1,450 posts, 73 pages, 535,047 views
Replying to Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa:
Freja, 3.10.2009 11:22:
Vaikka en tupakointia niin kannatakaan, niin kyl tää menee jo ihan totaaliöveriks.
Takyon, 2.3.2009 19:13:
Kyllähän tämä suunta on jo pidemmän aikaa ollut se että tupakointi aiotaan kieltää kokonaan, mutta koska se on niin laajalle levinnyt tapa niin se tehdään hitaasti ja pikkuhiljaa rajoittamalla. Mun puolesta ihan hyvä juttu mut noi leffarajotukset ja vastaavat menee kyl aivan pelleilyksi.
Veikkaisin että joskus tulevaisuudessa - ennemmin tai myöhemmin - tupakan myynti kielletään jonkin tietyn vuoden jälkeen syntyneille, sillähän se saadaan kokonaan lakkautettua. Hitaasti mutta varmasti :)
astaroth, 3.10.2009 22:44:
mua on suoraan sanottuna alkanut jo hieman ahdistamaan, että tällaisia asioita edes harkitaan
Freja, 4.10.2009 00:24:
---
astaroth, 3.10.2009 22:44:
mua on suoraan sanottuna alkanut jo hieman ahdistamaan, että tällaisia asioita edes harkitaan
---
No kyl! Vähemmästäkin. Mä en enää tota ees sanois "holhoukseks", vaan jo yksilönvapauden riistämiseks tai muuten vaa vittuiluks koko Suomen kansaa kohtaan.
Mä halun täältä pois
Freja, 4.10.2009 00:24:
No kyl! Vähemmästäkin.
Reivaaja, 3.10.2009 23:59:
---
Takyon, 2.3.2009 19:13:
Kyllähän tämä suunta on jo pidemmän aikaa ollut se että tupakointi aiotaan kieltää kokonaan, mutta koska se on niin laajalle levinnyt tapa niin se tehdään hitaasti ja pikkuhiljaa rajoittamalla. Mun puolesta ihan hyvä juttu mut noi leffarajotukset ja vastaavat menee kyl aivan pelleilyksi.
Veikkaisin että joskus tulevaisuudessa - ennemmin tai myöhemmin - tupakan myynti kielletään jonkin tietyn vuoden jälkeen syntyneille, sillähän se saadaan kokonaan lakkautettua. Hitaasti mutta varmasti :)
---
Et varmaan tajua kuinka fasistinen olet. Jos väität, että sulla on oikeus päättää toisten ihmisten ajankäytöstä, tai elintavoista, olet kovinkin väärässä.