Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 393,051 views

Mellu-

Posts: 4,006

#181 • • Mellu-
mulle tultiin heittää et " et viittis olla mulle helppo?" no huh huh grouuuuuuus

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#182 • • Aziz Combat Fighter
Ihmeen vähissä vaikuttas neitien huumorintaju olevan. Eikö tollaset "hyvät" iskuheitot oo ihan mukavia keskustelunavauksia? Varsinkin toi "et sä viittis olla mulle helppo?" oli sellanen et naurattais ennemminki ku tulis mikään ällö olo siitä. Jos tyyppi on muuten mukavan oloinen, niin sehän saattaa käyttää tota ihan vaan vedenjakajana. Mä en ainakan ite oo kovin kiinnostunut naisista, jotka ei osaa ottaa tollasia heittoja huumorilla, vaan heti suhtautuu niihin vakavina ehdotuksina. Ei kai kukaan ketään yhdellä lauseella oikeasti yritä iskeä.

Luulis et paljon nihkeempää ois sellanen "Moi, sä oot tosi nätti, saanks mä jutella sun kaa"-tyyliset "moi olen harmaa ja tylsä"-avaukset. Varsinkin oikeassa tilanteessa "käytsä tääl usein"-läppä voi olla hyvää tilannekomiikkaa.
Mellu-

Posts: 4,006

#183 • • Mellu-

Ana:
Ihmeen vähissä vaikuttas neitien huumorintaju olevan. Eikö tollaset ”hyvät” iskuheitot oo ihan mukavia keskustelunavauksia? Varsinkin toi ”et sä viittis olla mulle helppo?” oli sellanen et naurattais ennemminki ku tulis mikään ällö olo siitä. Jos tyyppi on muuten mukavan oloinen, niin sehän saattaa käyttää tota ihan vaan vedenjakajana. Mä en ainakan ite oo kovin kiinnostunut naisista, jotka ei osaa ottaa tollasia heittoja huumorilla, vaan heti suhtautuu niihin vakavina ehdotuksina. Ei kai kukaan ketään yhdellä lauseella oikeasti yritä iskeä.

Luulis et paljon nihkeempää ois sellanen ”Moi, sä oot tosi nätti, saanks mä jutella sun kaa”-tyyliset ”moi olen harmaa ja tylsä”-avaukset. Varsinkin oikeassa tilanteessa ”käytsä tääl usein”-läppä voi olla hyvää tilannekomiikkaa.



huoh, tulee vaan vähän tyhmä olo kun tollasella koittaa saada keskustelun alotettua... ei muuten mut niiku... ääääh.. miten sen nyt selittäs... mielestäni se ei ole huumorintajuttomuutta jos ei vaan tykkää et joka helvetin lause jota sama tyyppi sanoo viittaa heruttamiseen

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#184 • • Edited Koilty Guest
”Jos panen, niin panetko vastaan?”
Ei kylläkään ole huono, koska oli vastaus ”juu” tai ”en” niin toimii. ;)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#185 • • Aziz Combat Fighter

Mellu-:
huoh, tulee vaan vähän tyhmä olo kun tollasella koittaa saada keskustelun alotettua... ei muuten mut niiku... ääääh.. miten sen nyt selittäs... mielestäni se ei ole huumorintajuttomuutta jos ei vaan tykkää et joka helvetin lause jota sama tyyppi sanoo viittaa heruttamiseen



No eipä toki tietenkään jos se ei muusta puhu, viittasin lähinnä keskustelunavaukseen. Musta on sinänsä mukavaa tietää heti alusta lähtien, millä mentaliteetilla ollaan pelissä. Jos joku tulee pyytämään bileissä tulta ja jää viereen seisoskelemaan, siitä on usein hemmetin vaikea lukea (ainakin miehelle) onko se kenties kiinnostunut musta, halusi vaan tulta, miettii mitä drinkkiä tilaa, etc. Tollanen kevyen leikkisä iskucliché on siinä mielessä mukava aloitus, että siinä selkeästi viestittää juttelevansa sen takia, että pitää toista ihmistä viehättävänä ja haluaa tutustua paremmin. Ei mulla ainakaan noissa jutuissa agendana oo saada samaksi illaksi panoseuraa tai vastaavaa, vaan sensijaan tutustua hieman viehättävän näköiseen/oloiseen/kuuloiseen ihmiseen. Keskustelunavaus on muutenkin hemmetin vaikea juttu, varsinkin jos haluaa tehdä heti alkuun positiivisen vaikutuksen.

