kaikki loppuu aikanaan..??

178 posts, 9 pages, 91,201 views

BUTCHER-KK

Posts: 595

#61 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
*jiihaa* NEVER STOP GO HARD! *jiihaa*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Viltsu

Posts: 2,010

#62 • • Viltsu noname

Hyzenthlay:
”Heippa pikkuinen, täti hoitaa sua hetken ajan, äiti ja iskä lähtee nyt illuihin...*nauru*”



JUST PARASTA <3<3<3 x)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Jone

Posts: 8,258

#63 • • Jone Archibald Haddock
Just toissapäivänä keskusteltiin asiasta ystäväni kanssa samalla kun käveltiin paikalliseen hengailuraflaan syömään pähkinöitä ja juomaan olutta rauhassa. Todettiin, että tuskinpa meitä juuri yli kolmekymppisinä enää näkyy Hard Dance-bileissä johtuen siitä, että silloin (ihan muutaman vuoden päästä) on varmaan aika lailla muutakin tekemistä ja jo nyt suurin osa mestoilla olevasta jengistä on 6-8 vuotta nuorempaa, joiden kanssa meillä ei ole oikein mitään yhteistä.
Avatar
#64 • • sakk303 Guest
Erittäin hyvä keskustelun aihe. En kyllä osaa suoralta kädeltä sanoa, milloin se jalan nostaminen sitten loppuu. Tiedän kuitenkin, että se loppuu aikanaan, kun tästä tarpeeksi vielä kasvaa - meinaan en ole sillä tavalla fiksaatioitunut bileistä ja tanssimisesta, ettenkö siitä voisi koskaan luopua - niin aktiivinen bilehiihtäjä kun en kuitenkaan ole - enkä muutenkaan ole pyörinyt "alalla" kuin vasta viitisen vuotta, enemmän ja vähemmän.. eli eiköhän aika tee tehtävänsä bile-innon suhteen. Luulen myös, että jos ja kun joskus saa rinnalleen sen oikean kumppanin, ehkä lapsia ja jotain perinteisempiä tulevaisuudenkuvia sekä rakkautta rintaan, niin siinä elämänvaiheessa tulee varmasti stoppi monellekin asialle, mitä "yksinäisenä" tai hullussa kaveriporukassa on tullut nuorempana tehtyä.

Mutta siinä mielessä hyvä aihe, että haluaisin viedä tätä keskustelua aavistuksen toiseen suuntaan ; Mitä luulette, kuinkahan vanhaksi asti sitä kuuntelee tällaista underground-konemusiikkia? Tai siis ug ja ug, mutta että oletteko pohtineet, tuleeko sitä oikeasti vielä 40-50-vuotiaana pistettyä vanhat polkkavinyylit paukkaamaan ja löysäämään solmiota kaulasta kun tulee töistä kotiin? Kulkeeko sitä työ- ja perhe-elämässäkin vielä iPod korvilla kiksua kuunnellen tuulipuku päällä? Kuinka vahaksi sitä oikeasti jaksaa kuunnella sitä hardcorea? Oikeasti? Ja kaikki tämä sillä oletuksella, että musiikinlajit eivät oleellisesti muutu seuraavan 20-30 vuoden aikana..

eli kertokaas, ootteko kelannut sitä aikaa, kun ette oikeasti enää biletä ja olette täysin "aikuisen" elämäntavoissa ja olette jättäneet sen kaikista villeimmän elämän ja pvc-topit ja kiksupanssarit on jo olleet vuosikausia roskiksessa.. tuleeko nykyään kuuntelemanne musiikki pärähtelemään ikuisesti, ikään katsomatta.. lähinnä kun kelaa noita nykyisiä vanhuksia, että mitä ne kuuntelee, niin jotenkin hulluttaa ajatus siitäkin, että keinutuolissa nitkuttelis menemään jotain hard dance-settiä *iihhih*

Vai onkohan tulevaisuudessa Reivi-mummoja ja Polkka-pappoja? *hih*
Bio

Posts: 4,429

#65 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Bileissä en käy enää niin paljon kuin ennen mut musiikkimaku ei oo mihinkään muuttunut.


sakk303

Mutta siinä mielessä hyvä aihe, että haluaisin viedä tätä keskustelua aavistuksen toiseen suuntaan



Kyllä mä luulen et tulen kuuntelee tätä musaa kauan vielä. Ja aion viel soitella ja ostaa levyjä, se on mulle harrastus. Mut en tiä kuin kauan aion kuunnella ja soitella, enkä halua edes miettiä asiaa. Nyt tää elämä tuntuu hyvältä ja ei oo suunnitelmis muuttaa sitä mitenkään.


sakk303

Vai onkohan tulevaisuudessa Reivi-mummoja ja Polkka-pappoja?



tota mäkin oon miettiny.
sitte tosiaan kun olen vanha papparainen, tuleeko siinä tippa linssiin jos radiosta tulee deleriumin silence ja sit muisteltua sitä toisten pappakaverien kanssa. Ja se myös et onks mul vieläkin nää vinyylit jota kuuntelen keinutuolissa ja naputtelen sormia kädentukeen *hymy*

edit: typoja
Viltsu

Posts: 2,010

#66 • • Edited Viltsu noname

sakk303:
Mutta siinä mielessä hyvä aihe, että haluaisin viedä tätä keskustelua aavistuksen toiseen suuntaan ; Mitä luulette, kuinkahan vanhaksi asti sitä kuuntelee tällaista underground-konemusiikkia? Tai siis ug ja ug, mutta että oletteko pohtineet, tuleeko sitä oikeasti vielä 40-50-vuotiaana pistettyä vanhat polkkavinyylit paukkaamaan ja löysäämään solmiota kaulasta kun tulee töistä kotiin?



