kaikki loppuu aikanaan..??

178 posts, 9 pages, 91,345 views

kilobitti

Posts: 2,419

#21 • • kilobitti 1-2-3 techno
Veikkaan että mulla vähenee jossain vaiheessa vaan kiinnostus, ja sit ei jaksa enää käydä. Musiikki on aina ollut osa mun harrastuksia, joten se tulee jatkumaan muodossa tai toisessa...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Neko

Posts: 943

#22 • • Neko No äläpä kerro enempää
No ikää alkaa olla sen verran, että ei kehtaa edes sitä myöntää täällä, mutta biletys (vähentynyt tosin) jatkuu edelleen. Ei hitto, kunnon trance saa vaan liikkumaan, en voi sille mitään. *joo*

[muokattu 4.5.2004 06:49]
Blues

Posts: 5,414

#23 • • Blues Koning van Afrika
Tällä hetkellä voisi kuvitella että tulee ravattua hautaan asti bileissä mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan. Tulevaisuudessa alkaa olemaan esteitä lähtöön ja muita asioita jotka menevät tärkeydessään edelle. Tulevaisuudessa sen vasta näkee, olenko vielä vanhana kävelykepin kanssa haahuilemassa pitkin kaapelitehdasta etc *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#24 • • ALIEN Guest
totta, jos musiikki pysyy vähintään yhtä mielenkiintoisena vielä vanhuksenakin, niin silloin mua näkee todennäköisesti vielä eläkkeelläkin bileissä lapsenlapsien kera *iloinen*
Karski

Posts: 6,049

#25 • • Karski Pomon kätyri
Miks mä lopettaisin?

Mä oon parinkymmenen vuoden pääst'
varmaa samanlainen reliikki ku joku Pate
Mustajärvi on rokkipuolella *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#26 • • liikkuva muna an egg on the move

Tres:
Miks mä lopettaisin?

Mä oon parinkymmenen vuoden pääst'
varmaa samanlainen reliikki ku joku Pate
Mustajärvi on rokkipuolella *nauru*



En yhtään ihmettelis *jiihaa*. Meitsistä tulee varmaan Matti Nykänen.
Late

Posts: 3,441

#27 • • Late team Lasse
Vaikee sanoa..

Mulla on kyllä käyny jo osittain semmonen että bileet ei inspaa enää niin paljon, nykyään on yllättävänkin usein semmonen olo vkoloppuna että ejään mielummin kotiin rentoutumaan tai jotain vastaavaa. Ehkä bile fiilis tulee taas kesän myötä takasin, tiedä häntä.

Aika jänskää kyllä sinänsä että elokuussa tulee vasta 3v bileilyä täyteen, mutta jo nyt on ollut puolen vuoden hiljaisempi aika. Tätä kompensoi kyllä että viime kesä meni täysin bileissä (3-7krt/kk).

Uskon nyt ensimmäistä kertaa että bilettäminen voi loppua jossain vaiheessa kuin seinään. *ding* Kyllä mä joskus ajattelin että ei tätä elämäntapaa voi koskaan jättää.

[muokattu 4.5.2004 09:39]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#28 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

nomic

Posts: 4,120

#29 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

alek száhala:
---
Tres:
Meitsistä tulee varmaan Matti Nykänen.



*nauraa*

seiskassa:
”alek osti kolmos-kaljaa nummelan marketista!” kauhistelee muutama silminnäkijä
ja siitä päivä eteenpäin hesaris:
”minut ryöstettiin ja nykyään asun hevostallissa!” alek vuodattaa toimittajille...

*piis*

ainiin, itse asia unohtui:
eli en usko että tuun ihan heti lopettamaankaan kun ei tää ole mun kohdalla vielä kunnolla alkanut johtuen säännöistä mutta en usko että ihan heti lopetan, musa ollu aina se mitä ilman en ole voinut olla ja nyt on alkanut olla jo aika monta vuotta (yli kolme päivää) että koneellinen-muoto musiikista varsinkin on se mitä jaksan aina kuunella ja jamitella :)

[muokattu 4.5.2004 10:12]
ville

Posts: 3,780

#30 • • ville olen oikeasti ujo
Ajatusten tuulettaminen ulkona on aina piristävää ja siten en usko että tulen hyvin hyvin pitkään aikaa luopumaan ravintolassakäynnistä.

