Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,582 views

sts

Posts: 7,969

#161 • • sts Sama pyynti aitta!
Huonoin että parhaiten toiminu:

”moi yritän epätoivoisesti nyt iskee sua”

nykyään ks henkilön kanssa kihloissa :D
Ato^

Posts: 17

#162 • • Ato^ 2Hot2Handle
tsih. joku tuossa kaverin synttäreiden lomassa tuli baaritiskillä kysymään "hei , tunnenko jostain ?" , olin kuskina, ja meinasin revetä päin naamaa :)

--
Matt. 23:24

sapeli

Posts: 11,768

#163 • • sapeli jokukukamikä?
"tuutko mun unikaveriks?" *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Chare

Posts: 412

#164 • • Chare kiltti tyttö
yhen mun miespuolisen kaverin viljelemä iskurepla on: ”hei, minkä värinen hammasharja sul on? saanks mä tulla kattoon sitä joskus?” toi on jo niin tyhmä et on joskus jopa toiminu... osottaa et äijäl on huumorintajuu tai jotai.. *hih*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

POSER

Posts: 800

#165 • • POSER Wimp and Poser

Chare:
yhen mun miespuolisen kaverin viljelemä iskurepla on: ”hei, minkä värinen hammasharja sul on? saanks mä tulla kattoon sitä joskus?” toi on jo niin tyhmä et on joskus jopa toiminu... osottaa et äijäl on huumorintajuu tai jotai.. *hih*


Tai sit se vaan ei oo erityisen fiksu.. *hih*

--
Keppiä Jehoville!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#166 • • Aziz Combat Fighter
Haha tulee mieleen kaverin meininki Helsinkiläisessä teinijuottolassa. Jäbä jorailee rauhassa siin jotain kännipäissään tanssilattialla, ja yhtäkkiä joku pinkee tsyby puristaa sitä takapuolesta, jätkä kääntyy ympäri ja potkaisee ämmäkettä sääreen. "NÄPIT IRTI SAATANA" :DD Arvaa piirittikö misu jätkää koko loppuillan. Sikajätkille tuntuu heruvan aina :D "Pakkohan sitä oli panna ku ei siit päässy muuten eroon" :)
coolcat82

Posts: 771

#167 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Taivaasta soitettii että yks enkeli on pudonnu, mut siinähän sä ootkin...*nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

devisss

Posts: 345

#168 • • Edited devisss superhero.
Enkö mä oo ikinä yrittäny iskee ketään?

*ding*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Claquesous

Posts: 3,206

#169 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Moi! Mulla on muskelivene.

Ei muija heruttanu...

--
32. of December

Muusa

Posts: 77

#170 • • Muusa pikku-apina
Kuulin joskus tälläsen: "Mennääks meille ja ollaan alasti?" *iihhih*

--
piu.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#171 • • Aziz Combat Fighter
Voi jestas, mä en oo varmaan koskaan sanonu mitään ovelaa, fiksua, hauskaa tai älykästä yhdellekään vastakkaisen sukupuolen edustajalle eli: hävisin threadin *justjoo*
Ill

Posts: 68

#172 • • Ill .-:wankers united:-.
Varmaan huonoin mikä on toiminu oli "Mennääks naimisii?" Toimi melkein par vuotta.

Huonoin yhden yön seuraa saanut repliikki oli "Haluaisitko kertaluonteista seksiä ilman perään soittelua?"

Noita epäonnistuneita on melkoinen kirjo... Ehkä joku perinteinen "Mennääks meille, teille vai metsäteille?" vie voiton.

Joku valitteli että fiilis menee siitä jos sälli selittää, ettei haluu nussii tai mitään. Meikällä sellanen salamyhkänen hivuttautumistaktiikka on toiminu loistavasti joitakin kertoja. Ensin vakuutellan sivistyneisyyttä ja herrasmiesmäisyyttä ja puhutaan mukafiksuja. Sit kohteliaisuuden osoitukseks tarjoudutaan saattaa neiti himaan ja sit vaivihkaa tiedustellaan iltateen mahdollisuutta. Tämän jälkeen siirrytään nauttimaan teetä sohvalle ja pussailemaan. Se saattaakin mennä nussimisen puolelle kun antaa mimmin ymmärtää että se tekee aloitteen koko juttuun "kuin sattuman kaupalla."

