Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,506 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#101 • • DJ Rx FINRG Recordings

misjah:
---
Hyzenthlay:
multa on kerran ihan oikeasti kysytty ”käytsä täällä usein”. Mä vaan repesin *nauru*

---

tohon kyl repee joka kerta kun ton kuulee.. *nauru* toi on vaan niin v*tun huono.. jos loppuu juttu niin tota voi tosin käyttää.. saa ainakin hyvät naurut jos ei muuta.. *nauru*



mä juskus kännipäissäni menin kysyy tsybyltä että ”käynks mä tääl usein..?” *iloinen* totaalises repeilyn jälkeen tutustuttiin paremmin ja illan päätteeksi tilattiin taksi samaan osoitteeseen... *juonittel*

hei ja nyt kun tuli mieleen oltiin vloppuna harrin kanssa dokaamassa on the rocksissa, ilmeisesti aika tunnetukin rocki baari, menin dj kopin eteen pyytämään jotain rockki biisiä, joku elämää nähnyt itseäni hieman vanhenmpi ”rokkiämmä” pölähti siihen eteen ja alkoi heiluttaa lannettaan minä siinä sitten kohteliaasti hymyilemään, nainen tuli tappituntumalle ja kuiskasi korvaan ”seurusteletko sä..?” no minä siinä tuumailemaan ja sanon ”valitettavasti kyllä” naisen ilme muutui hyytävän kylmäksi, nappasi kädestäni vajaassa puolessa välissä olevan tuoppini ja joi sen yhdellä kulauksella tyhjäksi ja lähti menemään... hetken joutui siinä tyhjä tuoppi kädessä miettimään että mitä helv* tässä juuri tapahtui... *iloinen*

[muokattu 11.5.2004 23:04]

[muokattu 11.5.2004 23:06]

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Madda

Posts: 650

#102 • • Madda ice-angel
Siis käyttääks joku ihan oikeesti iskurepliikkejä?*nauru*
Mä veikkaan et iskurepliikki ei välttämättä kyl muhun toimis...kyl siin pitää olla eka sitä silmäpelii ja sit jos ois iha pakko sanoo joku iskurepliikki (siis silmäpelin jälkeen) ni se vois olla et ”voinko tarjota juotavaa”, tai muuten vaan tulla juttelee...?

En käytä kyl mitää iskurepliikkeja,ku en iske ketään .. ellen sit oo aivan varma et toinen on kiinnostunu ( eli siis ollu jotain pelii yms) enkä kyl sillonkaan mee kysyy et ”käytsä täällä usein”

Ja eihä kukaan oikeesti ees käytä iskurepliikkejä?EIHÄN nyt sentään hei?

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

kazaa

Posts: 48

#103 • • kazaa
Tulipa tässä mieleen että kertokaas onko teitä yrittänyt iskeä itseänne selvästi vanhempi henkilö? Ne on nimittäin aika huvittavia...

Muistan ainakin yhden tapauksesn, kun oltiin kavereiden kanssa lähdössä Tallinnan risteilylle ja jo bussimatkan aikana eräs ehkä n. 50 vuotias (mä oon huono arvioimaan, mut vanha se oli*hih*) naikkonen jatkuvasti flirttaili ja kun käveli käytävällä ohitseni niin käytti ”vinkkaus ja kyynerpää” -taktiikkaa. Taisi jotain selitellä että kuinka ”sitten pidetään hauskaa laivalla”. Mitä siihenkin nyt sitten sanoa... olin tietysti ihan vaan ”messissä” ja hymyilin. No kun päästiin laivaan ja oltiin siinä hyvän aikaa jo juotu ja päätettiin lähteä baariin ja mentiin vähän jalkoja aukaisemaan tanssilattialle. Kun menin pöytään istumaan niin eiköhän tämä sama nainen posahda paikalle ja repi mut väkisin lavalle. Taisin ihan lentää (kirjaimellisesti) lattialle, sen verran ronskit oli otteet sillä naikkosella. Siinä jammauksen yhteydessä se jotain kuiskaili mulle kuinka söpö olen ja että se vie mut toiselle planeetalle. Oli naurussa pitelemistä. Ja menomatkalla tietenkin bussissa sen meno jatku samalla tavalla. Ei helpolla luovuttanut... *hahjust*
Tapas

Posts: 34

#104 • • Tapas
”Lähetteks meiä hyttiin syömään vaahtokarkkei?” *pus*

--
no rush no loss no lies, this journey is our love.

