Mielivaltaa Platinumissa

256 posts, 13 pages, 78,327 views

Tapi

Posts: 1,437

#81 • • Tapi Dreamstate
Näyttää kyllä FM saaneen tohon Plattariin aikamoisen alennustilan aikaan. Eilenkin sinne tuli vähemmän posteja kuin pitkään aikaan. Itsekin olen tässä ottanut kyseisen forumin jättämisen vakaavaan harkintaan...

Tosin eipä sieltä tarviikaan lähteä kuin muutama addikti, niin hiljenee keskustelu kummasti. Varsinki noiden muutamien käyttäjien bännäys oli kova isku koko boardille ja sen uskottavuudelle.

(Oon itekseni kelaillu, että mitähän noi moderaattorit mahtavat ajatella koko sotkusta? Jos itse olisin moderaattori, en kyllä moisen jälkeen hommassa viitsisi jatkaa.)
Sampson

Posts: 634

#82 • • Sampson Bujashaka
Tänään kun kävin plattarissa niin oli sitä vähän tyhjä olo. Harmittaa oikeesti, että tilanne on nyt mennyt tähän. Luulisin, että FM odottaa tällä hetkellä pölyn laantumista, jonka jälkeen hän uskoo tilanteen palaavan ennalleen. Toivon, että tilanne ei palaa ennalleen. Toivon, että FM oikeasti nöyrtyisi tässä asiassa ja esittäisi muutaman anteeksi pyynnön ja palauttaisi muutaman nickin takasin, mutta toiveajattelua kaipa...

Ite oon ainakin niin suivaantunut, että voisin ehkä pysyvästikin vaihtaa foorumia. Tietysti niin kauan kun siellä käy niinkin paljon jengiä - pakko sinne on omien bileiden tiedot pistää.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

jUSSi

Posts: 1,377

#83 • • jUSSi äkäinen vanhus
Sampson:

Ite oon ainakin niin suivaantunut, että voisin ehkä pysyvästikin vaihtaa foorumia. Tietysti niin kauan kun siellä käy niinkin paljon jengiä - pakko sinne on omien bileiden tiedot pistää.



Eniten minua hämmästyttää miksi ne bile-ilmot on niin kriittisen tärkeitä, että pitää estää jonkun tietyn tahon ilmoittelu keinoja kaihtamatta. Ymmärrän henkilöiden bannauksen jos ko. henkilö häiriköi, mutta bile-infot ovat suhtellisen neutraaleja asioita ja koskettavat useita ihmisiä kerralla järjestävän organisaation kautta.

Jos Platinum Forums ei aiheena ole vakava, kuten FM antaa ymmärtää, niin miksi täytyy turvautua sensuuriin ja järjettömiin bannauksiin?

Onneksi meillä on äässes ja klubitus.

[muokattu 16.1.2003 11:25]
Tapi

Posts: 1,437

#84 • • Tapi Dreamstate
Plattari-addujen joukko kasvaa jälleen..*piis*
typ0

Posts: 1,892

#85 • • typ0 syntax error
harmittaa hyvin paljon tämä platinum episodi miksi ihmeessä pitää kaikki sotkee kahen muun ihmisen väliseen erimielisyyteen? mielestäni tämä kaikki lähti siitä kun FM:llä ja nessilä oli/on jotain henkilökohtaisia erimielisyyksiä ja siitä sitten lähti tämä että tehdään bileilmoitus toisen nimiin ja sit tulee *itkupotkuraivari* miksi ihmees?!?! mulla ei riiät ymmärrystä mut mä nyt oonki vähän hidas... =)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Mark

Posts: 7,311

#86 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Buahahaa, sit kaikki plattarin ryppyotsat älkää tehkö täst kiksukarva foorumista samanlaista syvämietiskelyy ku oon just päässy hubbabubban makuun, muuten piis out! *nauraa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Tapi

Posts: 1,437

#87 • • Tapi Dreamstate
jUSSi:

Ymmärrän henkilöiden bannauksen jos ko. henkilö häiriköi, mutta bile-infot ovat suhtellisen neutraaleja asioita ja koskettavat useita ihmisiä kerralla järjestävän organisaation kautta.


Totta. On imho aivan vitun lapsellista keksiä sääntöjä, jotka estävät ei-toivotun henkilön järkkäämien bileiden mainostamisen. Mun mielestä tollanen kiusanteko kuuluu lähinnä ala-asteelle.
*uuh*
Mark:

Buahahaa, sit kaikki plattarin ryppyotsat älkää tehkö täst kiksukarva foorumista samanlaista syvämietiskelyy


Joo, ei. Mä lupaan perustaa ainakin yhden härötopiikin kuukaudessa. *igor*

[muokattu 16.1.2003 12:06]
jUSSi

Posts: 1,377

#88 • • jUSSi äkäinen vanhus
Mark:

Buahahaa, sit kaikki plattarin ryppyotsat älkää tehkö täst kiksukarva foorumista samanlaista syvämietiskelyy ku oon just päässy hubbabubban makuun, muuten piis out! *nauraa*