Suurin ongelma varmaankin tulee olemaan sopivien sosiaalisten kontaktien puute. Jo nyt olen huomannut, että se sen seitsemän vuoden aikana, kun bileissä olen käynyt aika haravassa on ne ihmiset, jotka jaksavat edelleen kulkea bileissä. Sosiaaliset kontaktit ovat kuitenkin erittäin tärkeitä, joten nyt on käynyt niin, että aika suurin osa henkilöistä joita bileissä moikkaan on nykysin itseäni nuorempia.

Vielä tämä ikäero ei ole liiaan suuri eli yhteistä pohjaa on aika paljon. Jossakin vaiheessa tulee kuitenkin tilanne, että juttu ei ns luista ... jos tällöin vaihtoehtona on mennä tapahtumaan jossa ei ole yhtään tuttua ja musiikki ei ole parasta mahdollista tai jäädä kotiin oman kullan kainaloon, niin uskon että vaihtoehto kaksi on parempi.

En myöskään usko, että jaksaisin vanhempana kovin innokkaasti heiluttaa persettä tanssilattialla vaan bileissä käynti olisi enemmänkin hyvän musiikin kuuntelua. Kun musiikin lomassa ei sitten ole mahdollisuutta jutella fiksuja kenenkään kanssa niin aika tylsäksi menee ....

Ehkäpä sitä alkaa jonkun vuoden päästä tehdä niin, että soittelee kaikille niille hyville kavereille, jotka on oppinut tuntemaan bileissä ja sopii jonkinlaisia tapaamisia. Pyytää vaan paria dj:ä paikalle tai kavereita ottamaan levyt mukaan ja pitää bileet juuri siellä missä haluaa :)

Ehkäpä joku ravintoloitsija keksii hyvän idean ja alkaa järjestämään ns vanhaparta iltoja, joissa kaikki voivat muistella kiksun kulta-aikaa ja puhua samalla siitä monesko lapsi on tulossa, mikä auto pitäisi seuraavaksi liisata ja onko tasoitus parantunut sitten viimenäkemän *nauru*

[muokattu 4.5.2004 11:31]
Howdy

Posts: 7,955

#31 • • Howdy Oldie

Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta *joo*



ehkä se ei olekkaan siinä että tuntisi itsensä liian vanhaksi .. luulen että se on siitä kiinni että kaikkeen väsyy aikanaan .. aikansa kutakin *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

Karski

Posts: 6,049

#32 • • Karski Pomon kätyri

Howdy:
---
Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta *joo*

---


ehkä se ei olekkaan siinä että tuntisi itsensä liian vanhaksi .. luulen että se on siitä kiinni että kaikkeen väsyy aikanaan .. aikansa kutakin *hymy*



Josta syystä kannattaa käydä useamman
kuin yhden genren bileissä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Howdy

Posts: 7,955

#33 • • Howdy Oldie
Jaa a .. vaikeahan tuohon on vastata. Itsestäni alkanut huomaamaan sen että kiinnostus vaan alkanut pikku hiljaa hiipua. Musiikkia kuuntelen edelleen, mutta bileissä käynti on kovasti vähenemään päin. Onhan tuota tullut jo käytyä aika kauan *hymy*
Tai sitten tämä on vain väliaikaista .. kuka tietää.

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#34 • • Howdy Oldie

Tres:
---
Howdy:
---
Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta *joo*

---


ehkä se ei olekkaan siinä että tuntisi itsensä liian vanhaksi .. luulen että se on siitä kiinni että kaikkeen väsyy aikanaan .. aikansa kutakin *hymy*

---


Josta syystä kannattaa käydä useamman
kuin yhden genren bileissä.



Voi kuule .. mä olen käynyt ihan kaikenlaisissa bileissä ..

