-Bill Hicks
[muokattu 1.7.2004 10:40]
1,450 posts, 73 pages, 536,366 views
JustinSane:
Obnoxious , self-righteous, whining little fucks. My biggest fear is that if I quit smoking, I'll become one of you...Don't take that wrong. I have something to tell you non-smokers that I know for a fact that you don't know, and I feel it's my duty to pass on information at all times. Ready?.......Non-smokers die every day...Enjoy your evening. See, I know that you entertain this eternal life fantasy because you've chosen not to smoke, but let me be the first to POP that bubble and bring you hurtling back to reality....You're dead too.
-Bill Hicks
[muokattu 1.7.2004 10:40]
kilobitti:
---
---
Innae:Ja yl. baarissa on se savuton alue (toisissa se on parempi ja toisissa huonompi) sielläkin voi ihan hyvin istuskella ja juopotella
---
Olin juuri manskun Iquanan alakerrassa, jossa on reilut kymmenen pöytää, joista suurin osa on hämyisiä ja tunnelmallisia. Savuttomat pöydät ovat juuri baaritiskin edessä, kirkkaiden spottien alla. Vaikka olimme savuttomia, siirryimme tietenkin niihin tunnelmallisiin pöytiin - siitä tunnelmastahan baarissa maksetaan, muuten olisimme voineet yhtä hyvin vetää pussikaljaa vesisateessa.
Ja ei, se tunnelma ei tullut siitä savusta.
[muokattu 1.7.2004 02:27]
innae:
Jos tarkoitat sitä Iguaania joka on Stokkaa vasta päätä niin siiellä on takanakin savuttomia pöytiä, ja niitä ei ole valaistu spotein. Ja (anteeksui yleistys) yl. tupakoimattomat istuvat siellä röökauspuolella vailla olisi savutonkin tila ja se savuton on tyhjä. Ravintoloitsian näkökulmasta katsottuna (ei, en itse ole) ei ole järkeä pitää kaamean isoa osaa savuttomana jos siellä ei jengi istu. Minua ei se röökin savu sinänsä haittaa, kunhan sitä ei ihan naamaan puhalla.
oNki:
---
innae:
Jos tarkoitat sitä Iguaania joka on Stokkaa vasta päätä niin siiellä on takanakin savuttomia pöytiä, ja niitä ei ole valaistu spotein. Ja (anteeksui yleistys) yl. tupakoimattomat istuvat siellä röökauspuolella vailla olisi savutonkin tila ja se savuton on tyhjä. Ravintoloitsian näkökulmasta katsottuna (ei, en itse ole) ei ole järkeä pitää kaamean isoa osaa savuttomana jos siellä ei jengi istu. Minua ei se röökin savu sinänsä haittaa, kunhan sitä ei ihan naamaan puhalla.
---
Täällä ravintoloitsijat luistaa tuosta savuttoman puolen
tupakkakiellosta, ei niitä kiinnosta vaikka jengi siellä polttaisikin.
Rasittavinta siinä on sitten se, että ei ne tietenkään ajattelekaan,
että jengi polttaa ja siellä joten sieltä puuttuu kokonaan tuhkakupit.
Jolloin sohvalta, sohvan raoista ja lattialta löytyy melkoinen
määrä tumppeja sekä tuhkaa. Helvetin ärsyttävää.
[muokattu 1.7.2004 10:51]
mushi:
norjassa on kuulemma iltaisin ja öisin kadut täynnä tupakoivia ihmisiä ku jengi menee baareista kadulle röökille.
onkohan toikaan niin hyvä juttu sit..
ja kyl tupakoiminen kuuluu juomakulttuuriin. ja se on sitä paitsi hyvää! :)
Individual:
Mielenkiintoista on nähdä jos tämä kielto Suomessa joskus tulee voimaan mihin kaikkiin
toimenpiteisiin ravintolat ryhtyvät / joutuvat.
Onko varsin niin, että jengi ravaa sitten ulkona röökillä vähän väliä vai tuleeko tiukka linja, että kun kerran maksat ravintolaan sisään, ja joudut sieltä poistumaan vaikka juuri röökille
joudut tylysti ostaa uuden lipun ja jonottamaan parhaimmassa tapauksessa uudelleen sisälle.
Se että joka baariin rakennettaisiin joku tupakkakoppi tuntuu kyllä aika epätodennäköiseltä tai miksei näin voisi tapahtua ja minkälainen ryysis niihin sitten olisikaan.
Itse ravintolayrittäjien kannalta ei varmaan hyviä ratkaisuja olekaan ja kuten aiemmin sanoin niin se on varma, että nämä muutokset maksaa vain ja ainoastaan ravintolan
asiakkaat.
sapeli:
Mun mielestä olis suht hyvä kopromissi järjestää just jonkinlainen tupakointihuone jokaiseen ravintolaan. Sellainen mihin mahtuisi mukavasti kymmenisen ihmistä istumaan juomiensa kanssa, mutta ei niin iso että ihmiset jäisi sinne koko illaksi. Sellainen että jos tekee tupakkia mieli niin sinne voi piipahtaa vetämään sauhut. Sen voisi plekseillä eristää muusta alueesta ja sitten vois huvittuneena katsella ulkoa kun siellä sisällä olis sellainen paksu savumeri.
alek száhala:
Ois muuten yleensäkin kiva kuulla hyviä syitä miks jengi polttaa.. Yleensä kuulee sitä et ”joo olin 14-vee ja se oli kuulii sillon ja jäi tavaks..” Voisin lähteä keräämään listaa noista...
alek száhala:
Ois muuten yleensäkin kiva kuulla hyviä syitä miks jengi polttaa.. Yleensä kuulee sitä et joo olin 14-vee ja se oli kuulii sillon ja jäi tavaks.. Voisin lähteä keräämään listaa noista...
1. Tupakka on hyvää
2. Se kuuluu juomakulttuuriin
3. Jäi tavaks ku kerran vedin.
*taputapu*
alek száhala:
Kannattaa muistaa, että se hyvä tupakka tappaa vitun nopeesti
alek száhala:
ja aiheuttaa keuhkosyövän,
alek száhala:
lapsettomuuden
alek száhala:
ja ihan saatanasti tulipaloja!
alek száhala:
Ja naamastakin tulee semmone vitin ananas kun täyttää 25
alek száhala:
ja sit ei koskaan pääse naimisiin eikä saa töitä.
alek száhala:
Ois muuten yleensäkin kiva kuulla hyviä syitä miks jengi polttaa..
Jone:
---
Nefertete:
Muutenkin ahtaat tanssilattiat+känni+palava tupakka on yleensä aika pelottava yhdistelmä...
---
Kielletään sit samalla tanssilattiat ja kännit, jookos?