kaikki loppuu aikanaan..??

178 posts, 9 pages, 91,211 views

Mark

Posts: 7,311

#101 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Siinä vaihees varmaan loppuu ku ei tunne enää ketään kemuista ja rollaattorit on kiellettyi klubeil.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

terraluna

Posts: 1,270

#102 • • Edited terraluna Agentti
Bileissä käynti loppuu varmaan sitten kun kiinnostus siihen lopahtaa. Itse asiassa oon viime aikoina huomannu pientä innon hyytymistä, ei tosin siksi että musiikki kyllästyttäisi, vaan pikemminkin bilekulttuurin lieveilmiöt ja varjopuolet, kuosaus ja sitä seuraavat ongelmat mielenterveyden, virkavallan ja ihmissuhteiden osalta nyppivät pahasti. Vaikka itse olisikin tajunnut pysytellä erossa, samat ongelmat tunkevat elämään lähipiirin ihmisten kautta kuitenkin. :(

En usko että kuitenkaan lopetan bileissä käymistä ainakaan vielä, ehkä tahti hiukan hidastuu tosin. Usein ollaan kavereiden kaa pohdittu että käydäänkö "reivaamassa" vielä vanhuksinakin samaan tyyliin kuin tämän hetkinen eläkeläisjoukko nostaa polvea lavatansseissa. :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Syce

Posts: 1,649

#103 • • Syce
Kyllä se varmaan jatkuu sinne asti kunnes perhe rupee olemaan "tiellä" *hih*
Ei tämä kuitenkaa niin tärkeää ole...*hymy*
jUSSi

Posts: 1,377

#104 • • jUSSi äkäinen vanhus
Forward forever, backward never.

Ei tämä lopu koskaan, se on elämäntapa. Aktiivisuus heilahtelee suuntaan jos toiseen ajan saatossa, mutta mentaliteetti on ja pysyy.

nimim. "15 vuotta"
Syce

Posts: 1,649

#105 • • Syce

terraluna, 17.4.2007 11:04:


En usko että kuitenkaan lopetan bileissä käymistä ainakaan vielä, ehkä tahti hiukan hidastuu tosin. Usein ollaan kavereiden kaa pohdittu että käydäänkö "reivaamassa" vielä vanhuksinakin samaan tyyliin kuin tämän hetkinen eläkeläisjoukko nostaa polvea lavatansseissa. :)



Tämän päivän reivit on tulevaisuuden lavatanssit!!! *nauru* ajat muuttuvat
thomas

Posts: 5,618

#107 • • thomas

Individual, 17.4.2007 11:20:
---
jUSSi, 17.4.2007 11:11:
Forward forever, backward never.

Ei tämä lopu koskaan, se on elämäntapa. Aktiivisuus heilahtelee suuntaan jos toiseen ajan saatossa, mutta mentaliteetti on ja pysyy.

nimim. "15 vuotta"

---


Kyllä juuri näin.

nimim. "kohta 7 vuotta" *pepsodent*



onhan tässä tosiaan 10v menny aika nätisti :) ensimmäisen sven väthin cd:n taisin kuulla jo 1995
Jago

Posts: 4,039

#108 • • Jago un-trained monkee
Mikään vaihtoehto ei oikeen sopinu, mutta vastasin että jos perhe blaa blaa...

Oikeestaan tarkotan että jos työ- tai perheelämä tulee tielle vähennän just niin monet bileet, kun tarttee, mutta en meinaa kokonaan lopettaa jos vaan terveys kestää käymisen*joo*

Tietenkin on myös mahollista että jossain vaiheessa se alkaa vaan käydä liian tylsäksikin.

Onhan sitä biletystä tullut jo muutenkin vähennettyä suhtpaljonkin.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Slim_Jim

Posts: 573

#109 • • Edited Slim_Jim
Jaa no ei se bilettäminen niin tärkeää minulle ole mutta kunhan vain kiinnostus riittää että seurailee musiikkipiirin juttuja sekä tietysti kuuntelee, miksei vaikka sohvalta käsin kiksua sun muuta vielä parinkymmenen vuoden päästä niin olisi aika hyvä juttu.