Toki tietenkään tollaset herutteluvitsit ei kaikille uppoa.
Plaque

Posts: 269

#186 • • Plaque
"Käynksmä uszein taäällä??+", sanottuna suomalaisromanttisen humalaisella äänensävyllä Siljan yöklubissa.
Ei mitenkään iskevä, mutta meni vain 20min toimiakseen. *muhaha*
Jocular

Posts: 1,359

#187 • • Jocular Janni

Koilty:
”Jos panen, niin panetko vastaan?”
Ei kylläkään ole huono, koska oli vastaus ”juu” tai ”en” niin toimii. ;)



Tähän kuuluu vastata ”panen”.. *muhaha*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

K

Posts: 511

#188 • • K

agb:
---
K:
Itehän mä en sano huonoja iskurepliikkejä, mut frendi heitti kerran laivalla jolleki tytölle: ”nieletsä?”, kun oli tarkotuskin hakee sitä huonointa replaa. Ja sit se mimmi viel jäi juttelee sille. Tääkään ei oo mun suusta, kaveri kuuli Kallion kulmassa: ”mä en oo varas, oon varastomies.” Mä luulen, et tosta on vaikee laittaa huonommaks.

---


rakas K!
olikohan kyseinen frendi sama yhteinen ystävämme joka heitti ”nieletsä?” -repliikkinsä mullekin (kovaan ääneen ihmisjoukossa), en tosin tiedä oliko iskumielessä vai ihan yleisestä mielenkiinnosta vaan...



Tota en muista, mut todennäkösesti sama mies..
DJ Rx

Posts: 2,527

#189 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
jos oot ryyppykuskina kuskaa vastakkaista sukupuolta ja ne kysyy mitä ne on kyyditsemisestä velkaa vastaa vain:

”kyyti kyydistä..!” *nauru*

edit: ”tapaakohan miedän hammasharjat ikinä...? - Jos ei, nin mun oma kyl ainakin hirttäytyy hammaslankaan...!” =)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Kriss G

Posts: 1,492

#190 • • Kriss G Wir brauchen bass
"Lähetkö meille pelaa kimblee?" eikä herunu...

--
DESTROY ALL HIPPIES

jeesboks

Posts: 4,064

#191 • • Edited jeesboks p u p u
Mä oon venannu sua jo kauan.

*eiei* *eiei*

(tosin siis en ole itse sanonut näin, tultu yrittämään tällä )

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Elmiira

Posts: 1,446

#192 • • Edited Elmiira
”Hei arvaa mitä, pääsisit tänään meille jonon ohi!”

En oo vielä sanonu, kun on niin ujo et en uskalla puhua kellekkään baarissa tai bileissä tai yleensä missään, mut sanon sit joskus kamalassa kännissä, niin et siitä ei saa selvää *nauru*

Toinen hyvä/huono on kun koukkaat jonkun sormella luokses ja sitten sanot: ”Et, jos saan sut tulemaan pelkällä sormella, niin mieti mitä voin tehdä mun muulla kropalla.” *joo*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sensus

Posts: 124

#193 • • Edited sensus Trance can set you free...
Eräässä raflassa tuli kerran eräs 40-vuotias nainen sanomaan, että sä kun olet noin nuori, niin sun pitäis kokeilla vanhempaa *hahjust* mut olihan sekin kyl positiivine kokemus *vink*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

Avatar
#194 • • fanatic Guest

Rx:
”lähtääks meille pistää pissikoneet yhteen..?” - ei toiminu, kokeiltu on... *blush*




