Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa

1,450 posts, 73 pages, 521,325 views

mushi

Posts: 714

#201 • • mushi laura

alek száhala:

Ja naamastakin tulee semmone vitin ananas kun täyttää 25 ja sit ei koskaan pääse naimisiin eikä saa töitä. *grr*



mä oon 25, oon tupakoinut 10 vuotta mut mun naama tuntuu vielä persikalta. naimisiin en kyl edes haluaisi, elän avoliitossa kylläkin, eikä oo kyl tupakoiminen ikinä millään lailla vaikuttanut mun töihin.

[muokattu 2.7.2004 18:45]
kilobitti

Posts: 2,419

#202 • • kilobitti 1-2-3 techno

mushi:
mä oon 25, oon tupakoinut 10 vuotta mut mun naama tuntuu vielä persikalta.



*iihhih*....odotellaan muutama vuosi*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

mushi

Posts: 714

#203 • • mushi laura

kilobitti:
---
mushi:
mä oon 25, oon tupakoinut 10 vuotta mut mun naama tuntuu vielä persikalta.
---


*iihhih*....odotellaan muutama vuosi*joo*



odotellaan pois :)
typ0

Posts: 1,892

#204 • • typ0 syntax error
kannatetaan!!
en tiiä mitään ärsyttävämpää baarissa paskan musan lisäks ku sen röökin savun. jos tulee kansan äänestys ihan varmasti äänestän puolesta siis sillee että se kielletään xD
ja sakko todellakin miljoonaan euroon jos polttaa ja jää kiinni =)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Roger Roger

Posts: 3,372

#205 • • Roger Roger Kentti
savullisia ja savuttomia ravintoloita pitäis olla. sitten sais valita mihin menis.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

MaybeDifK

Posts: 6

#206 • • MaybeDifK
Sehän olisi hyvä homma. Saisi naisystävänkin mukaan välillä, kun hän ei ollenkaan diggaile röökistä ja varsinkaan kun se tarttuu vaatteisiin.
*känni* *yingyang*
Individual

Posts: 10,942

#207 • • Individual HYPNO!

MaybeDifK:
Sehän olisi hyvä homma. Saisi naisystävänkin mukaan välillä, kun hän ei ollenkaan diggaile röökistä ja varsinkaan kun se tarttuu vaatteisiin.
*känni* *yingyang*



Kerrankin tulin ravintolasta ja ihmettelin että mitä on paitaan tarttunut, niin valehtelematta
kolmatta kartsaa tupakkaa tippu lattialle paidasta...
Että näin! *ding*
Avatar
#208 • • Mr. Jenkins Guest
Perustelematta, EI!
Hixxy

Posts: 522

#209 • • Hixxy HaroPup
Eikös semmonen käytäntö tulis kysymykseen että ei muuta kun, tupakoivien taikka ei saa polttaa kyltti jokaselle baarille niin että niitä kuitenki löytyis suunnilleen saman verran ja siitä vois jengi sitten itse päätellä mihin perskuttaan kuononsa työntävät, ja loppuis natinatkin.
sapeli

Posts: 11,768

#210 • • sapeli jokukukamikä?

Hixxy:
Eikös semmonen käytäntö tulis kysymykseen että ei muuta kun, tupakoivien taikka ei saa polttaa kyltti jokaselle baarille niin että niitä kuitenki löytyis suunnilleen saman verran ja siitä vois jengi sitten itse päätellä mihin perskuttaan kuononsa työntävät, ja loppuis natinatkin.



*ding* Nii, siis että olis 50% ravintoloista polltaville ja 50% nosmo kingejä? Mitenköhän ihmiset tykkäis, kun jos on hyvä klubi yhdessä paikassa niin puolet faneista olis aina kyrsiintyneitä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Individual

Posts: 10,942

#211 • • Individual HYPNO!

sapeli:
---
Hixxy:
Eikös semmonen käytäntö tulis kysymykseen että ei muuta kun, tupakoivien taikka ei saa polttaa kyltti jokaselle baarille niin että niitä kuitenki löytyis suunnilleen saman verran ja siitä vois jengi sitten itse päätellä mihin perskuttaan kuononsa työntävät, ja loppuis natinatkin.

