Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,575 views

geeni

Posts: 97

#141 • • geeni
Tää iskurepliikkimyytti tuntuu kyllä elävän ikuisesti *hihu*
Pääosin tietty huumorina, mutta ihmeellisen paljon näkee niitä, jotka ottavat asian ihan vakavasti.

Mun on itse vaikea kuvitella, että sillä ensimmäisellä lauseella olis oikeesti jotain merkitystä. Jos kiinnostusta löytyy molemmin puolin, on ihan sama millä sen jutun alottaa. Jos taas kiinnostusta ei löydy, ei mikään erityinen lohkaisu muuta asiaa..

Hieman ihmetystä kans herättää, miksi muutamia ihan viattomia lauseita on vedetty mukaan tälle repliikkien \”mustalle listalle\”. Hyvänä esimerkkinä \”Käytkö täällä usein?\”

--
..endorfin.euphoria..

Pablo

Posts: 1,875

#142 • • Pablo

geeni:
Tää iskurepliikkimyytti tuntuu kyllä elävän ikuisesti *hihu*
Pääosin tietty huumorina, mutta ihmeellisen paljon näkee niitä, jotka ottavat asian ihan vakavasti.

Mun on itse vaikea kuvitella, että sillä ensimmäisellä lauseella olis oikeesti jotain merkitystä. Jos kiinnostusta löytyy molemmin puolin, on ihan sama millä sen jutun alottaa. Jos taas kiinnostusta ei löydy, ei mikään erityinen lohkaisu muuta asiaa..

Hieman ihmetystä kans herättää, miksi muutamia ihan viattomia lauseita on vedetty mukaan tälle repliikkien ”mustalle listalle”. Hyvänä esimerkkinä ”Käytkö täällä usein?”



WORD! Samaa mieltä. Alkaa olla tosi vaikeata keksiä mitään hyvää iskuläppää kun kaikki on tuomittu täällä tavalla tai toisella paskoiksi! ;D

Pitäiskö perustaa topikki iskurepliikeille jotka ovat toimineet ? *nauru*

[muokattu 1.7.2004 15:27]
Moehkoe

Posts: 50

#143 • • Moehkoe The Queen
”sun äitis täytyy olla simpukka ku sä oot noin helmi... mut ei sun äitis voi olla simpukka ku sit sen sisällä on semmonen limanen osteri...” ja loppuu en muista enkä välitäkkään muistaa.
eonik

Posts: 182

#144 • • eonik graafinen suutelija
en ole koskaan sanonut mutta.... ”kyl mä voin sulle säälistä antaa.”


...




*SLAP*

--
Unts, unts, unts...

MaSari

Posts: 1,986

#145 • • MaSari space jammer

Orange:
tuu tyttö mun hyttiin kattoo radiota



*lmao* Mä saattaisin mennä tohon xDDDD muah *nauru* *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

MaSari

Posts: 1,986

#146 • • MaSari space jammer

ella_:
Tossa kuukausi takaperin kun olin Tallinan laivalla eräs sankari tuli kysymään ”Hei, ootsä menos Tallinnaan?” *iloinen*



*lmao* *lmao* *aplodit* Tosta ei blondimmaks voi tulla *iloinen* Mitenköhän tollaseen pystyis sit vastaa, ”eiku Grönlantii” *hahjust*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Cloudberry

Posts: 493

#147 • • Cloudberry

alek száhala:
Mennääkö hassuttelemaan? Toimii ihan aina ja ihan kaikkiin naisiin kenen tahansa sanomana. (c)



En epäile. *joo*
Minä kyllä lähtisin! Tai ainakin olisin hyvin kiinnostunut kuulemaan mitäs se sellainen hassuttelu oikein pitää käytännössä sisällään.. *nauru*

Ihan uskomattoman huonoja avausrepliikkejä on tullut tänäkin kesänä kuultua lähellä ja kaukana.. Itse en oo sortunut. Vielä.

t. En ole helppo, mutta olen melko varma...
Claquesous

Posts: 3,206

#148 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kiva kraka sulla...

Ja vielä toimi*nauru*

Olin pienessä sievässä ja muijalla oli kraka kaulassa

--
32. of December

Armin

Posts: 411

#149 • • Armin surffitukka
Mä oon ihan kaamee flirtti ku oon hiukan alkoholia maistellut, mun repliikeistä saisi varmaan koottua romaanin *hih* Tosin mulle se on vaan sellasta peliä, kun tosipaikan tullen olen hiukan jänishousu, eli muhun osuu sanoma, suuret puheet, pienet eleet.

Mutta kuitenkin kaikkein ikimuistoisin on (varmaan siksi että siitä alituiseen mulle yhä kettuillaan) oli Screenien synttäreissä viime vuonna, neiti tuhannen taulut baarimikolle ”kuiva omenasiideri ja puhelinnumero, kiitos poika-parka katsoi hetken hölmistyneenä ja ilkikurisesti hymyillen katoan paikalta heti, hetken kuluttua uudelleen kuiva omenasiideri ja puhelinnumero, kiitos kuinkas ollakaan, vaihtorahojen mukana tuli puhelinnumero, suurin elkein nikkasin silmää lupasin soitella seuraavana päivänä.... no enkös minä hukannut sen puhelinnumeron...

*nauru*
Violette

Posts: 102

#150 • • Violette Humppamuija

lohikarme:
TOSSA ON YHDYS SANA VIRHE TOSSA OTSIKOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *hmph* *dissaa*



*aplodit* Hyvä, Lohis!

