kaikki loppuu aikanaan..??

178 posts, 9 pages, 91,256 views

Viper

Posts: 187

#141 • • Viper TEAM Kyntäjät
Loppuu ehkä sitten kun kaikki on nähty.

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Claquesous

Posts: 3,206

#143 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Aika ja kuolema korjaa kaiken.

--
32. of December

Amnesia

Posts: 888

#145 • • Amnesia
Olenkohan vastannut tähän jo joskus, ei voi muistaa *hih*

Anyway, bileissä käyminen kaiken järjen mukaan hidastuu kunhan ikää tulee, mutta aivan varmasti tulee käytyä silloin tällöin. Pitää vaan vanhukselle olla mukana sitten jotain "erityistä", oli sitten kyse erikoisesta bilepaikasta tai erinomaiseksi havaitusta klubikonseptista...jotkut "tavalliset baaribileet" ei oikein kiinnosta nytkään ja 10 vuoden päästä todennäköisesti vielä vähemmän *ding*

Sellainen, mikä varmaan omalla kohdalla pysyy maailman tappiin asti on "bileturismi", eli se että ulkomailla matkustellessa bongailee paikallisia bileitä. Näissä kuitenkin tulee niin uudenlaisia paikkoja, kokemuksia ja ihmisiä eteen *joo* Mielestäni yksi parhaista tavoista harrastaa turismia *nauru*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#146 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
oon varmaan kans joskus vastannut tähän, mutta vastaanpa
uusiks.

aika paljon vähemmän huvittaa enää lähtee bileisiin, vaikka
musiikillisesti nykyaika toimiikin mulle hyvin... mutta nykyään
mielummin kyllä priorisoin rahani kaikkeen kivaan materiaan
tai reissaamiseen.

myöskin oon huomannut, että olen tullut suhteellisen nirsoksi
bilepaikkojen suhteen... ei tosiaan enää huvita mennä minnekää
megaglittertissitilmaan -klubille ylisekavien junttien keskelle
hytkymään, vaikka soittamassa olis kuka.

ehkä sit taas jossai uudessa ja jännittävässä lokaatiossa taas
jaksaa alkaa käydä reivaamassa.

--
dasinoaisnvs

reinoh

Posts: 818

#147 • • reinoh
Joraaminen ainaki loppu... ei kyl aikanaan. Ilmeni tommone mukava rustosairaus joka rajottaa lähinnä kaikkea liikuntaa mitä jaloilla tapahtuu. Bileissä varmaan kävis jos niitä täällä savossa enemmän olis. Laiska ku on sekä rahaa ja aikaa vailla. Mieluummin kyl tuhlaa massit levyihin ja reissaamiseen suomen ulkopuolella. Kotikaupungista jos eksyy jonnekkin niin tulee kyl tsekattua jos jossain jotain tapahtuu.
Howdy

Posts: 7,955

#148 • • Howdy Oldie
Eiköhän tule käytyä, harvemmin mutta kuitenkin. Baarit ei vaan napostele .. :)

--
Käpy vailla vertaa

Inferno@Tre

Posts: 678

#149 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kuolema kuittaa univelat, hittooks sitä hyvää elämäntapaa hukkaamaan.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

tbo

Posts: 935

#150 • • tbo budhisattva
Antanette anteeksi sentimentaalisuuden, mut tos pari viikkoo sit tuli yhden frendin kanssa todettua et "tämä kulttuuri on MEIDÄN". Meinaten sitä, et rave (as in "rave culture") on se mikä meidät on kasvattanu, tuonu elämään ne merkittävät asiat ja ihmiset ja kokemukset ja ylipäätään antanu eväät maailman kohtaamiseen. Suurimmat asiat mitä mä olen elämässäni oppinu mä olen oppinu tanssilattialla.
Katson olevani siinä mielessä etuoikeutetussa asemassa et olen nähny tän jutun alusta asti tässä maassa, ja muistan vieläkin sen innostuksen joka ihmisistä näki sillon joskus alkuaikoina. Vuonna 1991 rave oli jotain spesiaalia ja uniikkia, ja kun törmäs jollain vieraalla paikkakunnalla johonkin teknoa kuuntelevaan ihmiseen teillä oli automaattisesti jotain yhteistä, vähän niinku vapaamuurarien salainen kädenpuristus. PLUR ei ollu pelkkä naiivi myyttinen nelikirjaiminen vitsi, siellä varastohallissa strobon paukkuessa se oli todellisinta todellisuutta.

Loppuuko kaikki aikanaan? Miten edes vois - enhän voi lakata hengittämästä, miten voisin lakata tanssimasta rummun tahtiin?

http://hyperreal.org/raves/spirit/

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

EemiJ

Posts: 184

#151 • • EemiJ EemiJ
Kun on vanhempi niin sitten. Silloin pitää panostaa muuhun. Tai sitten ulkona käyminen vaan vähenee eikä lopu. En ainakaan haluaisi sen loppuvan. Ja vain minustahan se on kiinni(niin varmaan). Vaikka ei se oikein niinkään mene..... Haluaisin olla tämän ikäinen aina ja tämän näköinen(siis ilman vanhuuden tuomia merkkejä). En kestä ajatusta että en voisi enää mennä valitsemiini bileisiin ja katsoa ympärilläni kauneutta ja huomata että olen se harmaa täplä joka ei kuulu sinne. Tähän voisi sanoa ettei sellaista vaihetta tule. Siis että "aina on oikean ikäinen". Itse vaan satun olemaan hitusen ikärasisti(yleensä alempia ikäluokkia kohtaan) ainakin itseni suhteen. En HALUA vanheta. Mutta siis, takaisin aiheeseen. Kun itse olen kurttuinen, harmaa eivätkä jalat enää liiku(polvet taitaa kyllä pamahtaa jo kolmekymppisenä. Niin sitten ei minulla ole enää asiaa bileisiin. Lapsia tuskin hankin niin ne eivät tule olemaan esteenä.