imo tilanne että on kuunnellut konemusiikkia vuosikymmeniä ja mieltymykset ei ole laajentunut "kiksupolkan" ulkopuolelle on aika käsittämätön...
*vink*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#67 • • Equalizer Guest

Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta *joo*



Täällä ois yks vanhempi bilettäjä*uros**nauru*
Optik

Posts: 1,691

#68 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Hyttynen:
---
Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta *joo*

---


Täällä ois yks vanhempi bilettäjä*uros**nauru*



Hehe.. täällä ollaan jo kolmenkympin toisella puolella ja jalka nousee edelleen vanhaan tahtiin *hih**piis*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#69 • • Equalizer Guest

Optik:
---
Hyttynen:
---
Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta *joo*

---


Täällä ois yks vanhempi bilettäjä*uros**nauru*

---


Hehe.. täällä ollaan jo kolmenkympin toisella puolella ja jalka nousee edelleen vanhaan tahtiin *hih**piis*



Eikä loppua näy vielä 7 vuoden jälkeen..ainakaan mulla*vink*
Occu

Posts: 2,528

#70 • • Occu
eikä lopu!

--
..::MOI::..

Avatar
#71 • • RINY Guest
No mikään noista vaihtoehdoista ei oo kyllä sopiva. Kai se bileissä käyminen loppuu sitten kai jos innostu joskus lakkaa. Eikä siihen innostukseen kai vaikuta mikään perhe tai muut kiireet sun muut jutut. Kyl mä nyt ainakin vielä jaksan käydä. *hymy* Tosin luulen että tulee tulevaisuudessa käytyä paljon erilaisemmissa bileissä mitä nyt on tullu käytyä ku alkaa toi musamaku jo vähän kehittymään. *vink*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#72 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
paha sanoa, että tää innostus jatkuisi koko loppuelämän, mutta toivon ainakin et kävisin vielä 35v perheenäitinä (jos musta sellasta tulee *täh*) bileissä sillon tällön. Ei tietysti niin usein kuin nyt *justjoo* mutta ei ainakaan kahden vuoden aktiivisen bilettämisen jälkeen kyllästymisen merkkejä näy *muhaha*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jazmine

Posts: 1,009

#73 • • Jazmine Pösilö
Hmm.. kyl se varmaan jossain vaihees vähän vähenee, mut et loppuis kokonaan.. *ding* NO WAY!
Paitti sit jos ei enää tekoniveletkään kestä.. se on asia erikseen.. *joo*

"Saisikohan lapsenvahtia viikonlopuksi? Mamman pitää päästä polccaamaan.."
"Ei, mummi ei nyt kykene hoitamaan.. helvetin hyvät bileet tiedossa !"

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#74 • • Equalizer Guest

Hyzenthlay:
paha sanoa, että tää innostus jatkuisi koko loppuelämän, mutta toivon ainakin et kävisin vielä 35v perheenäitinä (jos musta sellasta tulee *täh*) bileissä sillon tällön.



mä en osaa ees kuvitella sua äitinä*lmao**nauru*
Lina

Posts: 4

#75 • • Edited Lina pöhkö hentsu
Itse varmasti vedän viivan siihen kohtaan, kun alan hävetä omaa habitustani suhteessa muihin bilettäjiin...

Jos ihmisen todellisen iän summa on mielentila plus ulkoinen olemus, niin olen uskoakseni vielä bilekelpoinen pitkään. Oma kunniantunto kuitenkin estänee astumasta areenalle, jos oma fiilis ei ole kohdallaan, joten siksipä tämä jyrkkä, mutta epäselkeä määritelmä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#76 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Hyttynen:
mä en osaa ees kuvitella sua äitinä*lmao**nauru*



arvaa mitä, en mäkään saa niin ajatella *nauru**justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#77 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Olis hauska kävellä kuuskymppisenä tuol kaduilla kävelykepin ja kiksukarvojen kanssa, kun kaikki kattois kun vanhaa hippiä *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#78 • • RINY Guest

kirsch:
---
Sade*:
Tosin luulen että tulee tulevaisuudessa käytyä paljon erilaisemmissa bileissä mitä nyt on tullu käytyä ku alkaa toi musamaku jo vähän kehittymään. *vink*

---

Ai tarkoitatko ettei konemusiikki olekaan musiikkimaun kehityksen huipentuma??
LUOPIO!*släp*

*iloinen*



En nyt tarkoittanut tuolla kyllä sitä että mä yhtäkkiä alkaisin kuunnella viulukonserttoja jonakin päivänä konemusiikin sijasta. Tarkoitin lähinnä sitä että alkaa tykkää tietyntyyppisestä konemusasta. Ku tähän mennessä on tuntunu et vähän kaikki menee mutta pikkuhiljaa alkaa sieltä valita niitä tiettyjä. Ja tietysti konemusiikki on musiikkimaun kehityksen huipentuma *vink*
Avatar
#79 • • sakk303 Guest

Hyzenthlay:
Olis hauska kävellä kuuskymppisenä tuol kaduilla kävelykepin ja kiksukarvojen kanssa, kun kaikki kattois kun vanhaa hippiä *nauru*



jos kuuskymppisenä haluaa sit olla original ja true vihkiytynyt vielä bilekulttuurille, niin kiksukainalokarvat ois lienee se mun juttu *täh*
Avatar
#80 • • hyperventilaatio Guest
Itselläni ainakin pätee että lähes kaikesta kasvaa ulos. Eiköhän se bileilykin joskus ala tympäsee.