--
Käpy vailla vertaa

liikkuva muna

Posts: 2,652

#35 • • liikkuva muna an egg on the move

Howdy:
Jaa a .. vaikeahan tuohon on vastata. Itsestäni alkanut huomaamaan sen että kiinnostus vaan alkanut pikku hiljaa hiipua. Musiikkia kuuntelen edelleen, mutta bileissä käynti on kovasti vähenemään päin. Onhan tuota tullut jo käytyä aika kauan *hymy*
Tai sitten tämä on vain väliaikaista .. kuka tietää.



Mäkin oon todennu jotain ton suuntasta. Kolmisen vuotta sitten kävin bileissä monta kertaa viikossa, ympäri suomea ja riippumatta genrestä. Nykyään hikiseen jaksaa käydä kerran tai kaksi kuussa, ja sillonkin ainoastaan polkkaamassa. *igor* epehentehesi.

[muokattu 4.5.2004 12:12]
Avatar
#36 • • -Loyal- Guest

John:
---
Loyal:
Mulla loppu nyt ja tarkoitan sitä!
On noita nyt niin monta vuotta kierretty, että pakko vähän
hakkaa jrkeä päähän ja aikuistua. Illalla aikasin nukkumaan ja aamulla
aikasin herätys. Aamulehti, kahvi ja töihin. Sitä normaalia ja tylsää elämää
mutta paljon terveempää kuin tähän asti.

Ikävä tulee, mutta koitan pysyä päätöksessäni.

---


Tota voi harrastaa arkisin, viikonloput ovat asia erikseen. ;)

Jep, yrittäjällä kun nuo työpäivät tahtoo olla viikossa 7/7...
hallucinogen

Posts: 8,190

#37 • • hallucinogen Edain
Niinkuin Ville tuossa totesi niin ne sosiaaliset kontaktit on kyllä aika iso osa. Siinä vaiheessa viimeistään alkaa miettimään et onko se mielekästä käydä kun uusia kontakteja syystä tai toisesta ei enään synny ja kaikki vanhat jermut on hävinny jonnekin.
Jos vaan tuttui saa mukaan silloin tällöin niin en nää syytä miks ei menis eläkkeelläkin kerran pari vuodessa fiilistelemään jos on jotain oikein mielekestä luvassa. Tanssiminen kyllä voi olla jonkun kepin kanssa aika hiljaista mut voihan sitä jonkun pilkkijakkaran ottaa mukaan sinne merikaapelihallin perälle et pääsee istumaan ja heiluttaa kiksufingerii *nauru*
Musiikkia kuitenkin tulee kuunneltua hautaan asti *hymy*

--
pikku-*possu*

or_neon

Posts: 598

#38 • • or_neon mr2090
Eheeeeeiiiiii... Vielä piiiiitkään aikaan.. Justhan se vasta alkoki.. Ei.. ei ajatella loppua vielä todella pitkään aikaan. En voi elää ilman elektronista musiikkia.*jiihaa*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Avatar
#39 • • niomic Guest

Loyal:
---
John:
---
Loyal:
Mulla loppu nyt ja tarkoitan sitä!
On noita nyt niin monta vuotta kierretty, että pakko vähän
hakkaa jrkeä päähän ja aikuistua. Illalla aikasin nukkumaan ja aamulla
aikasin herätys. Aamulehti, kahvi ja töihin. Sitä normaalia ja tylsää elämää
mutta paljon terveempää kuin tähän asti.

Ikävä tulee, mutta koitan pysyä päätöksessäni.

---


Tota voi harrastaa arkisin, viikonloput ovat asia erikseen. ;)

---
Jep, yrittäjällä kun nuo työpäivät tahtoo olla viikossa 7/7...



Yrittäjä =D Tervetuloa joukkoon, hajoo ja nauti *super*
Keniro

Posts: 369

#40 • • Keniro
Paha mennä sanoon mutta kun nyt eka pääsiskin siihen ikään et aukeis ovet kaikkiin bileisiin.. -In Trance We Trust! *piis*