---
Olen aina ollut suhteellisen kaikki ruokainen musiikin suhteen. Ala-asteella minullakin oli ne Techno & Dancet ja 2 Unlimitedit sekä Pandorat. Kotibileissä oli myöskin vakkarina Haddaway (What is Love ) ja muu popimpi tavara. Eikä sitä koulun diskoissakaan päässyt "konemusiikista" eroon.
Joskus 4-6-luokilla kuuntelin pääsääntöisesti tukkaheviä ja suomirokkia. Yläasteelle siirryttäessä tulikin sitten Scooter ja eurodance (Aqua, Mr. President) ja näin... Tällöin myös jäi hevin kuuntelu pois. Ne levyt ovat nykyään pölyttymässä cd-tornissa.
Seiskalla kuulin sitten kaverilla Push - The Anthem:n ja olin myyty mies. Pyysin saada lisää samanlaista trancea (anthem trancea *köh*) ja sitä kautta pääsinkin sitten trancen makuun. Tämä oli joskus '99. RMB - Widescreen taisi olla oikea ensimmäinen ostamani konemusiikki CD, joka sekin tuli hommattua samaisen kaverin vaikutuksesta. Jossain välissä mukaan tuli psyke/goa eli ts. Infected Mushroom, joka laajensi tajuntaani entisestään.
Yläastevuosien paras biisihän on edelleen Rank 1 - Airwave, joka lienee vieläkin se Teh Biisi minulle.
Ihka ekat bileet olivat (koulun limudiskoja lukuun ottamatta) Tiëston vierailu Suomessa 2003 (?) ja seuraavia saikin odottaa kaksi vuotta uutta Tiësto kohtaamista varten. Sittemmin onkin tultua käytyä bileissä enemmän.