TiiTu

Posts: 240

#105 • • TiiTu
en oo itse tätä sanonut, mutta kuullut.. eli olin baaritiskillä ja luokseni tuli erittäin söpö poika ja kykyi: ”ooksä lappalaanen?” en tienny oisko pitäny itkee vai nauraa..*iihhih**piis*
pinkki

Posts: 308

#106 • • pinkki säätö et co.
mä kyselen harva se päivä komeemmalta sukupuolelta et ”käytsä tääl usein?” *ding*

muah.. joskus nuorena tpnä tais lipsahtaa jotai niinkin järkyn fiksuu kun ”hheei, sul on samanväriset hiukset ku mul” XDD
styrOx

Posts: 485

#107 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Vähän saman suuntain ton ”käyt sä tääl usein” tultiin kysymään ku eksyin normi baariin pitkästä aikaa ku ei niissä jaksa enää juoksenella. ”missä baareissa sä tykkäät käydä” tai jotain ton suuntasta ku sattuneesta syystä ei muista sana tarkasti no siinä yritin sitten selitellä että pileissä ja samalla houkeutell sitä mukaan ja muistaakseni sano että vois joskus tulla...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Avatar
#108 • • niomic Guest
Eipä kyl tuu mieleen erikoisemmin huonoja, ku ne on aina selkeesti liittynyt siihen henkilöön, eikä ne ainakaan noita perusformaatteja seuraa.

Yks minkä toimivuus ja vammaisuus oli kyl aika kova oli et menin sanoo yhelle mammalle sen pöytään et ”kiinnostaisko sua tulla juttelee mun kanssa” Vastas vilpittömän olosesti et ”joo” Sit lähin vaan takas omaan pöytääni =D Ei se sit tullu, tajus varmaan et wtf? miks toi äijä meni tohon viereen takas omaan pöytäänsä vaan imailee.

Tietyl tavalhan toi voitais nähdä niinQ statistiikan keräämisenä, kyselee aina vaan et ”panisitko mua” ”joo” ”no hyvä tietää, moi” =D
misjah

Posts: 3,373

#109 • • misjah Team Sika

Liecci:
Sitten on lisäksi näitä tyyppejä jotka pistävät oikeasti kaverinsa pokaamaan heidän puolestaan. ”Toi valkopaitanen Pekka on tosi hyvä tyyppi. Se on mun hyvä kaveri. Anna sille sun numeros pliiiiizzzz pliiiizzzz.” ”Ai mikset?” ”Tuuksä ainaki jatkoille pliiiizzz.”

[muokattu 12.5.2004 17:54]



tota on käytetty ainakin meillä nolataksemme kaveri.. *lmao*

--
www.team*possu*.tk

lohikarme

Posts: 1,730

#110 • • lohikarme RitariVittupää
TOSSA ON YHDYS SANA VIRHE TOSSA OTSIKOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *hmph* *dissaa*

--
Qualis artifex pereo

Timce

Posts: 5,381

#111 • • Timce
Onk' sul' kello'?
Kuis muute'?
Mitä sä sanosis?

Näin raumalla.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Duracell

Posts: 173

#112 • • Duracell Öhkömökö...
Paljon sun mutsi työntää kuulaa...*vink*
Fyrisch

Posts: 4,525

#113 • • Fyrisch

ice-angel:
Siis käyttääks joku ihan oikeesti iskurepliikkejä?*nauru*



Kyl niit löytyy ketä käyttää. Ite en pahemmin pokailuu harrasta *igor*
Avatar
#114 • • Equalizer Guest

Duracell:
Paljon sun mutsi työntää kuulaa...*vink*



*nauru*
Rubicon

Posts: 550

#115 • • Rubicon
omaa huonointanni en kykene muistamaan mut ehdottomasti huvittavin
minkä ite oon kuullu on
”lähetääks meille,ollaan alasti ja syödään pullaa...”*justjoo*

Ei lähetty mihinkää,ei oltu alasti eikä syöty pullaakaan...*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Elmiira

Posts: 1,446

#116 • • Elmiira
Nämä kuulin viime viikonlopun aikaan... tosin niitä ei ehdotettu minulle, mutta aika huonoja silti!!!

- Anna pilluu, tiedän et sulla on se.
- Haluatko lähteä nussimaan NHL pelaajaa?

äh, en nyt muista enää...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#117 • • pia^^ Guest
No tossa kaks viikonloppuu sit tuli aika tyly... \”Moi, mikä sun nimi on? Aijaa. Lähettäiskö kahville? Toss on mun käyntikortti soittele\”. Ja tämä henkilö oli alle 25-vuotias nuorimies *dissaa*
-P

Posts: 4,972

#118 • • -P

pinkki:
mä kyselen harva se päivä komeemmalta sukupuolelta et ”käytsä tääl usein?” *ding*

muah.. joskus nuorena tpnä tais lipsahtaa jotai niinkin järkyn fiksuu kun ”hheei, sul on samanväriset hiukset ku mul” XDD



ootpas ollut fiksu tp:nä <3<3<3

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Dives

Posts: 536

#119 • • Dives I see the light
oisko ollut.. hitto kun ei oo parempaa tekemistä niin pistetääks pissavehkeet yhteen ja täristään.
jeesboks

Posts: 4,064

#120 • • jeesboks p u p u
tää ei kyl oma sanoma, mutta sitä on yritetty meikäläiseen baarissa...

elikkäs ensin jätkä tulee ihan niitä näitä juttelemaan ja kova on yritys... ja sit hiukan on kerrennyt kiinnostua niin sit tulee ”siis enhän mä yritä saada sua sänkyyn tai mitään muu...” *grr* ei sitä tarvii sanoo... siinä lopahtaa sit kiinnostukset *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*