*muhaha* toi on kyllä aika raju juttu*nauru* ihme ku ei toiminu*hih*
Avatar
#195 • • fanatic Guest
Eräs nimeltämainitsematon henkilö tokaisi kerran baaritiskimyyjälle "miten noin kaunis nainen voi olla täällä töissä" mun mielestä toi on vaan niin koominen juttu jos sitä vielä tosissaan menee heittämään*hih*
terraluna

Posts: 1,270

#196 • • terraluna Agentti

Ana:
Ihmeen vähissä vaikuttas neitien huumorintaju olevan. Eikö tollaset ”hyvät” iskuheitot oo ihan mukavia keskustelunavauksia? Varsinkin toi ”et sä viittis olla mulle helppo?” oli sellanen et naurattais ennemminki ku tulis mikään ällö olo siitä. Jos tyyppi on muuten mukavan oloinen, niin sehän saattaa käyttää tota ihan vaan vedenjakajana. Mä en ainakan ite oo kovin kiinnostunut naisista, jotka ei osaa ottaa tollasia heittoja huumorilla, vaan heti suhtautuu niihin vakavina ehdotuksina. Ei kai kukaan ketään yhdellä lauseella oikeasti yritä iskeä.

Luulis et paljon nihkeempää ois sellanen ”Moi, sä oot tosi nätti, saanks mä jutella sun kaa”-tyyliset ”moi olen harmaa ja tylsä”-avaukset. Varsinkin oikeassa tilanteessa ”käytsä tääl usein”-läppä voi olla hyvää tilannekomiikkaa.



Näin yhden (1) naisen näkökulmasta voin sanoo et ei toimi:

a) lainit, joista paistaa läpi pillunkipeys
- Pillunkipeet saa aika kylmän vastaanoton, koska mua ei kiinnosta olla mikään hoito kumminkaan. Se, et em. kategoriaan kuuluvilla heitoilla taas muka yritetään avata keskustelua, jossa olis tarkoitus tutustua toiseen ihmiseen paremmin, on taas suunnilleen yhtä uskottavaa kuin se, et mr. Bush kertois yhtäkkiä Saddamin olevan ihan jees mies.

b) valmiit, netin palstoilta poimitut hauskuudet: sattuko-mikä-ku taivaasta tipahdit-jne.
-Ei *****, ihan älyttömän surkeita yrityksiä! Tollanen EI toimi 99% tapauksista, koska kertoo aika ikävää henkilön sosiaalisista taidoista, jos ei saa keskustelua aloitettua ilman valmista harjoiteltua repliikkiä.

Ja viel noista erinäisistä seksistisistä läpistä sen verran, et multa on lukemattomat kerrat kysytty, mitä pahaa niiden heittämisessä on. Paras oli ku joku sano et sehän on kohteliaisuus, jos joku kysyy et lähetkö panee. Mä en kyllä millään voi ottaa kohteliaisuutena sitä, et joku ennestään tuntematon heittää jotain rasvasta ja röyhkeetä. Oon sanonu joskus et miettikää jotain tyttöä/naista, jota arvostatte tosi paljon, vaik tyttöystävää tai kuvitelkaa et ois oma tytär, ja sit sille tulis joku äijä sanoo jotain tollasta, ni tajuutte ehkä miten alentavaa on tulla kohdelluksi pelkkänä seksiobjektina.

Onneksi kuitenkin meitä on joka lähtöön, eli varsin todennäköistä on, et panoseuran etsijät löytää toisensa ja pseudointellektuellit nörtit toisensa. Eri asteisia konflikteja on luvassa yleensä jos nämä jaostot törmäävät keskeknään, mutta yrityksen ja erehdyksen kautta valikointi johtaa lopulta siihen et kaikil on kivaa ja PLUUUR, tai ainakin melkein. Tärkeintähän on kuitenkin, ettei kellekään tuu pipi!

