Miten/miksi aloit kuunnella/soittaa konemusiikkia?

477 posts, 24 pages, 238,484 views

Avatar
#163 • • kelasin Guest
se sai jalat ja pepun liikkeeseen *plur*
IsmoSimo

Posts: 295

#164 • • IsmoSimo
SE oli menoo ku kuuli mortalcombat leffan stygepiisin...
Avangion

Posts: 2,529

#165 • • Avangion Punakardinaali
Jaa... Mä voisin kait sanoa että sitä vain kasvoi konemusiikkiin ajan myötä. Sitä jotenkin pääsi rokista ja muusta roskasta eroon kun hieman aikuistui... *hymy* Ensin yläasteella rokkia ja muuta kamalaa... *nuha* Siitä sitten Depeche Moden ja popin kautta pikkuhiljaa kunnon konemusiikin kauniiseen maailmaan! *sydän* *hymy* *sydän*
(Korjaus) voisi varmaan paremmin sanoa että löysin itseni ja konemusiikin ajan kanssa, enkä niinkään kasvanut siihen...

Ensimmäiset bileet oli ensimmäiset järkätyt Labyrinth meets the Gatecrasher (99 tai 00). En tiennyt kuvioista mitään joten ensin kerran vuodessa ja pikkuhiljaa pari kertaa kunnes tajusin että isojen bileiden lisäksi on myös klubeja... *hymy* Tässä sitä ollaan...


TeMpPu

[muokattu 1.12.2003 10:22]

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Occu

Posts: 2,528

#166 • • Occu

alien:
´oi niitä aikoja ja voi itku näitä aikoja....

*possu*



Totta turiset kuomasein...*nauru*

--
..::MOI::..

Occu

Posts: 2,528

#167 • • Occu

Unity(f):
*mulle trance ei ole musiikkia, se on mulle paljon tärkeempää, trance on osa mua, se on mun elämäntapa*.

en osaa selittää sitä tärkeemmin... *blush*



Tämäkin on totta... Elämäntapa *joo*

--
..::MOI::..

Dacey

Posts: 671

#168 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
hmm..mitenköhän tähän ajautu.. erään ihastuksen kautta *nauru* mut onneks on hyvä tyyppi edelleen.. saa sillon tällöin vinkkiä uusista helmibiiseistä jne. tosin oon kaikki ruokanen, ei missään nimessä pelkkää konemusaa, myönnän. sitä jaksaa illan jos siihen on asennoitunut etukäteen, muuten tarvin väliin muutakin.
mutta jooh.. aluks tuli ”tietämättään” kuunneltua jumpsutijumps musaa, kunnes vähän karastuin.. vieläkun löytäisi paikan joka on mun paikka ni olis kyllä ihkuuu *plur*

[muokattu 7.12.2003 04:30]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#169 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
heh... pienen itsetarkkailun jälkeen tulin siihen tulokseen, että konemusiikista on muodostumassa mulle melkeinpä uskonto. Itse olen löytänyt jotain todella hienoa, ja ne jotka konemusiikkia eivät kuuntele, eivät yksinkertaisesti tiedä siitä *heiii* lisäksi olen jatkuvasti käännyttämässä ihmisiä konemusiikin puoleen. Radioo en voi kuunnella, kun sieltä ei tule pelkästään elektronista *hahjust*

vois teettää sellasen paidan jos lukee ”techno is my religion” ja alkaa jakaan sellasia valaistavia tekstejä jossain kadulla *hahjust*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Dacey

Posts: 671

#170 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Baby-G:
---
Darianna^:
hmm..mitenköhän tähän ajautu.. erään ihastuksen kautta *nauru* mut onneks on hyvä tyyppi edelleen.. saa sillon tällöin vinkkiä uusista helmibiiseistä jne. [muokattu 7.12.2003 04:30]

---


enkai mä vaan tiiä tätä tyyppiä.. *ding* *vink* *hahjust*




eh, kyl sä taidat tietää ketä tarkotan, tosin lopullisen sysäyksen uuteen maailmaan josta ei oo paluuta anto efo *nauru*
kAiStA

Posts: 229

#171 • • kAiStA
Mä olin joko ekalla tai tokalla luokalla, kun hoitotätini lukio/yläasteikäinen tyttö kuunteli itse sen ajan konemusaa ja sitten sain itselleni kasetille techno&dance III :n ja sitten jonkun itsenauhoitetun kasetin jossa oli saksalaista teknoa (eins zwei polizeit ym.) Ja siitä se on sitten lähtenyt pikkuhiljaa... Eli se oli jotain tyyliin vuosi -91 tai -92 ja siitä sitten tähän päivään asti..

