Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,792 views

Setä?

Posts: 17

#201 • • Setä? Rookie


Näin yhden (1) naisen näkökulmasta voin sanoo et ei toimi:

a) lainit, joista paistaa läpi pillunkipeys
- Pillunkipeet saa aika kylmän vastaanoton, koska mua ei kiinnosta olla mikään hoito kumminkaan. Se, et em. kategoriaan kuuluvilla heitoilla taas muka yritetään avata keskustelua, jossa olis tarkoitus tutustua toiseen ihmiseen paremmin, on taas suunnilleen yhtä uskottavaa kuin se, et mr. Bush kertois yhtäkkiä Saddamin olevan ihan jees mies.

b) valmiit, netin palstoilta poimitut hauskuudet: sattuko-mikä-ku taivaasta tipahdit-jne.
-Ei *****, ihan älyttömän surkeita yrityksiä! Tollanen EI toimi 99% tapauksista, koska kertoo aika ikävää henkilön sosiaalisista taidoista, jos ei saa keskustelua aloitettua ilman valmista harjoiteltua repliikkiä.

Ja viel noista erinäisistä seksistisistä läpistä sen verran, et multa on lukemattomat kerrat kysytty, mitä pahaa niiden heittämisessä on. Paras oli ku joku sano et sehän on kohteliaisuus, jos joku kysyy et lähetkö panee. Mä en kyllä millään voi ottaa kohteliaisuutena sitä, et joku ennestään tuntematon heittää jotain rasvasta ja röyhkeetä. Oon sanonu joskus et miettikää jotain tyttöä/naista, jota arvostatte tosi paljon, vaik tyttöystävää tai kuvitelkaa et ois oma tytär, ja sit sille tulis joku äijä sanoo jotain tollasta, ni tajuutte ehkä miten alentavaa on tulla kohdelluksi pelkkänä seksiobjektina.

Onneksi kuitenkin meitä on joka lähtöön, eli varsin todennäköistä on, et panoseuran etsijät löytää toisensa ja pseudointellektuellit nörtit toisensa. Eri asteisia konflikteja on luvassa yleensä jos nämä jaostot törmäävät keskeknään, mutta yrityksen ja erehdyksen kautta valikointi johtaa lopulta siihen et kaikil on kivaa ja PLUUUR, tai ainakin melkein. Tärkeintähän on kuitenkin, ettei kellekään tuu pipi!

Yleensä paras on kun lähestyjä ei ole (liian) humalassa ja esittelee itsensä. Mulle sillä avausrepliikillä ei oo juurikaan merkitystä, vaan sillä mitä sanotaan ja tehdään sen jälkeen. Humalaisia ja tökeröitä ihmisä on nykyään ihan tarpeeks ja joukosta erottuminen herättää aina mun mielnkiinnon, ja se jatko näyttää kummalla, positiivisella vai negatiivisella tavalla. Mut mä oonki konservatiivi takakiree ämmä *piis*



No siis mielestäni se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa.. *sars*

Huonoin mitä mulle on tultu heittää oli joskus Tammerfesteillä ku kuljeskelin siinä yksin ni muutama mimmi alko kyseleen et oonko TURUSTA! *hmph* ku siellä on kuulemma komeimmat jätkät.. Jotenkin toi Turku masensi.. Kaikella kunnioituksella turkulaisia kohtaan.. *vink*

--
Sisäinen kauneus ratkaisee.. *vink*

Shira

Posts: 474

#202 • • Shira Teknokissat Ry
Frendi kerran heitti tyttöselle näin: "Paljon sun mummos työntää kuulaa...alasti?"
muija meni ihan hämilleen tästä pokaus yrityksestä ja totes vaan että "mun mummo on kuollu..."

toi on varmaan huonoin pokausrepliikki jota olen kenenkään suusta kuullut. *nauru*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

Shira

Posts: 474

#203 • • Shira Teknokissat Ry
ai niin tuli tässä yks yökötys mieleen:
olin frendin kaa baaris kun siihen tiskille tuli sellainen irstaan näköinen vanha gubbe joka haisi metrin päähän erinnäisiltä eritteiltä ja vanhalta viinalta. äijä istu meidän viereen ja tokaisi: "mulla on iso kyrpä" ja nuoli kaverin olkapäätä. *poks**dissaa*

häivyttiin paikalta aika nopeasti...

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#204 • • Aziz Combat Fighter

Shira:
ai niin tuli tässä yks yökötys mieleen:
olin frendin kaa baaris kun siihen tiskille tuli sellainen irstaan näköinen vanha gubbe joka haisi metrin päähän erinnäisiltä eritteiltä ja vanhalta viinalta. äijä istu meidän viereen ja tokaisi: "mulla on iso kyrpä" ja nuoli kaverin olkapäätä. *poks**dissaa*

häivyttiin paikalta aika nopeasti...



lol.gif
Verano

Posts: 4,649

#205 • • Verano Merituuli

Avernian:
---
Verano:
ei noi siinä mielessä huonoja oo et ovat kaikki toimineet.