Tosin mistäpä sen tietää miten kalkkikseksi sitä muuttuukin parinkymmenen vuoden kuluessa, musiikkityylit muuttuu ja mikä ennen oli niin päräyttävää onkin sitten jo niin wanhanaikaista, kangistunutta ja kalkkiksien tavaraa.

Lisäys: Mutsi oli aikoinaan todellinen Hurriganes-fani, löytyi läjäpäin lp:tä, julistetta, nimmaria yms. kuvaa niin olen saanut 1 000 000 000 kertaa kuulla kuinka nyt *tuttaa kun meni viemään ne jossain vaiheessa roskikseen. Eli kannattaa säilyttää levyt sun muut että jää jotain konkreettistakin niistä villeistä ajoista.
Jinx

Posts: 2,615

#110 • • Jinx Superfeminine
Ei loppu ainakaan vielä häämötä.

--
Pyllykkä

katjastina

Posts: 398

#111 • • katjastina magnets and miracles
Musta tuntuu että musiikki ja bileet kaikessa mielessä senkun paranee, kun tulee ikää lisää... en meinaa lopettaa, vaikka toinen jalka varmaan olis siitä iloinen. Kuiteskin käyn nykyään harvemmin vaan pari kertaa kuussa...
lohikarme

Posts: 1,730

#112 • • lohikarme RitariVittupää
Enemmän tai vähemmän tullut jo. Saa olla aika houkutteleva venue, että minut saa nykyään liikkeelle.

--
Qualis artifex pereo

*Stardust*

Posts: 202

#113 • • *Stardust*
Sitten kun olen niin vanha että tarvitsen nitroja pysyäkseni hengissä, ja silloinkin vain jos poket todella vaativat että jätän ne narikkaan tai en pääse sisään *lmao*

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

Claquesous

Posts: 3,206

#114 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ajasta ikuisuuteen.

--
32. of December

DJ Rx

Posts: 2,527

#116 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
Joo ei kai sitä ikinä enää näistä hommista pois pääse, nähtäväksi jää miten tuolla tapahtumajärjestelypuolella kuviot muuttuu kun järjestävät osapuolet saavat lisää vuosia *nauru* on meinaan aika harvan käsissä tänä päivänä tämä suomen elektronisen musiikin skene...

edit: niin itsehän en ole ikinä viihtynyt perus baari / lihatiski meiningeistä, joskus silloin tällöin tulee käytyä, mut kyl noissa teknohipoissa tulee lähes kokoajan käytyä...

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Eminem

Posts: 66

#117 • • Eminem Pikakivääri
Kyllä se on loppunu jo aikoja sitten...oi niitä aikoja sillon vuosituhannen vaihtees*uuh*
xl8r

Posts: 2,227

#118 • • Edited xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
We shall never surrender!! -- the speed freak

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Mar6

Posts: 2,178

#119 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kyllä mä luulen että vaikka ikää olisi enemmänkin ja pari lasta niin mieluummin mä käyn nautiskelemassa jostain konemusiikkityyppisestä saundista kun istun jossain lähiöräkälässä jotain ikivihreitä kuunnellen :D *hymy* Ei se nyt niin eri juttu ole :D
Toisaalta perheellisenä ei varmaan jokaisiin kesteihin jaksaisi lähteä enää :>

--
-Where there is house there is a home-

Individual

Posts: 10,942

#120 • • Individual HYPNO!
Eiköhän tässä tavalla tai toisella ole kultuurissa mukana, ellei sitten tule jotain todella suurta elämänmuutosta. Bilekäyttäytyminen on kyllä muuttunut sellaisesta hiki päässä reivaamisesta enemmän tuoppi kädessä pousaamiseen ja kavereitten kanssa jutusteluun, joskin kyllä se jalka nousee vielä tarvittaessa. Bilejärkkäys, ainakin vähäsen on tullut kuvoihin mukaan, samoin kuin tuo levysoitinten kanssa tappelu, että niissä varmastikin riittää mielenkiintoa. Ja sitten on myös tämä kaveripiiri. Suurimman osan frendeistä ollessa näitä konemusaharrastajia ja heitä en ole ajatellut vaihtaa, niin sekin on yksi syy, miksi itsensä aina löytää bileistä notkumasta jne. Teknomusiikki edelleenkin herättää suuria tunteita, että sillä saralla ei ole mitään hiipumisen merkkejä.