NEVER STOP GO HARD!
178 posts, 9 pages, 107,784 views
NEVER STOP GO HARD!
sakk303
Mutta siinä mielessä hyvä aihe, että haluaisin viedä tätä keskustelua aavistuksen toiseen suuntaan
sakk303
Vai onkohan tulevaisuudessa Reivi-mummoja ja Polkka-pappoja?

sakk303:
Mutta siinä mielessä hyvä aihe, että haluaisin viedä tätä keskustelua aavistuksen toiseen suuntaan ; Mitä luulette, kuinkahan vanhaksi asti sitä kuuntelee tällaista underground-konemusiikkia? Tai siis ug ja ug, mutta että oletteko pohtineet, tuleeko sitä oikeasti vielä 40-50-vuotiaana pistettyä vanhat polkkavinyylit paukkaamaan ja löysäämään solmiota kaulasta kun tulee töistä kotiin?
Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta

Hyttynen:
---
Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta
---
Täällä ois yks vanhempi bilettäjä

Optik:
---
Hyttynen:
---
Hyzenthlay:
---
Täällä ois yks vanhempi bilettäjä
---
Hehe.. täällä ollaan jo kolmenkympin toisella puolella ja jalka nousee edelleen vanhaan tahtiin
Tosin luulen että tulee tulevaisuudessa käytyä paljon erilaisemmissa bileissä mitä nyt on tullu käytyä ku alkaa toi musamaku jo vähän kehittymään.
) bileissä sillon tällön. Ei tietysti niin usein kuin nyt
mutta ei ainakaan kahden vuoden aktiivisen bilettämisen jälkeen kyllästymisen merkkejä näy *muhaha*
NO WAY!
Hyzenthlay:
paha sanoa, että tää innostus jatkuisi koko loppuelämän, mutta toivon ainakin et kävisin vielä 35v perheenäitinä (jos musta sellasta tulee) bileissä sillon tällön.

Hyttynen:
mä en osaa ees kuvitella sua äitinä

kirsch:
---
Sade*:
Tosin luulen että tulee tulevaisuudessa käytyä paljon erilaisemmissa bileissä mitä nyt on tullu käytyä ku alkaa toi musamaku jo vähän kehittymään.
---
Ai tarkoitatko ettei konemusiikki olekaan musiikkimaun kehityksen huipentuma??
LUOPIO!
Hyzenthlay:
Olis hauska kävellä kuuskymppisenä tuol kaduilla kävelykepin ja kiksukarvojen kanssa, kun kaikki kattois kun vanhaa hippiä