Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 388,843 views

styrOx

Posts: 485

#1 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
tämmönen tuli mieleen heti ekaks.

kaverin töissä oleva tyyppi oltiin samassa pöydässä ei ees juteltu ja kun se lähtee menee meen perään ja sanon ”meilt saa näit laatikoit” ja annan käyntikortin.....
vähän sen muijan naama venähti siin tilantees.

näin jälkeen päin vaan*nauru*

[muokattu 21.4.2004 12:43]

[muokattu 21.4.2004 13:01]

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Saara

Posts: 1,954

#2 • • Saara #2970
Yhten päivänä kukkakauppaan jossa olen töissä tuli mies joka hais tosi voimakkaasti viinalle. Se lähesty mua ja sano sellasella kivalla whiskey-äänellä; Sä oot mun tulevien lasten äiti. Johon sitten vaan tokaisin; En tasan oo.

Järkyttävä vanha känninen äijä! *kivatsulle*

(Huomasin kirjoittamisen jälkeen et kysees olis pitäny olla oma huono ”iskurepliikki”)

En oo koskaan iskeny ketään *igor*

[muokattu 21.4.2004 13:27]

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

annabel

Posts: 1,681

#3 • • annabel bändäri
Mun viimeisin: ”Ei jaksa pelaa nyt, annatko numerosi?”

Yleensä mulla on vaan huonoja iskurepliikkejä..

[muokattu 21.4.2004 13:05]
Avatar
#4 • • Equalizer Guest

Saara:
Yhten päivänä kukkakauppaan jossa olen töissä tuli mies joka hais tosi voimakkaasti viinalle. Se lähesty mua ja sano sellasella kivalla whiskey-äänellä; Sä oot mun tulevien lasten äiti. Johon sitten vaan tokaisin; En tasan oo.

Järkyttävä vanha känninen äijä! *kivatsulle*



Hehehh *nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#5 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Moi. Ota tosta karkki. Tuun tunnin päästä uudestaan...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Saara

Posts: 1,954

#6 • • Saara #2970

Steven Hoaks:
Moi. Ota tosta karkki. Tuun tunnin päästä uudestaan...



Voisin ottaa sulta karkin, sit karata pois paikalta *vink*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Saara:
Voisin ottaa sulta karkin, sit karata pois paikalta *vink*



Ei se olisi reilua... *släp*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ezzy

Posts: 8,060

#8 • • ezzy Droid-pappa
En iske, se on mautonta *eiei*
joku ”hurmaaminen” on parempi termi *sydän*
Saara

Posts: 1,954

#9 • • Saara #2970

Steven Hoaks:
---
Saara:
Voisin ottaa sulta karkin, sit karata pois paikalta *vink*

---


Ei se olisi reilua... *släp*



Mut mikä mua estäis poistumasta ? Äläkä bitchsläppää tyttöö *kivatsulle*

*nauru**nauru**nauru*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Epailija

Posts: 5,636

#10 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Semmoinen reilusti minua isokokoisempi naishenkilö tuli reilu vuosi sitten teinihelvetissä nojailemaan hartiohini takaapäin ja totesi ”sä taidat tykätä vähän rajummasta menosta”. EI! EN PIDÄ! *hikoil**nauru* Ei pokka pitänyt, vaan oli pakko paeta ”otteesta” ja sivummalle nauramaan kun kaverit jäivät paikalle hengaamaan.

Niin ja se naishenkilö ei muuten lannistunut pako-operaatiostani vaan lyhyen jutustelun jälkeen totesi kaverilleni ”sulla on aika iso parikymppiseksi”. *nauru*

Edit: Niin ja itse en harrasta iskemistä, mutta piti jakaa tuo yksi elämäni pelottavimmista hetkistäni teidän kanssanne.

Tässä kuitenkin käyttäkelpoisia lauseita, joilla voi tulla tänne pätemään:

”Hei, etsitköö komeaa miestä seuralaiseksi? Et? No lähde sitten minun mukaani!”
”Huvittaisiko lähteä syömään pitsaa ja harrastamaan villiä seksiä? Ei? Etkö pidä pitsasta?”
”Tiedätkö, mikä iskee silmää ja rakastelee kuin tiikeri? *vink*”
”Tiedän, että maito tekee hyvää kropalle, mutta jumalauta... Paljonko sä tyttö olet sitä litkinyt?!”
”Päivän sana on ”jalat”. Mitä jos mentäisiin meille levittämään sanaa?”
”Hae takkisi, sinua lykästi juuri.”
”Tuo hame näyttää todella hyvältä päälläsi, mutta se näyttäisi paremmalta sänkyni päädyssä lattialla.”
”Sä olet varmaan sukua Petri Gerdt:lle, kun olet tuollainen pommi.”

