477 posts, 24 pages, 244,130 views
Kekki:
Taisi olla Prodigyn - No Good (Start The Dance).. Se vaan sytytti
Samoihin aikoihin tuli kuunneltua Scooteriakin. Siitä se taisi sitten lähteä.
Bedroomdj, 1.7.2003 00:49:
meikä on oikeestaan niin kauan kuin muistan kuunnellu kone musaa
Pienenä tuli kuunneltuu mutsin jotain kasettia missä oli miksattu tätä m.a.r.s. - pump up the volume:n tapasia kappaleita sillon joskus 90 luvun alussa *heiii*
Eka oma kone levy oli ku nauhotin kasetille tädiltä 2 unlimitedin ekan levyn rankimmat kappaleet ne synat oli kivat mut ne vokaalit jäi vähän häiritsemään joten rupesin ettii rankempaa musaakkia. Sitte tuli scootterin eka levy ja se oli ihan jees, oli kans ensimmäinen cd minkä oon ostanu. Tutustuin kanssa sit tietenkin prodigyyn ja ostelin jonkun aikaa scootterin ja prodigyn levyjä.
Nyttemmin on toi scootteri jääny pois ostolistalta ja oikeestaan vihaan niitä nykyään mutta se on jo toinen juttu.
Anyway kerran sitten kun kattelin telkkaria siellä pyöri jokku rave cd mainos ja se musa kolahti aika pahasti ajattelein et toihan on pakko saada ja ja sit eiku ostamaan se cd oli:
the beautiful experience of e-power
ja tähän asti paras rave levy mitä koskaan kuullu
Muuutta sit kun olin sitä sulatellu vähän aikaan ni oli jotenkin tyhjä aukko ja etsiskelin rankempaa
ja sit siinä 96 kun hardcore oli suosituimmillaan näin telkkarista thunderdome 14:sta mainoksen ja se kolahti päähän ku metrin halko ja sillon olin löytäny oman musa tyylin
Siinä ois niinku tiivistettynä mun kone musan kuuntelu mut sit miks aloin soittaa niin sehän menee about näin.
oiskohan tossa viidennellä kun rupesin miettii että miltäköhän kuulostais jos kahta kappaletta soittais päällekkäin, sillon en tienny vielä noista mixaamis jutuista mitään et se tuli kai jotenkin sisältä se juttu.
Sitten kun aloin ottaa asiasta selvää siitä niin selviskin, että ei se mikään uus juttu oo vaan et olihan niitä lvyjä jo jonkin aikaan päällekkäin soitettu *heiii*
Ostin ekan mixerin ja tupla cd soittimen kesäloma rahoista kun olin 15:sta. Sillon rupes levyjäkin olemaan jo pieni nippu ja sitten rupesin mixailee
Sen verran vielä, että koskaan en oo mistään rokista pahemmin tykänny eikä oo kyllä mielessä käynytkään et ois sitä ruvennu kuuntelemaan taikka sit ostaa edes levyä.
Mulle toi kone musa on ollu aika luonnollinen ja selvä asia jo ennen koulu ikää