kazaa:
Kerran muistan eräs ihan kivan näköinen tyttö tuli mun viereen, pyllisti ja sanoi: eikö ookkin hyvä, haluaisitko maistaa?
Haha, mikä huonous! Miksiköhän noi iskurepliikit onkaan yleensä jätetty miekkosten lauottaviksi..
Epätoivoinen Lähteekss jompikumpi teist tansshii?! random teinihelvetin vikojen hitaiden aikana on varmaan huonoin mitä mulle ja kaverilleni on tultu sanomaan.
![*hih* *hih*](/smiley/hih.gif)
Oltiin ehkä kuustoist vee silloin, ja tää kaverini jopa lähti.
Joskus huonot iskurepliikit - tai etenkin hieman omituiset - saattaa kyllä olla mielestäni ihan sympaattisiakin. Riippuu tosin hyvin pitkälti tilanteesta ja niiden esittäjästä.
Esimerkiksi eräissä bileissä ei-edes-kovin-kauaa-sitten olin iloisesti tanssahtelemassa ja yksi henkilö tuli siinä käymään pariin kertaan ja mitään sanomatta toi hymyillen pari geishakonvehtia suuhuni. Menin kohtuu hämilleni enkä voinut kuin ihmetellä ja hymyillen mutustelin siinä suklaita tanssiessani. Bileiden loputtua tämä tyyppi tuli sitten tarjoamaan lisää suklaata ja kysyi jotakuinkin: Montako näitä pitäisi vielä syöttää sulle, että oisit mun tyttö? menin vaan jotai ihan ujoks ja punastelin ja oli vaan sympaattisenkummallisenoutoa
![*blush* *blush*](/smiley/blush.gif)
![*blush* *blush*](/smiley/blush.gif)
Oli aika mukava tyyppi.
(okei pidän kummallisuuksista
![*nauru* *nauru*](/smiley/nauru.gif)
)
Edit: mitäihmettälainausmerkiteitoimineet
[muokattu 27.4.2004 17:59]