666 posts, 34 pages, 394,273 views
Ana:
Ihmeen vähissä vaikuttas neitien huumorintaju olevan. Eikö tollaset hyvät iskuheitot oo ihan mukavia keskustelunavauksia? Varsinkin toi et sä viittis olla mulle helppo? oli sellanen et naurattais ennemminki ku tulis mikään ällö olo siitä. Jos tyyppi on muuten mukavan oloinen, niin sehän saattaa käyttää tota ihan vaan vedenjakajana. Mä en ainakan ite oo kovin kiinnostunut naisista, jotka ei osaa ottaa tollasia heittoja huumorilla, vaan heti suhtautuu niihin vakavina ehdotuksina. Ei kai kukaan ketään yhdellä lauseella oikeasti yritä iskeä.
Luulis et paljon nihkeempää ois sellanen Moi, sä oot tosi nätti, saanks mä jutella sun kaa-tyyliset moi olen harmaa ja tylsä-avaukset. Varsinkin oikeassa tilanteessa käytsä tääl usein-läppä voi olla hyvää tilannekomiikkaa.
Mellu-:
huoh, tulee vaan vähän tyhmä olo kun tollasella koittaa saada keskustelun alotettua... ei muuten mut niiku... ääääh.. miten sen nyt selittäs... mielestäni se ei ole huumorintajuttomuutta jos ei vaan tykkää et joka helvetin lause jota sama tyyppi sanoo viittaa heruttamiseen
agb:
---
K:
Itehän mä en sano huonoja iskurepliikkejä, mut frendi heitti kerran laivalla jolleki tytölle: nieletsä?, kun oli tarkotuskin hakee sitä huonointa replaa. Ja sit se mimmi viel jäi juttelee sille. Tääkään ei oo mun suusta, kaveri kuuli Kallion kulmassa: mä en oo varas, oon varastomies. Mä luulen, et tosta on vaikee laittaa huonommaks.
---
rakas K!
olikohan kyseinen frendi sama yhteinen ystävämme joka heitti nieletsä? -repliikkinsä mullekin (kovaan ääneen ihmisjoukossa), en tosin tiedä oliko iskumielessä vai ihan yleisestä mielenkiinnosta vaan...
Rx:
lähtääks meille pistää pissikoneet yhteen..? - ei toiminu, kokeiltu on...
Ana:
Ihmeen vähissä vaikuttas neitien huumorintaju olevan. Eikö tollaset ”hyvät” iskuheitot oo ihan mukavia keskustelunavauksia? Varsinkin toi ”et sä viittis olla mulle helppo?” oli sellanen et naurattais ennemminki ku tulis mikään ällö olo siitä. Jos tyyppi on muuten mukavan oloinen, niin sehän saattaa käyttää tota ihan vaan vedenjakajana. Mä en ainakan ite oo kovin kiinnostunut naisista, jotka ei osaa ottaa tollasia heittoja huumorilla, vaan heti suhtautuu niihin vakavina ehdotuksina. Ei kai kukaan ketään yhdellä lauseella oikeasti yritä iskeä.
Luulis et paljon nihkeempää ois sellanen ”Moi, sä oot tosi nätti, saanks mä jutella sun kaa”-tyyliset ”moi olen harmaa ja tylsä”-avaukset. Varsinkin oikeassa tilanteessa ”käytsä tääl usein”-läppä voi olla hyvää tilannekomiikkaa.
Ana:
---
No eipä toki tietenkään jos se ei muusta puhu, viittasin lähinnä keskustelunavaukseen. Musta on sinänsä mukavaa tietää heti alusta lähtien, millä mentaliteetilla ollaan pelissä. Jos joku tulee pyytämään bileissä tulta ja jää viereen seisoskelemaan, siitä on usein hemmetin vaikea lukea (ainakin miehelle) onko se kenties kiinnostunut musta, halusi vaan tulta, miettii mitä drinkkiä tilaa, etc. Tollanen kevyen leikkisä iskucliché on siinä mielessä mukava aloitus, että siinä selkeästi viestittää juttelevansa sen takia, että pitää toista ihmistä viehättävänä ja haluaa tutustua paremmin. Ei mulla ainakaan noissa jutuissa agendana oo saada samaksi illaksi panoseuraa tai vastaavaa, vaan sensijaan tutustua hieman viehättävän näköiseen/oloiseen/kuuloiseen ihmiseen. Keskustelunavaus on muutenkin hemmetin vaikea juttu, varsinkin jos haluaa tehdä heti alkuun positiivisen vaikutuksen.
Toki tietenkään tollaset herutteluvitsit ei kaikille uppoa.
terraluna:
---
Ana:
Ihmeen vähissä vaikuttas neitien huumorintaju olevan. Eikö tollaset hyvät iskuheitot oo ihan mukavia keskustelunavauksia? Varsinkin toi et sä viittis olla mulle helppo? oli sellanen et naurattais ennemminki ku tulis mikään ällö olo siitä. Jos tyyppi on muuten mukavan oloinen, niin sehän saattaa käyttää tota ihan vaan vedenjakajana. Mä en ainakan ite oo kovin kiinnostunut naisista, jotka ei osaa ottaa tollasia heittoja huumorilla, vaan heti suhtautuu niihin vakavina ehdotuksina. Ei kai kukaan ketään yhdellä lauseella oikeasti yritä iskeä.
Luulis et paljon nihkeempää ois sellanen Moi, sä oot tosi nätti, saanks mä jutella sun kaa-tyyliset moi olen harmaa ja tylsä-avaukset. Varsinkin oikeassa tilanteessa käytsä tääl usein-läppä voi olla hyvää tilannekomiikkaa.
---
Terraluna:
Näin yhden (1) naisen näkökulmasta voin sanoo et ei toimi:
*nips*