Miten/miksi aloit kuunnella/soittaa konemusiikkia?

477 posts, 24 pages, 238,323 views

Yallu

Posts: 1,910

#261 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Bio:
---
piipaa:
Silloin musiikki ei vielä oikein kolahtanut, mutta parin vuoden sisällä olen tutustunut siihen paremmin isoveljeni (Bio) kautta ja nyt *jiihaa* . *sydän*

---


hahaa.. taas olen saanut yhden henkilön aivopestyä *muhaha*




*kuolaa*
leka

Posts: 373

#262 • • leka anteeksi olen eläin
Nuoruus iässä minä ja FT II kohtasimme.... sen jälkeen oli menoa *hihu* Oman osansa teki myös radio, kun sieltä tuli kummaa upeeta musaa.

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Darkness

Posts: 518

#263 • • Darkness Spank~monkey
Tais innostus alkaa joskus ala asteella kun ruuvasin ekat vahvistin kasetti dekki yhdistelmät kasaan ja sain kaverilta c-kasetillisen masterboyta.
sen jälkeen väsäillyt kaikilla mahdollisilla tavoilla erinäisiä pimputuksia.
Nyt levarit ja mikseri yhdistettyna efe koneeseen ja polkka soi.
Irti en pääse enkä kyllä haluaisikaan!

--
There aint no party like an alcoholic party!

Avatar
#264 • • Jaska Guest
Synnyin kolkin kanssa*ding*
Miika

Posts: 893

#265 • • Miika
Hollannissa asuessa ostin KLF:n White Roomin 1991. Sen jälkeen vietin 90-luvun alun teknokasettien kanssa monta hyvää hetkeä. Synakuume iski vuoden '96 lopussa kun löysin goatrancen yhtyetovereiden esittelemänä.
darkfr

Posts: 232

#266 • • darkfr d:play

Steven Hoaks:
---
Liqued:
joskus 5lk sain joulupukilta jotai basic element eurodancee ja siit se sit lähti x)..Sit löyty sellane bändi ku ayla ja se iski kovaa sillo..

---

Vai että on sellanen bändi *muhaha*

DJ Taucher pidemminkin *hihu*



ei ehkä bändi varsinaisesti mut ei kyl dj taucherkaan, ingo kunzi(ayla) ja taucher (ralph beck) on 2 eri henkilöö *hihu* *muhaha* , kotiis siit naureskeleen

--
4/4

homppa

Posts: 731

#267 • • homppa
oli niin kiva lueskella muitten stooreja, että täytyypä pistää omani

eli eli, kaikki lähti näistä tutuista ja turvallisista; prodigy, chemical brothers & fatboy slim...prodigysta en aluks tykännyt kun olin kuullut vaan MTV:ltä fat of the landin biisejä ja ne videot oli niin pelottavia *blush* mut sitkun kuuli prodigyn vanhoja levyjä, niin oooh ja aah...huhhuh

muusta en sit tiennytkään/koskaan kuullutkaan ennenkuin lukiossa erään kaverin sohvalla erilaisissa olotiloissa usein makailtuani rupesi kiinnittään huomiota tuohon omituiseen bum-bum-musaan, kuka helvetti toi friikki oikein on, kun tälläistä kuuntelee? minä mietin....mitä muistan erityisesti niin proteuksen hard nrg vol 1 ja FSOL:n biisit kolahti aika kympillä...niin ja tietty astral projection & infected mushroom, noita kahta tuli kuunneltua oikeestaan koko ajan....sitkun sai netin ja oman kämpän ja pysty saamaan kaikki biisit mitä halusi ja kun tuli ruvettua käymään aktiivisemmin bileissä, niin pankki räjähti...tahtoo lisää

oman musan teko alko hiphop ejay 2:lla *nauru* jolla tuli väännetty kyllä kaikkee muuta kuin hiphoppia, sit reason joku 3 vuotta sitten oli aika todella mullistavs elämys...musiikkia. täysin omaa, onko mitään hienompaa?

on, valitettavasti *hih*
Raver71

Posts: 3,605

#268 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Ajankohta syksyä -91. Kuulim biisin Quadrophonia - Quadrophonia kaverin autossa paikallisella pääkadulla parkissa ollessa. Siitä se lähti, eikä loppua ole kiinnostuksessa konemusiikkiin näkyvissä. Ja kun kuulin kaverilta että prodigy on julkaissut levyn niin siltä istumalta läksin hakemaan levyä, siihen meni 2 viikon tupakkarahat kela kolauksista... Innostuin bändistä kiitos MTVn näyttämien videoiden. Ne tekivät lähtemättömän vaikutuksen.
MaSari

Posts: 1,986

#269 • • MaSari space jammer
Pikkuveljeni paljasti, että oon aina kuulemma kuunnellu kiksua *blush* Ainakin niin kauan kun oon tajunnu kuunnella jotain muutaki kun radiota. Itte en ees ollu tajunnut tollasta mutta niinpä se kai menee *hihu* On kyllä sellasia kokemuksia myös, että popitettiin Prodigyä pienenä joltain wammaselta hittibuumi 4:lta *blush* Mut ei kerrota sitä kenellekään *viheltel*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#270 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

darkfr:
---
Steven Hoaks:
---
Liqued:
joskus 5lk sain joulupukilta jotai basic element eurodancee ja siit se sit lähti x)..Sit löyty sellane bändi ku ayla ja se iski kovaa sillo..