---


*ding* Nii, siis että olis 50% ravintoloista polltaville ja 50% nosmo kingejä? Mitenköhän ihmiset tykkäis, kun jos on hyvä klubi yhdessä paikassa niin puolet faneista olis aina kyrsiintyneitä...



Eihän siinä olisi mitään eroa tämän hetkiseen. Jotkut polttaa ravintoloissa ja toiset on aina
kyrsiintyneitä siitä.
Kaikkia kun on mahdoton miellyttää vaikka kuinka haluaisi, eikö.
Siinä ainakin näkisi kuinka suuri kynnyskysymys ihmisille tuo tupakointi ravintoloissa oikeasti on. Vai aletaanko yht´äkkiä sietämäänkin tupakansavua jos on hyvä dj talossa?

[muokattu 3.7.2004 21:13]
Hixxy

Posts: 522

#212 • • Hixxy HaroPup
Vetää semmoset öyskeet päälle ettei se menoa paljoo haitas *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#213 • • sapeli jokukukamikä?

Individual:
---
sapeli:
---
Hixxy:
Eikös semmonen käytäntö tulis kysymykseen että ei muuta kun, tupakoivien taikka ei saa polttaa kyltti jokaselle baarille niin että niitä kuitenki löytyis suunnilleen saman verran ja siitä vois jengi sitten itse päätellä mihin perskuttaan kuononsa työntävät, ja loppuis natinatkin.

---


*ding* Nii, siis että olis 50% ravintoloista polltaville ja 50% nosmo kingejä? Mitenköhän ihmiset tykkäis, kun jos on hyvä klubi yhdessä paikassa niin puolet faneista olis aina kyrsiintyneitä...

---


Eihän siinä olisi mitään eroa tämän hetkiseen. Jotkut polttaa ravintoloissa ja toiset on aina
kyrsiintyneitä siitä.
Kaikkia kun on mahdoton miellyttää vaikka kuinka haluaisi, eikö.



Pointti on siinä että ainoastaan tupakoivia pitäis haitata... *joo* *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Individual

Posts: 10,942

#214 • • Individual HYPNO!

sapeli:
---
Individual:
---
sapeli:
---
Hixxy:
Eikös semmonen käytäntö tulis kysymykseen että ei muuta kun, tupakoivien taikka ei saa polttaa kyltti jokaselle baarille niin että niitä kuitenki löytyis suunnilleen saman verran ja siitä vois jengi sitten itse päätellä mihin perskuttaan kuononsa työntävät, ja loppuis natinatkin.

---


*ding* Nii, siis että olis 50% ravintoloista polltaville ja 50% nosmo kingejä? Mitenköhän ihmiset tykkäis, kun jos on hyvä klubi yhdessä paikassa niin puolet faneista olis aina kyrsiintyneitä...

---


Eihän siinä olisi mitään eroa tämän hetkiseen. Jotkut polttaa ravintoloissa ja toiset on aina
kyrsiintyneitä siitä.
Kaikkia kun on mahdoton miellyttää vaikka kuinka haluaisi, eikö.

---


Pointti on siinä että ainoastaan tupakoivia pitäis haitata... *joo* *vink*



Miksi?
Miksi tupakoimattomien pitäisi päästä yhtään helpommalla. Loppujen lopuksi se tupakoitsija tekee haittaa vain itselleen.
sapeli

Posts: 11,768

#215 • • sapeli jokukukamikä?

Individual:
---
sapeli:
(snip)
Pointti on siinä että ainoastaan tupakoivia pitäis haitata... *joo* *vink*

---


Miksi?
Miksi tupakoimattomien pitäisi päästä yhtään helpommalla. Loppujen lopuksi se tupakoitsija tekee haittaa vain itselleen.



