178 posts, 9 pages, 94,685 views
sakk303
Mutta siinä mielessä hyvä aihe, että haluaisin viedä tätä keskustelua aavistuksen toiseen suuntaan
sakk303
Vai onkohan tulevaisuudessa Reivi-mummoja ja Polkka-pappoja?
sakk303:
Mutta siinä mielessä hyvä aihe, että haluaisin viedä tätä keskustelua aavistuksen toiseen suuntaan ; Mitä luulette, kuinkahan vanhaksi asti sitä kuuntelee tällaista underground-konemusiikkia? Tai siis ug ja ug, mutta että oletteko pohtineet, tuleeko sitä oikeasti vielä 40-50-vuotiaana pistettyä vanhat polkkavinyylit paukkaamaan ja löysäämään solmiota kaulasta kun tulee töistä kotiin?
Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta
Hyttynen:
---
Hyzenthlay:
mä en ymmärrä, miksi kolmekymppiset (tai sitä vanhemmat) tuntevat itsensä liian vanhoiksi bileisiin. Vaikka bileissä olisikin enemmän parikymppisiä, niin kyllä vanhempi bilettäjä herättää aina kunnioitusta
---
Täällä ois yks vanhempi bilettäjä
Optik:
---
Hyttynen:
---
Hyzenthlay:
---
Täällä ois yks vanhempi bilettäjä
---
Hehe.. täällä ollaan jo kolmenkympin toisella puolella ja jalka nousee edelleen vanhaan tahtiin
Hyzenthlay:
paha sanoa, että tää innostus jatkuisi koko loppuelämän, mutta toivon ainakin et kävisin vielä 35v perheenäitinä (jos musta sellasta tulee ) bileissä sillon tällön.
Hyttynen:
mä en osaa ees kuvitella sua äitinä
kirsch:
---
Sade*:
Tosin luulen että tulee tulevaisuudessa käytyä paljon erilaisemmissa bileissä mitä nyt on tullu käytyä ku alkaa toi musamaku jo vähän kehittymään.
---
Ai tarkoitatko ettei konemusiikki olekaan musiikkimaun kehityksen huipentuma??
LUOPIO!
Hyzenthlay:
Olis hauska kävellä kuuskymppisenä tuol kaduilla kävelykepin ja kiksukarvojen kanssa, kun kaikki kattois kun vanhaa hippiä