Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 389,571 views

Deleted

Posts: 89

#121 • • Deleted
tuu tyttö mun hyttiin kattoo radiota
Avatar
#122 • • astaroth Guest
Miten olisi sinä, minä ja nippusiteet?*iloinen*
terraluna

Posts: 1,270

#123 • • terraluna Agentti
En ite harrasta iskurepliikkejä, mut kaikista paskimpia on nää suhteilla pokaajat. Eli jossain keskustelun lomassa tipautetaan puolihuolimattomasti muka ohimennen jonkun tunnetun bilejärkkärin/DJ:n nimi. Mulle sanottuja:

”Joo, sit ku mä tunnen ton Tabin..”
”Toi Koneiston pääjärkkäri on muuten mun kaveri..”
”Sit oot sä käyny niis Impactin bileis.. mä muuten tunnen sen xxxxx joka on ollu järkkäämäs niitä”

etc.

Ensinnäkin yhtä hyvin voisi vaan pokkana valehdella et Tiesto, Carl Cox ja Miss Kittin on vanhoja perhetuttuja ja toisesksi entä sitten jos oiskin, miten se kenenkään arvoon ihmisenä vaikuttaa mitenkään jos tuntee jotain kuuluisuuksia tai skenepiireistä porukkaa? No kai tolla tyylillä sit heruu kummiskin, sen verran nimittäin tullu tota tyyliä vastaan. *nauru*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

terraluna

Posts: 1,270

#124 • • terraluna Agentti
Jostain syystä toi Orangen idioottimaisuus vois jopa toimia muhun. Repeisin varmaan ihan täysin ja sitäpaitsi puujalkahuumori on aina tehonnu muhun. *lmao*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Mellu-

Posts: 4,006

#125 • • Mellu-
minen oo kyl ketää oikee koskaa iskeny... mut huonoi tollasii iskurepliikkei on silmienräpsyttely... joku tyttö joskus yrittäny broidii iskee sillee ni broidi totes vaa kännipäissää et ”onks sul joku roska silmässä?” emt... jos mä vaa pitäsin kitani kiinni *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#126 • • Dime Guest
Varma litsari: \”Räplää ittes märäx sil välin ku mä käyn paskalla.\”
Zuud_

Posts: 5

#127 • • Zuud_
Oma pahin oli kyllä kun kaverin kanssa juteltiin niitä näitä parin neidon kanssa jotka oltiin bongattu samaisessa ravintolassa, ja sitten tuli nää iskurepliikit puheeksi. Puhuttiin sitten kuinka typeriä on just ”käytkö usein täällä” yms... sitten juttu siirty muualle ja oli ihan mukavaa... Jossain vaiheessa rupesin kehumaan kyseistä ravintolaa ja ihan vahingossa sitten tietenkin kysyin että käyttekö te täällä usein... molemmat alko nauraa ja sitten kun tajusin mitä olin sanonut niin menin ihan noloksi... Sen jälkeen ei oikeen ollu puheenaiheita ja vietettiin sitten loppuillat eri baareissa... Nyt kyllä hymyilyttää toi tilanne, mutta kaveri on jaksanu muistuttaa tosta ihan kiitettävästi *iihhih*

--
Elämä on kuin nainen, aina tietää ettei koskaan saa mitään -Terkkilä-

Cloudberry

Posts: 493

#128 • • Cloudberry
Hahaa.. Sattuu sitä näköjään muillekin.. *aplodit*

Oma huonoin aloitus taisi olla kerran, kun alko käymään hermoille ku mun silmänilo kävi lyhyen ajan sisään jututtaan tosi montaa tissiblondia, jotka vaan nauro ja käveli pois. Reippaana ja oma-aloitteisena tyttönä marssin paikalle, koputin häiskää olkapäähän ja pyysin anteeksi että häiriköin. Sitten ilmoitin, että turhaan se niitä lollotolloja koittaa pokata ku ei niistä oo mihinkään, ja että jos se etsii sängyn lämmitintä ensi yöksi ni et mä oisin käytettävissä. Nii, ja hymyilin nätisti. Ja tämän kaiken tein vesiselvänä. Poika meni aidosti hämilleen ja alko änkyttään että ne muijat on sen luokkakavereita, joita se kävi muuten vaan moikkaamassa.
Vähänkö hävetti?!
Toivoin hyvin hartaasti, että tanssilattia ois auennut ja nielaissut mut, mutta ei.. No, onneks poitsulla oli huumorintajua ja loppujen lopulta kaikki oli tyytyväisiä. *vink*

Nykyään taitaa olla taidot vielä enemmän ruosteessa.. *igor*
Pahimmat mokat välttää vain sillä ettei vahingossakaan toista niitä repliikkejä millä mua itteä on koitettu joskus pokata! *dissaa*
Avatar
#129 • • trusti Guest
käyks sä tääl usein?
Avatar
#130 • • greenie Guest
No varmaan se, minkä oon jättänyt sanomatta, right?

Edit: LOLLERO, luinhan toki aiheen. ”Huonoin isku repliikki onka olette sanonut?” - huonosta kieliopistaan huolimatta siinä ajetaan takaa nimenomaan sitä, että mitä on tullut sanottua.

[muokattu 5.6.2004 21:22]
micqo

Posts: 1,094

#132 • • micqo
Lähdetäänkö housujen pois ottoon? toimi joskus *joo*
Fentae

Posts: 186

#133 • • Fentae
Ei ole koska en ole koskaan käyttänyt sellaista. *blush**eiei*
Unik

Posts: 4,117

#134 • • Unik
”lähdetäänkö harrastamaan sukupuolinussintaa?”
Arctic Mystery

Posts: 80

#135 • • Arctic Mystery

unik:
”lähdetäänkö harrastamaan sukupuolinussintaa?”




Hahahahahahaha!!!!!!

Toi oli oikein mainio...*iloinen**iihhih*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#136 • • liikkuva muna an egg on the move
Mennääkö hassuttelemaan? Toimii ihan aina ja ihan kaikkiin naisiin kenen tahansa sanomana. (c) Puhh
Avatar
#137 • • RINY Guest
Haha, no en tiedä onko tää ollu mikää isku repliikki mut \”Mulla on ihan vitun hyvä perse!\” *nauru* *nauru*
DESPE

Posts: 4,580

#138 • • DESPE
voisinksmä heittää sua
remotion

Posts: 5,283

#140 • • remotion nostatus guru

kiiki:
... ja Remotion toipuu useiden avomurtumien paranemisen ja pitkällisen kuntoutuksen jälkeen lähes sataprosenttisesti...



riski se on mikä kannattaa*pahis*