Vanha viesti jo, mutta oli ihan pakko kommentoida *iihhih*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Karvinen

Posts: 699

#151 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Kesän 2004 , 7 kuuminta isku repliikkiä :

1) ”onks sul korvis vettä” -ei- ”ai, mä kun luulin simpukat on yleensä merenpohjassa”

2) ”muija keittiöön”

3) ”hei tulkaa tänne, darude on meijän autossa”

4) ”sul on hyvä perse mut vähä liian levee”

5) ”mä oon iso H, voitsä olla elastine”

6) ”sinä minä ja kynttilä illallinen”

7) ”halusin vaan sanoo et sul on ihan vitun hyvä perse”


Kaikkee sitä kavereitten kanssa kuulee...

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

wallu

Posts: 125

#152 • • wallu
\”Onkos tytöt ruotsista?\”*nauru**blush*
kaikkee sitä on tullukkin sanottua julkisesti...
Rocca

Posts: 3,064

#153 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Tää isku tapahtus mun frendille ku oltiin kaupungilla...

Käveltiin siin ni eiks joku tytteli huuda vähä kauempaa et ”onks sun mutsis simpukka” katottiin kaverin kans toisii et *ei PRKL mitä ne selittää* sit huudettin takas et ”mitää” vasta kommentiks tuli et ”sun mutsis on varmaan simpukka ku oot ite niin helmi” *nauru* (en sit tiiä oliks tää jo mut laitoin nyt vaan)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

itis

Posts: 2,518

#154 • • itis Morning Star

Zorlim:
---
Ihan uskomattoman huonoja avausrepliikkejä on tullut tänäkin kesänä kuultua lähellä ja kaukana.. Itse en oo sortunut. Vielä.
---


Parhaiten mokia välttää olemalla sanomatta mitään. Muutenkin pitäs panostaa silent linjaan ja puuttuu sitten vasta asiaan kun tietää itse olevansa aivan varmasti täysin oikeassa.



En tiedä hiljaa olemisesta mutta olen onnistuneesti huijannut baarissa olevani sokea. Hyi mua, mut olipa hauskaa kunnes kerroin tytölle ettei mun silmissä olekaan mitään vikaa. Tyttö antoi kunnon *släp* :in ja meni pois... tuli vähän ajan päästä takas ja jäi juttelemaan. *hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Optik

Posts: 1,691

#155 • • Optik Piikkisika/Outopallo
*ding*

Hmh.. mä en ikinä heitä ”iskurepliikkejä” ne on muutenkin niin teennäisiä ja tökeröitä, muutenkin oon niin ujo piimä et tähän elinikään mennessä on naiset saanu tehdä ne aloitteet *hih*

hööö.. mieleen tulee B5 quote:

”Every technomage knows the seven magic words to make someone fall in love with you... She only needed ONE.. ´Hello´”

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#156 • • maxxx Guest
kerran tuli iha vaa pokkana heitettyy baaris että ”oks sun isä ja äiti terroristejä kun oot ite noi seksipommi” *nauru*
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#157 • • Gilgamint.com Making questions
Minä: Vittu noi on urpoo jengii....
Tyttö: Noi on muuten mun kavereita:
Minä: ? *Sanaton ja poistuin mestoilt*
joonis

Posts: 28

#158 • • joonis

Karvinen:
Kesän 2004 , 7 kuuminta isku repliikkiä :

1) ”onks sul korvis vettä” -ei- ”ai, mä kun luulin simpukat on yleensä merenpohjassa”

2) ”muija keittiöön”

3) ”hei tulkaa tänne, darude on meijän autossa”

4) ”sul on hyvä perse mut vähä liian levee”

5) ”mä oon iso H, voitsä olla elastine”

6) ”sinä minä ja kynttilä illallinen”

7) ”halusin vaan sanoo et sul on ihan vitun hyvä perse”


Kaikkee sitä kavereitten kanssa kuulee...







Nää kaik toimis ainakin mul... hihi, plondee.... *vink*
:D

Posts: 3,707

#159 • • :D
En yleensä ole iskemässä ketään, mutta eräs kerta jouduin isketyksi.
Tuli oltua paikallisessa soittelemassa ties mitä huttua, niin omasta mielestäni
<3 beib tuli kysymään ”oletkos sä hyvä suutelemaan?” Totesin vaan, että en
ole osannut vielä itseäni suudella fiksusti, eikä kukaan ole kyl valittanutkaan.
Hän sitten halusi välttämättä halusi kokeilla. Olin tietty kovin otettu kun hän
totesi mun olevani mestan paras suutelija, harmittelin samalla, että siinä on sit
aika monta muutakin käyty läpi ... ainaki 10 noista näin. Loppillan sit neiti olikin
siin mun seurassa ja sain myöhemmin kuullakin raflahenkilökunnalta. Loppujen
lopuksi tuli yhdessä hengattua melkein pari vuotta. Tapaus oli kyl outo loppujen
lopuksi, mut ei siitä enempi.

~:|
Avatar
#160 • • RINY Guest
Itse en ole tätä sanonut mutta kerran kun olin kaverin kanssa baarin ulkopuolella ohi meni yks mieshenkilö joka kysy sitte meiltä et \”Hei, tykkääkö tytöt pissaleikeistä??!\” Revettiin nauramaan ja sanottiin et ei olla ikinä huonointa repliikkiä kuultu. *nauru*