En usko että musiikkisuunta tulee muuttumaan niin paljoa ettei ns. kaltaisiani bileitä enää olisi. Olen liian kaikkiruokainen.

--
Death is only the beginning.

tomii

Posts: 3,594

#152 • • tomii kallion herttua
Nyt tuntuis olevan taas hienoinen suvantovaihde itsellä. Tullut lähinnä pyörittyä normibaareissa jne. No kait tää tästä taas jossakin vaiheessa piristyy. :)

--
reivaan kunnes kuolen

m1kk3

Posts: 5,560

#153 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:

Howdy, 6.11.2008 21:40:
Eiköhän tule käytyä, harvemmin mutta kuitenkin. Baarit ei vaan napostele .. :)


Samat fiilikset itellä. Varmasti tulee bileissä käytyä vielä muutama vuosi mutta aika valikoivaksi on oma maku mennyt :) Baareista samaa mieltä. Mä oon pari kertaa aatellu lähteä mut sit on tullu miettineeks et "mitä helvettiä siel oikeesti tehdään?" :D Juodaan helvetin kalliit humalat ? :D Musa on vastenmielistä ja ihmiset ei vois vähempää kiinnostaa. Joo kiitos mut ei kiitos.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Individual

Posts: 10,942

#154 • • Individual HYPNO!

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:

mikke, 27.9.2009 20:12:
---
Howdy, 6.11.2008 21:40:
Eiköhän tule käytyä, harvemmin mutta kuitenkin. Baarit ei vaan napostele .. :)

---

Samat fiilikset itellä. Varmasti tulee bileissä käytyä vielä muutama vuosi mutta aika valikoivaksi on oma maku mennyt :) Baareista samaa mieltä. Mä oon pari kertaa aatellu lähteä mut sit on tullu miettineeks et "mitä helvettiä siel oikeesti tehdään?" :D Juodaan helvetin kalliit humalat ? :D Musa on vastenmielistä ja ihmiset ei vois vähempää kiinnostaa. Joo kiitos mut ei kiitos.



Käykää keikoilla?
m1kk3

Posts: 5,560

#155 • • m1kk3 no-life

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:

Individual, 27.9.2009 20:15:
---
mikke, 27.9.2009 20:12:
---
Howdy, 6.11.2008 21:40:
Eiköhän tule käytyä, harvemmin mutta kuitenkin. Baarit ei vaan napostele .. :)

---

Samat fiilikset itellä. Varmasti tulee bileissä käytyä vielä muutama vuosi mutta aika valikoivaksi on oma maku mennyt :) Baareista samaa mieltä. Mä oon pari kertaa aatellu lähteä mut sit on tullu miettineeks et "mitä helvettiä siel oikeesti tehdään?" :D Juodaan helvetin kalliit humalat ? :D Musa on vastenmielistä ja ihmiset ei vois vähempää kiinnostaa. Joo kiitos mut ei kiitos.

---


Käykää keikoilla?


No juu, se vois olla kyllä. Enpä tullu ajatelleeksikaan :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jago

Posts: 4,039

#157 • • Edited Jago un-trained monkee
M' oon liian vanha, polvi ei kest' ja perheellinenkin oon(arttu 11v[kissa]), mutta ei se mit''n est'.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

aada

Posts: 736

#158 • • aada
En enää oikeastaan jaksa käydä bileissä kuin todella harvakseltaan ja vain muutamassa tapahtumassa ja paikassa. Jotenkin se, mihin alunperin bileissä ihastuin, on menettänyt merkitystä silmissäni ja erilaiset bilekulttuurin varjopuolet ovat tulleet entistä selvemmin esille.

En nykyään jaksa enää yhtään katsoa mitään sekoilua enkä halua puhua tuntemattomien ihmisten kanssa täysin yhdentekevistä asioista. Juuri viimeksikin todistin, kun pari yli kolmekymppistä tyyppiä vetää jotain huumeita jossain x ravintolan vessassa. Mun mielestä aika säälittävää. Kyllä mä haluaisin ainakin olla saavuttanut jotain jo tuohon ikään mennessä, enkä tosiaan käyttää aikaani vetämällä ties mitä aineita itseeni jossain Suomen räkäisen ravintolan vessassa, että voisin sen jälkeen mennä tanssimaan ja piirittämään jotain teinibilehileitä.
Avatar
#159 • • Reivaaja Guest
Troll or not to be?
psyke

Posts: 89

#160 • • Edited psyke psyke
Ainahan voi taukooki pitää..*nauru* Eihän kukaan päätä sitä kuin itse et juoko vai eikö..*lohduttel*