256 posts, 13 pages, 82,551 views
xybo:Kiksu olkoon kansanne. Eipä mulla ole mitään plattaria
vastaan vieläkään. (ylläri). Mutta olihan se nyt pakko
tulla seuraamaan miten vuodatus edistyy täälä. =)
-- xybo
No mutta sä ootkin mies jonka mielestä kaikkea pitäisi valvoa, yksilöllä ei pitäisi olla oikeuksia ja jonka mielestä diktatuuri on hyvä hallitusmuoto ;) Ei sua voi ottaa vakavasti ;)
Ehkä eniten tällä foorumilla häiritsee se, että tämän vakiokäyttäjät koostuvat hieman yleistäen ja pyöristäen kahdesta ryhmästä: niistä ketkä eivät tunne täältä juuri ketään, kun taas toinen puoli tuntuu tuntevan kaikki toisensa. Tähän jälkimmäiseen puoleen liittyy jatkuvaa pään aukomista tälle toiselle puolelle, monesti aiheestakin, mutta ei välttämättä tarvitsisi olla niin kylmä. Välillä tuntuu juttuja lukiessani, että muutama käyttäjä haluaisi pitää kaikki uudet kirjoittajat poissa täältä. Noh, nämä ovat minun omia kuvitelmia, en tiedä onko niinkään vakavasti otettavaa faktaa..
Muistan itse aluksi miten ahdista ja jopa pelotti täällä mihinkään kommentoida, mutta eipä enää. Jokaisen on aloitettava jostain. Eikä kukaan halua ketään pois vaan nimenomaan toisinpäin.
Tervetuloa mukaan!
xybo:Kiksu olkoon kansanne. Eipä mulla ole mitään plattaria
vastaan vieläkään. (ylläri). Mutta olihan se nyt pakko
tulla seuraamaan miten vuodatus edistyy täälä. =)
-- xybo
No mutta sä ootkin mies jonka mielestä kaikkea pitäisi valvoa, yksilöllä ei pitäisi olla oikeuksia ja jonka mielestä diktatuuri on hyvä hallitusmuoto ;) Ei sua voi ottaa vakavasti ;)
Ehkä eniten tällä foorumilla häiritsee se, että tämän vakiokäyttäjät koostuvat hieman yleistäen ja pyöristäen kahdesta ryhmästä: niistä ketkä eivät tunne täältä juuri ketään, kun taas toinen puoli tuntuu tuntevan kaikki toisensa. Tähän jälkimmäiseen puoleen liittyy jatkuvaa pään aukomista tälle toiselle puolelle, monesti aiheestakin, mutta ei välttämättä tarvitsisi olla niin kylmä. Välillä tuntuu juttuja lukiessani, että muutama käyttäjä haluaisi pitää kaikki uudet kirjoittajat poissa täältä. Noh, nämä ovat minun omia kuvitelmia, en tiedä onko niinkään vakavasti otettavaa faktaa..
[muokattu 16.1.2003 19:07]
joo siis mitä ihmettä plattariinko ei voi enää rekisteröityä mitähän se fm meinaa tappaa koko saitin vai?!
Tyhjännauraja!
Noi Kervolaiset o nii ihquja Mites, onko yhteinen projektimme jo edennyt massavalmistusvaiheeseen? Joko kohta kaupoista saa raivostuttavan ihania pumpattavia*vink*
Btw, tulix tarpeex smaileja?
Näin mäkin olen asian osakseen käsittäny. Itse kun kuulun tähän "ylä-aste"-ryhmään, niin joskus näiden vanhempien ja kokeneiden "fiksummat" keskustelut saavat närää aikaiseksi, koska en aina ymmärrä heidän "vitsejään" (johtuuko iästä?), jotka koen dissauksena minunlaisiani kohtaan. Silti yritän olla heittämättä kärkkäitä dissaavia kommentteja heitä kohtaan.
Kenties itse olen samanlainen vuosien kuluttua, mutta yritän sillon ainakin ajatella, että itse olin joskus samanlainen. Olisi meinaan ikävää jos täällä saa kohta vaan lukea kun nämä kaksi ryhmää dissailee vaan toisiaan...
Hehee.. FM:llä on nykyään kiva sigu:
A wise man told me don't argue with fools..
Cause people from a distance can't tell who is who -Jay Z
Hehee.. FM:llä on nykyään kiva sigu:
Btw, miten noi, sori nyt, mut ellottavat lisänimet tulee: kosminen halinalle..? Turisti mä oon!
Jone:
En tiedä itse paljoakaan asioista liittyen "skeneemme" (enkä paljon muuhunkaan), mutta olen aina ollut kärkäs kysymään häpeilemättä niiltä jotka tietävät ja yleensä siinä vaiheessa minulle on myöskin ihan ystävällisesti selitetty. Se ei siis ole mikään synti ettei tiedä,
Näin. Voi kunpa tästä pari henkilöä ottaisi neuvoksi. En ihmettele, vaikka moni jättäisi mieluummin kysymättä, noita vastauksia kun lukee.
Katrina: Kyllä täällä itseasiassa on henkilö/henkilöitä jotka haluavat eroon juuri tietämättömistä, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin.
Tapi T:Hehee.. FM:llä on nykyään kiva sigu:
Ihanaa! Tossa on sitä samaa "oon vetänyt niin vitusti kolaa että hukun sateella"-henkistä leijumista kuin omissa jutuissani (vaikka viinan voimalla liikunkin). Voiskohan musta ja FM:stä nyt tulla bestikset?
sähän voisit viel kysyy jos te voisitte alkaa chätsiskoiks tai veljiks niinku
kuka tämä katala fm on, tunteeko kukaan henk.koht? on kuitenkin joku kaikkien tuntema bilenaama ja kärsii omantunnon tuskissaan kusipäisyydestään yön pimeinä hetkinä kun elää kaksoiselämää...?