---
Vai että on sellanen bändi *muhaha*

DJ Taucher pidemminkin *hihu*

---
ei ehkä bändi varsinaisesti mut ei kyl dj taucherkaan, ingo kunzi(ayla) ja taucher (ralph beck) on 2 eri henkilöö *hihu* *muhaha* , kotiis siit naureskeleen



Dj Taucher on tuon Aylan kuitenkin aloittanut ja on siinä paljon enemmän mukana kun kukaan muu.
Katsoppas vaikka täältä


Seuraavaksi varmaan väität että Alice Deejay on oikeesti Dj ja tekee omaa musiikkia *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Individual

Posts: 10,942

#271 • • Edited Individual HYPNO!
Emmä tiiä. Kaverit mun tänne ilmoitti.

Ekalla luokalla meillä oli koulussa levyraati ja mä vein sinne Kraftwerkin Computer World levyn ja kaikki tykkäs siitä ihan kympillä. Sittenhän opettaja antoi pitää 1 ja 2 luokkalaisille yhteiset bileet liikkasalissa, kun oltiin menestytty piirikunnallisissa junioreitten suunnistuskilpailussa. Oli ihan vitun siistii kun kun koko liikkasali oli ihan täynnä savua ja strobo välkky. Siitähän se mun bileinnostus sitten lähti ja 5 luokalla mä kävin iskän ja äiskän kanssa Ibizalla ja mä pääsin aikuisten seurassa kaikkiin klubeihin mm. Danny Rambling tuli nähtyä ja kuultua. Se oli meiän porukoitten hyvä kaveri.
darkfr

Posts: 232

#272 • • Edited darkfr d:play

Steven Hoaks:
-klips-



en viitsis hirveesti tapella tästä kun tiedän et toi väite on huttua. ayla pt.2:ssa taucher kyl co-producas kosmonovan torsten stenzelin kans mut ei se tarkota sitä et se olis duo

netistä on kiva kaivella googlesta linkkejä, tietoo on niin paljon netis et voi sit napsii mieleisensä linkin ja postaa sen *hihu*. lues ne muutkin sivut kuin se eka mikä tulee vastaan, miehen oma kotisivu kantsii kans tsekata, eipä muuta.

--
4/4

Kianoni

Posts: 357

#273 • • Kianoni pomputtaako?
prodigyn livetaltiointeja saa kyl syyttää mun konemusahurahduksesta. sitä ennen meni klassista,punkkia ja sukkahousuheviä. sisko perhana soitatti mulle prodigyä ja siitä se ajatus sitten lähti.
sit tuli psyke ton klassisen rinnalle kun jollain tapaa diggaa molempien musiikkilajien tunteikkuudesta.
ETJ

Posts: 1,229

#274 • • ETJ Failed specimen
Joskus ala-asteella tuli käytyä limudiscoissa tanssimassa eurodancen tahtiin, silloin kuitenkaan en hurahtanu siihen musiikkiin. Sitä seurasi 93-00 black metal aikakausi, jolloin en todellakaan kuunnellut konemusiikkia. Sitten pikku hiljaa aloin kuunnella power electronicsia, speedcorea, dark ambientiä ja industrialia. Sitten yhtenä päivänä kuulin telkkarissa jonku hardimman kiksu/hard trance biisin ja pidin sen bassoraidasta, sitten kysyin kavereilta, jotka oli alottanut kuuntelemaan konemusiikkia aiemmin, jos niillä olisi lainata jotain vastaavia biisejä kuin se. Ja siintä pikku hiljaa aukesi konemuusiikin maailma. Nykyään olen aika kaikkiruokainen konemusan suhteen: chillistä speedcoreen :D
MarQ

Posts: 11

#275 • • MarQ Ärsyttävä massateini
Kuuntelen ihan yleensäkin hyviä biisejä, ja taisin siinä 11-12 vuotiaana saada Daruden levyn joululahjaksi, ja tästä alkoi konemusavimmani. Nykyään soi enimmäkseen kaikenlainen EBM-angstitekno ja puoli tuntia pitkät Thunderdomereivit. Heviäkin kuuntelen, en ole mikään nirso musiikin suhteen.
zari

Posts: 716

#276 • • zari Team Tamppaajat
En kyllä muista mistä se kiinnostus lähti.Kai se on tua sisimmässä jossain ollu koko ajan, mut jossai vaiheessa vaan pulpahti pintaan *hih*

Syy siihen miksi aloin kuunnella konemusiikkia on harvinaisen yksinkertainen - se vaan on niin hyvää ja mukaansa tempaavaa musiikkia *joo* *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Avatar
#277 • • gnomex Guest
Ala-asteen limudiskoista se lähti, Techno&Dancet ja muut... Nykyisin oikeastaan vain hard-musa iskee, tosin kaikkea trancea kuuntelen, mutta bileistä käyn ainoastaan hard-bileet.
excelsior

Posts: 151

#278 • • excelsior :)
Mahdollisesti alotin kuunteleen kun kuulin Aquagenin remixin Chicagon It`s hard to me to say I`m sorry... siitä on konemusiikki lähteny ja vaihtunu hempeilystä aina rankkaan polkkaan asti*ding*...

Toisaalta olen aikani lapsi ja konemusiikki on joku liekki mikä on mussa aina palanut*ding*

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

lostgone

Posts: 2,493

#279 • • lostgone
Yläasteella kaikki kuuntelivat Klamydiaa.
Siitä se ajatus sitten vaan lähti..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

krispis

Posts: 1,020

#280 • • krispis Huhuu
10 vuotta sitten asuin lontoossa ja silloinen australialainen poikaystävä vei pikkuklubeille ja reiveihin jne.siitä se lähti *ding* ei tarvinnut enää palata 'grunge'klubeille sen jälkeen. olin aika myyty *nauru* eikä loppua näy vieläkään *plur*