Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,581 views

remotion

Posts: 5,283

#81 • • remotion nostatus guru

CryOniC:
meet kysyy muijalta et ”oonko mä yhtä hyvännäköinen kuin kevin costner?” sit sielt tulee varmaan vastaus ”et”. ja siihen tietty tokastaan että ”no mä en ainakaan tanssi susien kanssa.” hohohohoh



Eihän se ihan noinkaan mennyt...
ruma daami tulee pyytää tanssimaan, esitetään kysymys: ”Näytänkö mä sun mielestä Kevin Kostnerilta?” Oletetaan että vastaus on ”ei” Sitten voi todeta yks kantaan, ”no sitten mä en myöskään tanssi susien kanssa, kai tajuat?” Ja näin on hoideltu yks lipevä eukko pois kuvioista...
*pahis*
hallucinogen

Posts: 8,190

#82 • • hallucinogen Edain

remotion:
Eihän se ihan noinkaan mennyt...
ruma daami tulee pyytää tanssimaan, esitetään kysymys: ”Näytänkö mä sun mielestä Kevin Kostnerilta?” Oletetaan että vastaus on ”ei” Sitten voi todeta yks kantaan, ”no sitten mä en myöskään tanssi susien kanssa, kai tajuat?” Ja näin on hoideltu yks lipevä eukko pois kuvioista...
*pahis*


Toi on kyllä aika tyly mut osaa ne naisetkin joskus olla tylyjä niin kai sit mieskin voi heittää joskus pahasti *nauru*

--
pikku-*possu*

kiiki

Posts: 491

#83 • • kiiki hankala
... ja Remotion toipuu useiden avomurtumien paranemisen ja pitkällisen kuntoutuksen jälkeen lähes sataprosenttisesti...
joonis

Posts: 28

#84 • • joonis
iskijä: tykkääksä hyvästä seksistä...?

iskettävä (vittuuntuneeseen sävyyn): EN!

iskijä: no lähe sit mun mukaan... *vink*
Avatar
#85 • • astaroth Guest
”Tui tui tipu, täällä mato!!!”
s4ga

Posts: 325

#86 • • s4ga

kazaa:
Kerran muistan eräs ihan kivan näköinen tyttö tuli mun viereen, pyllisti ja sanoi: ”eikö ookkin hyvä, haluaisitko maistaa?”


Haha, mikä huonous! Miksiköhän noi iskurepliikit onkaan yleensä jätetty miekkosten lauottaviksi.. *nauru*

Epätoivoinen ”Lähteekss jompikumpi teist tansshii?!” random teinihelvetin vikojen hitaiden aikana on varmaan huonoin mitä mulle ja kaverilleni on tultu sanomaan. *hih* Oltiin ehkä kuustoist vee silloin, ja tää kaverini jopa lähti.

Joskus huonot ”iskurepliikit” - tai etenkin hieman omituiset - saattaa kyllä olla mielestäni ihan sympaattisiakin. Riippuu tosin hyvin pitkälti tilanteesta ja niiden esittäjästä.
Esimerkiksi eräissä bileissä ei-edes-kovin-kauaa-sitten olin iloisesti tanssahtelemassa ja yksi henkilö tuli siinä käymään pariin kertaan ja mitään sanomatta toi hymyillen pari geishakonvehtia suuhuni. Menin kohtuu hämilleni enkä voinut kuin ihmetellä ja hymyillen mutustelin siinä suklaita tanssiessani. Bileiden loputtua tämä tyyppi tuli sitten tarjoamaan lisää suklaata ja kysyi jotakuinkin: ”Montako näitä pitäisi vielä syöttää sulle, että oisit mun tyttö?” menin vaan jotai ihan ujoks ja punastelin ja oli vaan sympaattisenkummallisenoutoa *blush**blush* Oli aika mukava tyyppi.
(okei pidän kummallisuuksista *nauru*)


Edit: mitäihmettälainausmerkiteitoimineet

[muokattu 27.4.2004 17:59]

--
Miau. ^__^

Fyrisch

Posts: 4,525

#87 • • Fyrisch
Ulkona puistos joskus kevääl yläaste aikoina sanoin yhelle tytölle ”kuuntele tota yht lintuu..venaas koht se visertää taas.. TOI! Eiks ollukki ihanan kuulost? se visslas sen sulle” *vetääpaperipussinpäänyli* im ashamed to show my face in public.
Kyl me kaks viikkoo taidettii sit pissisten oikeesti seukata *hih*
zeuzz

