni kaikesta kaiken ja vaikken luulisikaan niin ainakin kovasti vänkään vastaan viimeiseen asti"-ydinryhmä.).

[muokattu 30.1.2003 15:46]
Jukka I

Posts: 155

#200 • • Jukka I
Jone:


Osittain olen samaa mieltä tän kirjoituksesi kanssa, mutta se ei mielestäni käy ollenkaan käsi kädessä sen kanssa mitä alkuperäisessä postauksessasi ilmoitit.



Totta. Muotoilin asian huonosti, noin tylyä ja ehdotonta vaikutelmaa ei ollut tarkoitus antaa.