Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa

1,450 posts, 73 pages, 513,155 views

$

Posts: 1,802

#1441 • • $ Destination weekend!
15kk ollut itse 100% savuton ja ei vieläkään jaksa ärsyttää Redrumin jatkoaika tupakoinnin suhteen.

Vaatteet toki tuoksuvat vähän tymäkältä illan jälkeen, mutta ne voi tuulettaa tai pestä. En mä liikuntakamojakaan vedä kahta kertaa päälle pesemättä niitä välissä.
Avatar
#1444 • • Reivaaja Guest

Replying to Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa:

Takyon, 2.3.2009 19:13:
Kyllähän tämä suunta on jo pidemmän aikaa ollut se että tupakointi aiotaan kieltää kokonaan, mutta koska se on niin laajalle levinnyt tapa niin se tehdään hitaasti ja pikkuhiljaa rajoittamalla. Mun puolesta ihan hyvä juttu mut noi leffarajotukset ja vastaavat menee kyl aivan pelleilyksi.

Veikkaisin että joskus tulevaisuudessa - ennemmin tai myöhemmin - tupakan myynti kielletään jonkin tietyn vuoden jälkeen syntyneille, sillähän se saadaan kokonaan lakkautettua. Hitaasti mutta varmasti :)



Et varmaan tajua kuinka fasistinen olet. Jos väität, että sulla on oikeus päättää toisten ihmisten ajankäytöstä, tai elintavoista, olet kovinkin väärässä.
FS

Posts: 414

#1445 • • FS
Oikea suunta tää rajoittaminen. Ottaen huomioon sen että hyvin harva meistä kuitenkin poltaa sinne hautaan asti. Eli kuitenkin jossain vaiheessa lopetetaan. Ja jos ei lopeteta niin eipä oo terveys sitten parhaassa kunnossa. Tupakoinnin rajoittaminen on ihan ok, ihan avoin tälläisille. Mutta se että nostetaan tupakan hintaa, se on jo liikaa. Tässä nyt pitäisi jotenkin tulla vastaan. Tosin itse olen jo kauan aikaa sitten siirtynyt verovapaan tupakan polttoon, tai tuodun. En ole vuoteen ostanut kiskoilta tupakkaa, mutta katselin hintoja.. johan on nousseet. Kohta niitä myydän kappalettain, hinnalla 1e.

On maita jossa tämä rajoittaminen ei ole voimassa, siellä saa polttaaa missä ja miten haluaa, mutta siellä taas ihmiset ovat varovaisimpia sen suhteen (ei lasten vieressä, pysäkeillä, suurissa ihmiskertymissä) tiedä sitten miten tämä on saatu aikaan. Siellä vissiin sitten arvostetaan lakia joka ei kiellä =) esim. 6milj. ihmisen kaupungissa, hatsi, vai tumppi, on harva näky muualla kuin roskiksessa.

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Freja

Posts: 8,774

#1446 • • Freja Sihteeri

Replying to Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa:

astaroth, 3.10.2009 22:44:
mua on suoraan sanottuna alkanut jo hieman ahdistamaan, että tällaisia asioita edes harkitaan



No kyl! Vähemmästäkin. Mä en enää tota ees sanois "holhoukseks", vaan jo yksilönvapauden riistämiseks tai muuten vaa vittuiluks koko Suomen kansaa kohtaan.

Mä halun täältä pois

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

FS

Posts: 414

#1447 • • FS

Replying to Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa:

Freja, 4.10.2009 00:24:
---
astaroth, 3.10.2009 22:44:
mua on suoraan sanottuna alkanut jo hieman ahdistamaan, että tällaisia asioita edes harkitaan

---


No kyl! Vähemmästäkin. Mä en enää tota ees sanois "holhoukseks", vaan jo yksilönvapauden riistämiseks tai muuten vaa vittuiluks koko Suomen kansaa kohtaan.

Mä halun täältä pois



Mikä estää, tietääkseni tästä voi suoraan tilata lipun vaikka huomiseksi mihin tahansa eu-maahan.

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Avatar
#1448 • • astaroth Guest

Replying to Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa:

Freja, 4.10.2009 00:24:
No kyl! Vähemmästäkin.


joo ja mulla sentään "ahdistus" on stressiluokan ylempi pääkategoria, johon siirrytään sitä edeltävästä kategoriasta, nimeltään "vitutus" ja kyseisessä alemmassa luokassa korkeimman tason alatermi kulkee nimellä "infernaalinen mega"

tähän luokitukseen päästään viimeistään siinä vaiheessa, kun lukee noita hesarinkin kommentteja ja tajuaa, että millainen joukko porukkaa on oikeasti halukas saamaan tällaisia asioita läpi ja että minä jaan heidän kanssaan happea samojen rajojen sisällä ja heillä on oikeus äänestää
Takyon

Posts: 2,945

#1449 • • Takyon Möwkö

Replying to Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa:

Reivaaja, 3.10.2009 23:59:
---
Takyon, 2.3.2009 19:13:
Kyllähän tämä suunta on jo pidemmän aikaa ollut se että tupakointi aiotaan kieltää kokonaan, mutta koska se on niin laajalle levinnyt tapa niin se tehdään hitaasti ja pikkuhiljaa rajoittamalla. Mun puolesta ihan hyvä juttu mut noi leffarajotukset ja vastaavat menee kyl aivan pelleilyksi.

Veikkaisin että joskus tulevaisuudessa - ennemmin tai myöhemmin - tupakan myynti kielletään jonkin tietyn vuoden jälkeen syntyneille, sillähän se saadaan kokonaan lakkautettua. Hitaasti mutta varmasti :)

---


Et varmaan tajua kuinka fasistinen olet. Jos väität, että sulla on oikeus päättää toisten ihmisten ajankäytöstä, tai elintavoista, olet kovinkin väärässä.



Oonks mä päättämässä moisia? Mielestäni mä kirjotin "veikkaisin että.." ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

evvk

Posts: 1,918

#1450 • • evvk
Tupakoinnin lopettamisen kannalta tämä on hyvä kun ei tarvitse olla röökinsavuisessa baarissa. Mutta toisaalta jos meinaa lopettaa niin ei ole kiva katsella sitä houkutusta että muut vetää röökiä jossain kopissa.
Minä kun haluaisin lopettaa.