Lycka till. *piis*

[muokattu 21.4.2004 13:42]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Saara

Posts: 1,954

#11 • • Saara #2970

Epailija:
Niin ja se naishenkilö ei muuten lannistunut pako-operaatiostani vaan lyhyen jutustelun jälkeen totesi kaverilleni ”sulla on aika iso parikymppiseksi”. *nauru*



Mistä se SEN näki ?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Epailija

Posts: 5,636

#12 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Saara:
---
Epailija:
Niin ja se naishenkilö ei muuten lannistunut pako-operaatiostani vaan lyhyen jutustelun jälkeen totesi kaverilleni ”sulla on aika iso parikymppiseksi”. *nauru*
---
Mistä se SEN näki ?



Ihmettelin ihan samaa. Ei sillä niin iso kuitenkaan ole, että farkkujen läpi välttämättä huomaisi. Tai enhän mä tiedä, kun en ole katsonut. *nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

styrOx

Posts: 485

#13 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!

Epailija:

Niin ja se naishenkilö ei muuten lannistunut pako-operaatiostani vaan lyhyen jutustelun jälkeen totesi kaverilleni ”sulla on aika iso parikymppiseksi”. *nauru*

nii joo en mäkään*nauru*

joo tossa viime viikolla oltiin Hlinnassa ja siel tuli kans vanhempi naishenkilö jotain hinkkaa ja sanoin sille vaan että ”jatka matkaa” sitä se ei oikein ymmärtänyt ja yritin lähtee hanee mutko se paikka oli niin pieni no sit vaan hyökkäsin jonkun pöydän ääreen ja sanoin ”pelastakaa mut” ja niin teki...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Optik

Posts: 1,691

#14 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Multa ei iskurepliikkejä oikein irtoo, joten yritän olla vaan itseni.. (eli outo) *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Saara

Posts: 1,954

#15 • • Saara #2970

styrOX:
hyökkäsin jonkun pöydän ääreen ja sanoin ”pelastakaa mut” ja niin teki...



*nauru* Luoja pelasta!

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

hallucinogen

Posts: 8,190

#16 • • hallucinogen Edain
Joskus la tourissa tuli kaksi ei niin viehkeää(ja myös erittäin kännistä) naista selittämään kuinka hyvä mä olisin silta-asennossa *nauru* Poistuminen tapahtui aika äkkiä ja onneksi eivät kiusanneet enempää *hymy*

--
pikku-*possu*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#17 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kun olen tän näköinen niin tytöt lähtee joo hyvissä ajoin karkumatkalle ennenkuin pääsen puhe etäisyydelle esittämääm minkäänlaisia iskurepliikejä *nyyh*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Saara

Posts: 1,954

#18 • • Saara #2970

Steven Hoaks:
Kun olen tän näköinen niin tytöt lähtee joo hyvissä ajoin karkumatkalle ennenkuin pääsen puhe etäisyydelle esittämääm minkäänlaisia iskurepliikejä *nyyh*



Mene suoraan asiaan; älä sano et tuut tunnin päästä takas, vaan liimaudu siihen tyttöseen kiinni yhtä tiukasti kuin täi tervaan *vink*

Ja sit jos oikeesti liimaat ittesi siihen tyttöön (lue: ei minuun) ni se on sitten joku teille tai tytölle, ellei jompikumpi riisu pois yhteenliimatut vetimet. Mutta siitäkin tulee sitten taas ilmainen strippaus *iihhih*

[muokattu 21.4.2004 14:08]

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

K

Posts: 511

#19 • • K
Itehän mä en sano huonoja iskurepliikkejä, mut frendi heitti kerran laivalla jolleki tytölle: ”nieletsä?”, kun oli tarkotuskin hakee sitä huonointa replaa. Ja sit se mimmi viel jäi juttelee sille. Tääkään ei oo mun suusta, kaveri kuuli Kallion kulmassa: ”mä en oo varas, oon varastomies.” Mä luulen, et tosta on vaikee laittaa huonommaks.
cloud-c

Posts: 328

#20 • • cloud-c Re-form
Tulipa sitten viime kesänä kavereiden kanssa kaljojen ääressä mietiskeltyä mitkä olis pahimmat iskurepliikit millä vois aloittaa ja saada heti lättyynsä naisilta, tässä muutama aika iljettävä:

1. Toteat tytölle suoraan: ”Onpas tytöllä kauniit riippu-rinnat”

2. Kostuta sormia vedessä ja tyrkkäse ne tytön nenälle ja sano: ”Haistele miun sormia, kusin just niille”

Hmm..no näitä ei kyllä oo koitettu oikeesti, mutta teoria tasolla luulen niillä saatavan aikaan oikein kunnon litsarit.