---


Ei ole tainnut kuule riippua yhtään siitä mitä sanot.



hyvin mahdollista.
tomppelin

Posts: 168

#206 • • tomppelin Lauma
Olet kuin yksinäinen hedelmä tyhjyydessä...joka odottaa marjanpoimijaa. Sain suukon... *ding*

--
It is not easy to live with Spiderman.

Dasjonna

Posts: 612

#207 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Jos tää olis Napakymppi, ni kenet meistä ottasit? *wink wink*
Rubicon

Posts: 550

#208 • • Rubicon

Kriss G:
"Lähetkö meille pelaa kimblee?" eikä herunu...



Oisit kysyny pelaamaan Twisterii,sil saattais heruu sullekin*iloinen*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

jeesboks

Posts: 4,064

#209 • • jeesboks p u p u
ei itse sanoma tämäkään mutta "haluutko olla mun julia?" johon voi vastata "haluutsä olla mun romeo?"

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avatar
#210 • • --- Guest
"sä oot kaunis kaukaa, mut kaukana kauniista"
seollaQ77

Posts: 299

#211 • • seollaQ77 sauvasekoitin
oot tosi seksikkään näkönen takaapäin*piis*
Syder

Posts: 2,255

#212 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
-Moi Juha, mun frendit kerto et oot ollu ihastunu muhun.
-Joo, siihe asti kunnes kävin optikolla.


*piis*

--
Divida et impera.

Funktion

Posts: 1,720

#213 • • Funktion over 9000
Tälläsen kaveri joskus heitti hirveellä mutukalla Tampereen Semaforissa(joojoo, tiedetäään): Mulla on ehkä Tampereen pienin muna, mutta se on kiinni Tampereen nopeimmassa perseessä(?) ja tytöt huutaa kun Paunun jarrut! Lähekkö testaan? Tulos oli arvatenkin *släp*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

#nomulti

Posts: 43

#214 • • #nomulti

Dunez:
Ennoo koskaa koittanu iskee ketää *poks*


En mäkään... en mä oikein jaksa.... ja mimmit on aina ehtinyt mua ennen, joten laiskottelen kait jatkossakin *vink*
Pitäis kyllä kokeilla joskus itsekin mutta en saa oikein aikaiseksi *uuh*
India

Posts: 475

#215 • • India
Eilen kotibileissä istuskelin yhden kundin vierellä sängyllä ja löysin avaimet siitä meidän välistä.
Annoin ne avaimet sille kundille tokasten et nää on varmaan sun. Se katto avaimiaan ja myöns niitten olevan sen omat, jonka jälkeen lykkäs ne takasin mun kouraan ja sano mennään samaan osotteeseen yöllä tai jotain vastaavaa...
*justjoo*
Mulla jäi hetkeks varmaan suu auki.. niin huono..
merk

Posts: 27

#216 • • merk
Tuo "käytsä täällä usein" toimi viimeeks ainakin mulla, pienellä huumorin sävytyksellä tosin, ja vielä kotibileissä *hymy*
Fucking Nobody

Posts: 393

#217 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Multa palaa hihat heti jos nainen alkaa selittää, että mä näytän Tom Cruiselta...

Mutta vastaus aiheeseen. En harrasta iskurepliikkejä, mut yhen ehkä voisin kertoo. Tosin tästä on jo aikaa. Kysyin mimmiltä, et onko sillä tulta. Mimmi vastas et ei ole, koska se ei polta. No, siihen minä sitten, että en polta minäkään. Mimmi katto mua kysyvästi:

-Miksi sä sitten pyysit tulta?

Johon minä:

-Olisin sytyttänyt sillä liekin sun sydämeesi.

Ällön imelää, mut se toimi! *muhaha*
kap-pu

Posts: 1,167

#218 • • kap-pu the amazing suction cup boy
en oo kyl mitään iskijätyyppiä ja silloin kuin moista on abt kerran tai akksi yritetty niin on se aika surkuhupaisaa ollut. lollotiloo vaan.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Auacusha

Posts: 1,097

#219 • • Auacusha Koneradio
mennäänkö meille kettua nylkee?

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

merk

Posts: 27

#220 • • merk

Avernian:

Ei se mitä, vaan se miten ja kuka.



Jeh, tarpeeks itseluottamusta joka myös näkyy ni pääsee jo pitkälle ja saa vaikka mitä *plur*