kaikki loppuu aikanaan..??

178 posts, 9 pages, 91,209 views

Raver71

Posts: 3,605

#81 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Ei näy loppua bileissä ravaamiselle. Teen kanssa eläjät hulluiksi vanhainkodissa jos sinne asti pääsen kuuntelemalla samaa musaa ja lujaa... Hamaan loppuun asti.

Voisin ihan hyvin kuvitella itseni rollaattorin kanssa kamera kaulassa vielä kuvaamassa. Ei vaan, sitä ei tiedä. Mutta niinkuin paidassa lukee, rave forever... Ei voi luopua. Ehkä saattaa vuosien varrella (pitkän matkan päässä) bileissä käynti vähentyä tästä n.50 per vuosi tahdista. Mutta musiikkina en usko että mikään jyrää konemusan yli.
Kianoni

Posts: 357

#82 • • Kianoni pomputtaako?

Sade*:
En nyt tarkoittanut tuolla kyllä sitä että mä yhtäkkiä alkaisin kuunnella viulukonserttoja jonakin päivänä konemusiikin sijasta. Tarkoitin lähinnä sitä että alkaa tykkää tietyntyyppisestä konemusasta. Ku tähän mennessä on tuntunu et vähän kaikki menee mutta pikkuhiljaa alkaa sieltä valita niitä tiettyjä. Ja tietysti konemusiikki on musiikkimaun kehityksen huipentuma *vink*


no me jotkut kuunnellaan viulukonserttoja nytkin vaikka ollaankin myös konemusiikki-ihmisiä.
klassinen on hyvää mut niin on konemusakin. vaikee noita on vertailla keskenään
mehukatti

Posts: 335

#83 • • mehukatti dude
suurin osa esim. 5v takaisista bilettäjistä on "lopettanut". en näe mitään syytä miksei nykyisille kävis ihan samalla tavalla. *ding* seurustelu, opiskelu, duuni ja muu normaali elämä tulee väliin, ja bileet on kuitenkin enemmän tai vähemmän ihan samanlaista hommaa vuodesta toiseen, joten kai siihen voi kyllästyä varsinkin kun itse vanhenee. näin olen ainakin havainnut joissain ihmisissä.
henkkat

Posts: 528

#84 • • henkkat
No ei varmaan ihan hetkeen..tuntuu et ei uu viel etes kunnolla alkanukkaan.
extramppa

Posts: 217

#85 • • extramppa hengailija
Mun bilerikkaimmat vuodet on jo taakse jäänyttä elämää. Kyllä nykyäänkin tulee käytyä välillä bileissä, mutta vain paikallisissa ja pääosin vain kavereiden järkkäämissä kannatuksen vuoksi. Ennen mua ei meinannut saada tanssilattialta millään pois, mutta nyt on hyvä jos loppu bileistä menee pari askelta ottamaan... Mielummin kuuntelen musaa ja kattelen meininkiä ja ihmisiä.*nuotti**känni*
Konemusiikkia kuuntelen kyllä vielä ja himassa aina välillä innostuu polkkaamaankin yksikseen (onpahan ainakin tanssilattialla tilaa, nykyään kun bileissä vähän ahdistaa se, ettei mahdu tanssimaan rauhassa).
Mä luulen, että suurin tekijä biletyksen lopettamiseen on se seurustelun alottaminen, kun ei voi enää päättää omista menemisistään noin vain, vaan tulee ottaa toinenkin huomioon. Tai sitten tällä Turkuun muuttamisellakin voi olla oma osansa asiaan, kun ei oo enää sitä vanhaa tuttua possea ympärillä...*uuh*
anis

Posts: 2,451

#86 • • anis
Varmaan sitten,kun konemusiikki-intohimo hälvenee ja rakastun johonkin muuhun musiikin laatuun...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Mellu-