Yleensä paras on kun lähestyjä ei ole (liian) humalassa ja esittelee itsensä. Mulle sillä avausrepliikillä ei oo juurikaan merkitystä, vaan sillä mitä sanotaan ja tehdään sen jälkeen. Humalaisia ja tökeröitä ihmisä on nykyään ihan tarpeeks ja joukosta erottuminen herättää aina mun mielnkiinnon, ja se jatko näyttää kummalla, positiivisella vai negatiivisella tavalla. Mut mä oonki konservatiivi takakiree ämmä *piis*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

lillikutti

Posts: 249

#197 • • lillikutti hyppivä jyvä
olin kaverin luona kotibileissä ja tyyppi kysyi: "käytkö täällä usein?"

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Mellu-

Posts: 4,006

#198 • • Mellu-

Ana:
---

No eipä toki tietenkään jos se ei muusta puhu, viittasin lähinnä keskustelunavaukseen. Musta on sinänsä mukavaa tietää heti alusta lähtien, millä mentaliteetilla ollaan pelissä. Jos joku tulee pyytämään bileissä tulta ja jää viereen seisoskelemaan, siitä on usein hemmetin vaikea lukea (ainakin miehelle) onko se kenties kiinnostunut musta, halusi vaan tulta, miettii mitä drinkkiä tilaa, etc. Tollanen kevyen leikkisä iskucliché on siinä mielessä mukava aloitus, että siinä selkeästi viestittää juttelevansa sen takia, että pitää toista ihmistä viehättävänä ja haluaa tutustua paremmin. Ei mulla ainakaan noissa jutuissa agendana oo saada samaksi illaksi panoseuraa tai vastaavaa, vaan sensijaan tutustua hieman viehättävän näköiseen/oloiseen/kuuloiseen ihmiseen. Keskustelunavaus on muutenkin hemmetin vaikea juttu, varsinkin jos haluaa tehdä heti alkuun positiivisen vaikutuksen.

Toki tietenkään tollaset herutteluvitsit ei kaikille uppoa.




niinpä niin... mä oon vähän huono avaamaan keskusteluja saatika mennä sillee höpisemään varsinkin jos on sillee vähän kiinnostunut *blush* mut siis onhan se kiva tietää heti alkuun millä mielellä tyyppi on liikenteessä, mut henk.koht. en diggaile keskustelun avaamisesta heruttamisella *hmph*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#199 • • Mellu-

Rx:
jos oot ryyppykuskina kuskaa vastakkaista sukupuolta ja ne kysyy mitä ne on kyyditsemisestä velkaa vastaa vain:

”kyyti kyydistä..!” *nauru*

edit: ”tapaakohan miedän hammasharjat ikinä...? - Jos ei, nin mun oma kyl ainakin hirttäytyy hammaslankaan...!” =)



-Reps- *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

onni3mk

Posts: 3,973

#200 • • onni3mk Onni on.

terraluna:
---
Ana:
Ihmeen vähissä vaikuttas neitien huumorintaju olevan. Eikö tollaset ”hyvät” iskuheitot oo ihan mukavia keskustelunavauksia? Varsinkin toi ”et sä viittis olla mulle helppo?” oli sellanen et naurattais ennemminki ku tulis mikään ällö olo siitä. Jos tyyppi on muuten mukavan oloinen, niin sehän saattaa käyttää tota ihan vaan vedenjakajana. Mä en ainakan ite oo kovin kiinnostunut naisista, jotka ei osaa ottaa tollasia heittoja huumorilla, vaan heti suhtautuu niihin vakavina ehdotuksina. Ei kai kukaan ketään yhdellä lauseella oikeasti yritä iskeä.

Luulis et paljon nihkeempää ois sellanen ”Moi, sä oot tosi nätti, saanks mä jutella sun kaa”-tyyliset ”moi olen harmaa ja tylsä”-avaukset. Varsinkin oikeassa tilanteessa ”käytsä tääl usein”-läppä voi olla hyvää tilannekomiikkaa.

---

Terraluna:
Näin yhden (1) naisen näkökulmasta voin sanoo et ei toimi:
*nips*



Mä oon samaa mieltä Anan kans. Kyl muhun iskis jos joku tulis huumorilla heittää jotain tommosta. Riippuu tietty siitä henkilöstä ja siitä miten se sen heittää ja tosiaan humalatilastakin kai vähäsen *ding**nauru*

--
Onni on.