pirpeli, 22.2.2007 09:02:
Omilla aivoilla saa katsos ajatellakin, elleivät ne ole väistyneet sfääreihin niiden nuuskaklimppien tieltä. Oikeassa olet siinä, että esim. nuuska ei saastuta muita kuin itseään, ja jos tätä pitää hyvänä vaihtoehtona, niin antaa mennä vaan.
Nimenomaan ja siksi jokaisen tulisi saada tehdä päätös itse, eikä kieltää asiaa lailla, kuten sinä ilmeisesti haluaisit tehdä mahdollisimman usean itseäsi epämiellyttävän asian suhteen.
pirpeli, 22.2.2007 09:02:
Ja olenko jossain sanonut haluavani kieltää muut terveyshaittoja aiheuttavat jutut? En.
Itsekin juon alkoholia, syön epäterveellisesti jos siltä tuntuu, käytän kahvia. Mutta, niistä ei tässä topikissa ollutkaan kyse.
No nimenomaan et, mutta nuuskan haluat. Miten nuuska eroaa muista terveyshaittoja aiheuttavista jutuista, siten että se pitäisi ehdottomasti kieltää? Itse kuitenkin jo totesit äsken, ettei siitä ole haittaa kun käyttäjälle itselleen. Luulisi, ettei silloin asian laillisuus/laittomuus vois v*ttuakaan kiinnostaa:)
edit: tää oli kyl kaikista paras:
pirpeli, 22.2.2007 09:25:
Voisko joku muukin kertoo tolle Sixtukselle, että se ei oikein vakuuta? :D
Kun mä oon liian kiltti, ja vihaan väittelyä ja sitä, että joudun puolustelee omia selkeesti tunnepohjaisia mielipiteitäni :D