-M



uh, mäkin oon pahoillani että mun pää ei oo täynnä hubbabubbaa ja jaloista löytyy sukat kiksukarvan sijasta *igor*

joo ja dis oli vaan tuolle markin kommentille, ei oikeille kiksukarvaihmislle, jotka pitää hubbabubasta ;)
Mark

Posts: 7,311

#89 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jep, hyvä, en taida sarkasmia, ois varmaan pitäny laittaa ziljoona hymiöö perään ettei kukaan vahingossakaan ota väsyneenä kirjotettuja postauksia tosissaan..*justjoo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mikcore

Posts: 914

#90 • • Mikcore Eternity has passed
No enpä mäkään ole käynyt Plattarilla eilisestä lähtien.
Kummaa ja latistavaa meininkiä.Ei voi käsittää :I
Täällä klubitus.com:ssa on hyvä olla :)
Avatar
#91 • • tuntematon Guest
Mark:

Jep, hyvä, en taida sarkasmia, ois varmaan pitäny laittaa ziljoona hymiöö perään ettei kukaan vahingossakaan ota väsyneenä kirjotettuja postauksia tosissaan..*justjoo*


Buhahaa! Et taida etkä tunnista. Ota peili kouraan ja lopeta hubban puhaltelu.*vink*
Ei ne hymiöt vaan tosissaan oleminen! Hyvä huomio tosin, saattaa semantiikan sirpaleet ikävästi viiltää vilpittömästi ojennettua kättä. Aionkin olla ainaki näin alux iisisti ja hymisten. Niinku aina.*justjoo*
Rspktiä siis on tarjolla näin tutustumisalennuksena, mut ajan mittaan se pitää ansaita. Kohtelen samoin itseäni, astraalipersoonaani ja ääniä pääni sisällä.
*piis*out!

- iisihymiöbliisi -
Sampson

Posts: 634

#92 • • Sampson Bujashaka
kuilu:

Ja siis toi tuntematon on kuilu...

Hohhoijaa, ku oon näppärä!

- pääsiäishymökämmen -


must tuntuu vahvasti, että kukaan ei kyllä pysty missaamaan, että mikä on sun postaus vaikka viestin kirjoittana lukis mitä... vaikka FM... no ei ehkä sentään...

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Roger Roger

Posts: 3,372

#93 • • Roger Roger Kentti
Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!

Ei sotia KIITOS

[muokattu 16.1.2003 12:54]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Sampson

Posts: 634

#94 • • Sampson Bujashaka
Roger Roger:

Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!

[muokattu 16.1.2003 12:53]


mikä ihme sota?

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

toma

Posts: 2,009

#95 • • toma Tototoototo
Jaa-a, jotenkin ei klubitus tunnu plattaria vastaavalta...
Mutta ehkä se tästä helpottuu =)

Ja kuilu hemmetti, taitoin sun kanssa yhteiskuntafilosofia &
kelailussa peistä tietämättä kuka olet, hiton ovelus! *nauru*

Toma eli T

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Tapi

Posts: 1,437

#96 • • Tapi Dreamstate
Roger Roger:

Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!

Ei sotia KIITOS


Haluuttekste vanhat klubituslaiset niinku turpaan vai?*piru*

[muokattu 16.1.2003 12:58]
Roger Roger

Posts: 3,372

#97 • • Roger Roger Kentti
Sampson:

Roger Roger:Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!

[muokattu 16.1.2003 12:53]
mikä ihme sota?


En ole varma... Mutta tuntuu vain, että kaikki vain dissailevat toisiaan.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#98 • • Roger Roger Kentti
Mutta mutta... Mikä siellä plattarissa on tilanne nyt? Onko se FM vastannu mitään uutta? Niitä juttuja oli kyllä kieltämättä kiva lukea. Tahtoo lisää (ei mulla telkkarikaan toimi).*hih*

Ja jos joku viittis selittää sen FM:n ja Nessin alkuperäisen riidan, niin kiva olis. Ei lukis ihan tietämättömänä noita juttuja

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

anqqa

Posts: 4,034

#99 • • anqqa tirehtööri
Roger Roger:

Sampson:Roger Roger:Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!

[muokattu 16.1.2003 12:53]
mikä ihme sota?
En ole varma... Mutta tuntuu vain, että kaikki vain dissailevat toisiaan.



enemmän tässä platinumilaiset tuntuu dissailevan platinumia ja ennenkaikkea sen ylläpitoa, ei niinkään klubitusta. vielä ;)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Tapi

Posts: 1,437

#100 • • Tapi Dreamstate
Roger Roger:

Ja jos joku viittis selittää sen FM:n ja Nessin alkuperäisen riidan, niin kiva olis. Ei lukis ihan tietämättömänä noita juttuja


Kai se jotenkin niin meni, että molemmat piti bileet samaan aikaan. Nessi kävi Haban ja FM:n bileiden topiikissa monella nimimerkillä dissaamassa lineuppia ja mainosti omia bileitään. Hän sai siis ihan aiheesta bännin.

Turtsin bänni taas johtuu kaiketi siitä, että hän mainosti omalla nikillään Nessin pyynnöstä bileitä Plattarissa, josta FM ei tykännyt. FM tosin varoitti Turania tästä, Turan ei totellut ja sai hänkin bännin.

Jos olen väärässä, niin korjatkaa...