misjah:
---
Hyzenthlay:
multa on kerran ihan oikeasti kysytty käytsä täällä usein. Mä vaan repesin
---
tohon kyl repee joka kerta kun ton kuulee.. toi on vaan niin v*tun huono.. jos loppuu juttu niin tota voi tosin käyttää.. saa ainakin hyvät naurut jos ei muuta..
mä juskus kännipäissäni menin kysyy tsybyltä että käynks mä tääl usein..? totaalises repeilyn jälkeen tutustuttiin paremmin ja illan päätteeksi tilattiin taksi samaan osoitteeseen... *juonittel*
hei ja nyt kun tuli mieleen oltiin vloppuna harrin kanssa dokaamassa on the rocksissa, ilmeisesti aika tunnetukin rocki baari, menin dj kopin eteen pyytämään jotain rockki biisiä, joku elämää nähnyt itseäni hieman vanhenmpi rokkiämmä pölähti siihen eteen ja alkoi heiluttaa lannettaan minä siinä sitten kohteliaasti hymyilemään, nainen tuli tappituntumalle ja kuiskasi korvaan seurusteletko sä..? no minä siinä tuumailemaan ja sanon valitettavasti kyllä naisen ilme muutui hyytävän kylmäksi, nappasi kädestäni vajaassa puolessa välissä olevan tuoppini ja joi sen yhdellä kulauksella tyhjäksi ja lähti menemään... hetken joutui siinä tyhjä tuoppi kädessä miettimään että mitä helv* tässä juuri tapahtui...
[muokattu 11.5.2004 23:04]
[muokattu 11.5.2004 23:06]