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

DJ Rx

Posts: 2,527

#173 • • DJ Rx FINRG Recordings
"lähtääks meille pistää pissikoneet yhteen..?" - ei toiminu, kokeiltu on... *blush*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Uhuu

Posts: 844

#174 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
höö.. omat on vähän vähissä, kun harvemmin on tullut mentyä iskemään ketään... en mä uskalla, ujo tyttö =)

yksissä halluissa ihan bileiden loppuvaiheessa kuuntelin vikoja biisejä frendin kanssa portailla istuen. mul oli silmät kiinni ja kun avasin ne niin mun yläpuolella on sellainen turpea 60v naamavärkki, jonka suusta kuuluu... "lähdettäiskö tonne vessaan harrastaan villejä seksileikkejä?" .. tuosta järkytyksestä en vielä ehtinyt kunnolla toipua, kun eteen kävelee neekeri, joka ottaa kädestä kiinni ja tokaisee " my friend is famous dj. we have coke, smoke and big dicks."
eipä natsannut kumpikaan... tyrmistytti vaan =)

tässä hesarilla pari viikkoa sitten näin oikein kivan näköisen miehen, joka vinkkasi luoksensa ja kysyi: "miten sulla voi olla noin iso hauis?" sit se ihmetteli, kun mä en lämmennyt...
menee samaan sarjaan kuin "paljonko sä nostat kyykystä".

-supliikirepliikkiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#175 • • Aziz Combat Fighter

Uhuu:
"we have coke, smoke and big dicks.”



Toi on ehkä PARAS ikinä!
Mosh

Posts: 137

#176 • • Mosh Adonis
Pitää alkaa karjumaan ja huutamaan ja suojaamaan päätään käsillä;

Kun tyttö tulee kysymään mikä on vialla, sanoo:

"No pelkään että kohta tippuu taivas päälle, kun täällä on jo enkelikin."

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Avatar
#177 • • Enkeli Guest

Mosh:
Pitää alkaa karjumaan ja huutamaan ja suojaamaan päätään käsillä;

Kun tyttö tulee kysymään mikä on vialla, sanoo:

”No pelkään että kohta tippuu taivas päälle, kun täällä on jo enkelikin.”



*nauru*
milla

Posts: 3,699

#178 • • milla
no emmä muista ku hyvii!
Dementation

Posts: 2,892

#179 • • Dementation wednesday?
Mulle viime viikonloppuna yks tyttö tuli sanomaan,
että "saanko nuolla sun palloja?"
Kesti multa hetken sanoa mitään, sitten olin ihan
että "täh?" tyttö siihen, että "niin noita kielikorun
palloja..." No annoin luvan ja laitoin kielen ulos,
sit tuli toinen tyttö silleen että "Saaks mäkin"
ja tulihan senkin kanssa sitten nuoleskeltua.

Ei noista mitään sen suurempaa koostunut,
mutta aika jänniä tapauksia olivat... *hih*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Wegez

Posts: 2,141

#180 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Ite en ole koskaan mitään heittäny...ööh..ujo? *blush*
Mut frendin kaks legendaarisinta.. *hymy*
"Mennäänkö meille, meil ois pakastin täynnä hirven lihaa?"
tai
"Onks sun äitis kuulantyöntäjä?"
*nauru* ..oli nimittäi molemmil kerroil ollu tytöil naurus pitelemistä.. *hymy*

..tai sit toissa vaahtobileis joku lähihoitaja yritti iskeä frendiäni... "Kiinnostaisko hoitsun taidot omaava tytteli?" ..frendi käänti pään pois ja repes.. *nauru*

Mulle on vaa kerra käyny jotai noi huonoa...ku viimoset hitaat alko ni tyttö hyppää vaa etee ja nappaa olkapäistä kiinni "Mennää teille yöks!!" ..mitäs toho pitäs vastata..joo ei! *hymy* ..onneks sen frendit sit sattu hyväl tuuril olee munki tuttui ni pääsin niitte kyydis himaa.. *hymy* ..mut vielä tää tyttö yritti ovellaki tulla yöks mut onneks se sen kaveri roudas sen sit pois kotia.. *Hymy*

--
...we´re all made of stars...