--
Let the music be your only God..

helluli

Posts: 381

#172 • • helluli pupunen / hababambi
Ainakin osittain kaverien vaikutusta varmaan aikoinaan...

Nimim. Kyl määki ko muukki*nauru*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

marre

Posts: 105

#174 • • marre pieni punapää
kaverit houkutteli aikoinaan messiin ja se oli menoa sitten. *nauru*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

silencio

Posts: 401

#175 • • silencio el
Joskus kauan sitten (ehkä10v), pienessä kaupungissa elellessä, jossa ei ennen sitä (eikä varmaan edelleenkään) ollut kukaan koskaan kuullut minkäänlaisesta konemusiikista.... sattui olemaan radio auki josta alkoi kuulua KLF - What time is love.... ensi reaktio oli häkellyttävän raju. Mitä tämä on? Mistä sitä saa lisää? Onko muutakin tämän tapaista musaa? Upeaa! Siitä sitte alkoi matka kaiken mahdollisen konemusan maailmaan, melkein kaikki tyylit kelpaa ja matkalle ei näy loppua vieläkään.......

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Dalifemme

Posts: 1,629

#176 • • Dalifemme Dementia simplex
Toi konemusiikki sana on aika laaja...Mä olen aina kuunnellut lähinnä rök and röllia mutta Depeche moden ”Black celebration” ja Joy Division in general varmaan avasi mun korvat ”koneelliselle”musiikille sillon joskus 80-luvun puolivälissä.Sen jälkeen sitten vähän laajemmin tuli etsittyä saman tyylin musiikkia ja sieltä se rönsyili ”technon” ja dancen puolelle.Tai nykyään lähinnä HH:sia. Depparit ja muu 80's ”goth” musa menee tietty edelleenkin..

Edit.typoja vaan..

[muokattu 8.12.2003 20:49]
SickDog

Posts: 42

#177 • • SickDog SickDog
Taisipa nuo 80/90-luvun vaihteen pet shop boysit ja westbamit jotka silloin rupesivat listoille ja radiosoittoihin pääsemään, jotka viimeistään herättivät konemusiikista (myös) nauttimaan. Eka oma levy, jonka voi konemusaksi luokitella taisi olla Mobyn Everything is wrong, ellei sitten jotain humppakokoelmia lasketa. Ainiin, kyllä pitää tietysti eurohumpan legendoista 2 Unlimited mainita, niitä tuli paljon kuunneltua *hih*
kriba

Posts: 173

#178 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Jooh eli dance ja disco kamaa on aina tullu heiluttua mutta konemusa vei mennessään vuonna -90 kun Tohtori Patti soitti Mafialla joka perjantai/lauantai uskomatomia techno, hc, house, acid ja jungle settejä.. eka cd jonka sain oli acid-hc:tä ikinä en oo kuullu niin rankkaa pauketta, tyhmyyksissäni menin myymään sen.. trance oli viel aika vierasta sillon.. ekoissa raveissa kävin -93 jonka jälkeen ei taukoa ole ollut.. bileis käyn säännöllisesti ja loppua ei ole näkyvissä... nykyinsin konemusamaku heittää laidasta laitaan ambientistä housen kautta spyckeen mistä jatkuu aina detroitiin ja technoon..
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#179 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
voii... itse olin vuonna -90 6-vuotias. Olisinpa silloin ollut täysikäinen ja bileistä kuullut *uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Metsäpiru

Posts: 418

#180 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Elvirith vei minut näille pahoille teille *hih*