Posts: 526

#88 • • zeuzz digital punk
\”oot sä yksin täällä?!\” *kuolaa**känni*

...spooky. Joskus pelotan jopa itseänikin *nyyh*
pinkie_

Posts: 138

#89 • • pinkie_

Hyzenthlay:
multa on kerran ihan oikeasti kysytty ”käytsä täällä usein”. Mä vaan repesin *nauru*



Multa kysyttiin kerran jossain Tallinkin laivalla et \'käytsä tääl usein?\' *hahjust*

[muokattu 27.4.2004 21:57]
ella_

Posts: 1,329

#90 • • ella_
Tossa kuukausi takaperin kun olin Tallinan laivalla eräs sankari tuli kysymään ”Hei, ootsä menos Tallinnaan?” *iloinen*

--
Elementary, my dear.

K

Posts: 511

#91 • • K

ella_:
Tossa kuukausi takaperin kun olin Tallinan laivalla eräs sankari tuli kysymään ”Hei, ootsä menos Tallinnaan?” *iloinen*



Tota pitääki kokeilla ens kerralla ku o laivalla! Toiha o hyvä!
pinkie_

Posts: 138

#92 • • pinkie_

ella_:
Tossa kuukausi takaperin kun olin Tallinan laivalla eräs sankari tuli kysymään ”Hei, ootsä menos Tallinnaan?” *iloinen*



*aplodit*
KT

Posts: 51

#93 • • KT

pinkie_:
---
Hyzenthlay:
multa on kerran ihan oikeasti kysytty ”käytsä täällä usein”. Mä vaan repesin *nauru*

---



Multa on kysytty useemmanki kertaa. Ei se mitä sanoo, vaan miten sanoo.
Mä olen jo jonku aikaa miettiny toimisko \”lähetkö meille pelaa trivial pursuittia?\” .
pinkie_

Posts: 138

#94 • • pinkie_

KumiTorso:
---
Hyzenthlay:
multa on kerran ihan oikeasti kysytty ”käytsä täällä usein”. Mä vaan repesin *nauru*

---

---


Multa on kysytty useemmanki kertaa. Ei se mitä sanoo, vaan miten sanoo.
Mä olen jo jonku aikaa miettiny toimisko ”lähetkö meille pelaa trivial pursuittia?” .



Haha, mulle on kerran toi toiminu *iihhih*
Keniro

Posts: 369

#95 • • Keniro
Koska tässä kerran kysytään huonointa isku repliikkiä jonka olen ITSE sanonut niin veikkaisin että se on: Sulla on muuten hieno kaularengas! (taisin sanoo sen pirullisessa humalassa yhelle kisulle joka tuli jutteleen mulle). Ei muistella pahalla *piis*
John

Posts: 1,384

#96 • • John Lauma

pinkie_:
---
KumiTorso:

Multa on kysytty useemmanki kertaa. Ei se mitä sanoo, vaan miten sanoo.
Mä olen jo jonku aikaa miettiny toimisko ”lähetkö meille pelaa trivial pursuittia?” .

---

Haha, mulle on kerran toi toiminu *iihhih*



Kyllä mä ainakin lähtisin!*joo*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#97 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kaveri kerran huomas kauniin tytön tanssilattialla ja lähti rohkeena etenemään kohti häntä... Meni viereen tanssimaan ja kysyi ”lähetääks tanssimaan?”

Ei näin *eiei*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

kiiki

Posts: 491

#98 • • kiiki hankala

Steven Hoaks:
Kaveri kerran huomas kauniin tytön tanssilattialla ja lähti rohkeena etenemään kohti häntä... Meni viereen tanssimaan ja kysyi ”lähetääks tanssimaan?”



*dissaa* viikon veto *aplodit*
Avatar
#99 • • ALIEN Guest

Steven Hoaks:
Kaveri kerran huomas kauniin tytön tanssilattialla ja lähti rohkeena etenemään kohti häntä... Meni viereen tanssimaan ja kysyi ”lähetääks tanssimaan?”

Ei näin *eiei*




*lmao*
Fyrisch

Posts: 4,525

#100 • • Fyrisch
Täs lähiaikoina baaris juttelin jonku tuntemattoman tytön kans niitä näitä, ja en tullu ajatelleeks koko lausetta, mut olin kiinnostunu mis baareis se käy, nii pääs lipsahtaa ”käytsä tääl usein” :X