Ehkä eniten, mutta kyllä siitä tupakoinnista muutkin kärsii. Jos tupakoinnista ois vain haittaa tupakoivalle itselleen, ei kai tälläistä topiikkia olis edes olemassa! Me tupakoimattomat ollaan vaan viattomia uhreja... *enkeli* Mut ihan oikeesti, kyllä mä voisin jotain kompromisoida jos sais tupakoinnin klubeista pois, mutta tupakoivat on valinnut tiensä (ja voi teoriassa ainakin yrittää lopettamista tai vähentämistä), mutta meillä muilla ei ole vaihtoehtoa... *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hixxy

Posts: 522

#216 • • Hixxy HaroPup
Samapa se saako baarissa polttaa vai ei, jokainen tekee oman valintansa siitä meneekö sinne vai ei, jos tietää että baarissa poltetaan ni voi olla kurkku pikkusen kipeenä, mutta voi voi, iteppähän sinne meni nokkansa työntämään. *hymy* Ja täytyyhän seuraavana aamuna huomata että jossain on käynytkin, pahentaa se röökin savu sitä krapulaakin kivasti *yessir*
Avatar
#217 • • astaroth Guest

Hixxy:
Ja täytyyhän seuraavana aamuna huomata että jossain on käynytkin, pahentaa se röökin savu sitä krapulaakin kivasti *yessir*


Niin, kyllä se lisääkin sitä kivasti. Kyllä se kolme askia illassa polttava kärsii paljon pahemmin seuraavana aamuna, kuin savuton.*nauru*
Hixxy

Posts: 522

#218 • • Hixxy HaroPup
Lähinnä tarkotin että, vaikka ei joiskaan melkee mitää eikä polta, niin se tupakan savu pahentaa omaa oloaan, mutta kaipa se noinkin päin toimii *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#219 • • sapeli jokukukamikä?

Hixxy:
Samapa se saako baarissa polttaa vai ei, jokainen tekee oman valintansa siitä meneekö sinne vai ei, jos tietää että baarissa poltetaan ni voi olla kurkku pikkusen kipeenä, mutta voi voi, iteppähän sinne meni nokkansa työntämään. *hymy* Ja täytyyhän seuraavana aamuna huomata että jossain on käynytkin, pahentaa se röökin savu sitä krapulaakin kivasti *yessir*



No pliis, eihän se ole ollenkaan sama. Tupakoijat voi siis mennä minne niitä lystää ilman mitään normaalia pahempia vaikutuksia (ne haisee muutenkin pahalta *hih**vink*), mutta tupakoimattomien pitää tehdä YLIMÄÄRÄISIÄ uhrauksia mennäkseen kuuntelemaan hyvää musaa tai tapaamaan kavereita?! KAMOON!

*hihu**piis**känni**plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#220 • • sapeli jokukukamikä?

Astaroth:
---
Hixxy:
Ja täytyyhän seuraavana aamuna huomata että jossain on käynytkin, pahentaa se röökin savu sitä krapulaakin kivasti *yessir*

---

Niin, kyllä se lisääkin sitä kivasti. Kyllä se kolme askia illassa polttava kärsii paljon pahemmin seuraavana aamuna, kuin savuton.*nauru*



Ja syystä! *vink* Ei, mun mielestä on oikeesti outoa kun tupakoivat teeskentelee jotain uhria, kun ne ei edes tunnu rehellisesti yrittävän tavastaan eroon. Tää nyt on NIIN yleistys ja mun lähipiirin vaikutusta (eli älkää ottako Klubituksen \”Jonet\” tästä nokkiinne), mut tältä oikeasti vaikuttaa. Ja sit meitä viattomia *enkeli*-tupakoimattomia rääkätään... *nyyh*

*hihu**piis**känni**plur**nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.