Posts: 4,006

#87 • • Mellu-
se voipi olla et jos elämän tilanne antaisi periksi kävisin bileissä niin kauan kun kuntoo ja kiinnostusta löytyis. mutta Voi olla et bileissä ravaaminen loppuu hyvinkin lyhyeen mun kohdalla, johtuen tulevaisuudesta *uuh* mutta tää musiikki tulee jäämään vaikkeen bileisiin enään pääsiskään, kuten orffa tuol sanoi, mikään muu musa ei potki nii hyvin ku tämä *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

pinza

Posts: 85

#88 • • pinza
Hmm, niin kauan kuin hauskanpito porukassa (ja mieluiten ilman alkoholia vielä) yhteisen kiinnostuksen kera sekä liikunnallisissa merkeissä on liki parasta arjen tasaajaa ni miksipä tuota lopettamaan. Onhan tanssin hyvä vaikutus tiedetty antiikin ajoista jo. :)
Avatar
#89 • • REivaaja Guest
Sitten ku titaanilonkkakin pettää....
¡ Previous post about a year ago !
johnnytys

Posts: 489

#91 • • johnnytys idän pikajuna
kyl mä hautaan saakka! nitrot povarissa *kuolaa**tanssittel*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Avatar
#92 • • cjet Guest
Musta tuntuu ett alan jo valmiiks olla vähä liian wanha.. *ding*
_-JackaL-_

Posts: 281

#93 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija

psysex, 3.5.2004 16:48:
millon sinulle tulee aika,kun loppuu ”se”bileissä juoksu?



Kai sekin joskus tulee muttei ihan just oo ees likellä häämöttämässä horisontissa. *verryttelee reisiään, polviaan, nilkkojaan ja lantioitaan uuteen biletykseen* *jiihaa**joo*
Kun topic oli muotoiltu noinkin siististi (eikä ' kaikki hyvä loppuu aikanaan...'), niin käännän tässä kohta ensimmäisen lehden avioelämässäni tunkion pohjalle... Toivottavasti se on viimeinen sarallaan.
Että kaikki loppuu aikanaan halusit tai et... *iloinen* *aplodit*

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Kolera

Posts: 4,256

#94 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
sitku siel ei oo ennää kaveereita, ei pysty enää juomaan kanssaihmisiään mukaviks ja kun musa vaan ei enää nappaa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Sallakat

Posts: 2,220

#95 • • Sallakat jungle, baby !
musiikkityylihän tässä ratkaisee ja niin kauan kun tämä musiikki tuntuu omalta, niin kauan aion käydä. Kyllä näyttäisi siltä, että tämä musa nyt vaan on niin vahvasti osa mua ja mun elämää ettei pysty ajattelemaan pelkästään tavis baareissa/yökerhoissa hengailua.
hallucinogen

Posts: 8,190

#96 • • hallucinogen Edain
Vaikka musiikkimaku muuttuu jonkin verran vanhetessa niin eiköhän jonkin sortin elektroninen musiikki tuu maistumaan sinne hautaan asti. Bileissä käyminen on sitten toinen asia mikä varmasti vähenee (nytkin suht vähäistä mut ei siitä syystä ettei kiinnostaisi) mutta tuskin se ihan kokonaan loppuu, ehkä se sit jossain vaiheessa vaan muuttuu sellaiseksi, että mennään johonkin loungeen fiilistelee housea ja napsutellaan sormia ja jalka liikkuu istuessa mutta ei lattialla :D.

--
pikku-*possu*

Strobocop

Posts: 161

#97 • • Strobocop Skenepoliisi
Ainakin kolmekybäseksi ajattelin vetää, tai niin kauan kun mielenkiintoa ja terveyttä riittää.

--
Three strikes and you are out!

Techa

Posts: 318

#98 • • Techa
Never,never... Henkeen&vereen!

-Dance4Life- *jiihaa*

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

typ0

Posts: 1,892

#99 • • typ0 syntax error
ei lopu.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual