Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,656 views

Avatar
#461 • • REivaaja Guest

yaya, 15.12.2005 23:57:
Erittäin humalainen nuorimies totesi seuraavanlaisesti: "Moi kaunis tyttö. Mitäsh kuuluu? Haluisiks tarjota mulle bissen? Tai vaikka huikan omastas?"

Ei toiminut.


Mix ei?
Sundust

Posts: 314

#462 • • Sundust Behind The Sun
En oo iskeny ketään, ei oo ollu tarvis *nauru* heh..
Mut jos baarissa on täyttä ja haluu istumaan, niin menee vaan kysyy joltain hyvänäköiseltä,
- Läheks tanssiin
- okei
. no sithän tää paikka on vapaa
siinä sitä voi sit kattella ilmeet ja sanoo vaikka tytölle ku mihinkään ei mahdu istuun, niin.. tuu mun sylkkyyn *plur*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

akiapina

Posts: 2,729

#463 • • akiapina apinaki
en oo kokeillut ite, mutta kastajaisissa iskulauseita miettiessä yks ryhmäläinen sanoi että sitä on koitettu hakea baarissa lauseella "jos kauneus olisi maito, sä olisit kokonainen lehmä" ..kas kummaa, ei toiminut :D
Avatar
#465 • • REivaaja Guest
-Mä näyttäisin paremmalta sun päällä kuin vaimoni...
Avatar
#466 • • REivaaja Guest

rmtn, 15.11.2005 13:27:
itse tullut joskus tokaistua:
U are so special, that both of your parents must be retarded!

kyllä se sillon nauratti vähän kumpaakin.



Ihan hyvä!
liikkuva muna

Posts: 2,652

#467 • • liikkuva muna an egg on the move
Mennään tekeen lapsi ni pääsen 15 vuoden päästä paneen sitä.
Psychogenic

Posts: 182

#468 • • Psychogenic

Tuksu, 15.3.2006 23:40:
Erikoisin juttu mikä omalle kohdalle on sattunu ni oli kouluni ruokalas.
Olin just menos haakee lisää kalaa ku yks muija tulee keittiöst siihe.
"haista mun käsii" (haisivat iha vanhalle kalalle) Sit se heitti : "pidin niit just mun haarois"
Ja sit lähinki kävelee...
ei siin muutaku et ... jees .. (ruoka oli kyl iha hyvää)



*täh*...*whaat*...*sars*...*ding*...*justjoo*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

larzizi

Posts: 1,661

#469 • • larzizi

alek száhala, 20.9.2006 12:13:
Mennään tekeen lapsi ni pääsen 15 vuoden päästä paneen sitä.



Ei hitto sä oot limanen setä *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

JetZe

Posts: 221

#470 • • JetZe
eh,mulla varmaan on tuo "ei saa olla mökömökö" :F

kattelee ympärillee ja jos näkee jonku naikkosen joka on myrtsinä,niin sinne sitten,taputtaa olkapäälle hellästi ja tokasee vaan "ei saa olla mökömökö" *igor*

yleensä ne rupeaa hymyilemään ja sitte tulee "ei ku vaa vähä väsyttää". yea right *lmao*

kerran jopa sain seuraa tällä repliikillä *hihu*
Jocular

Posts: 1,359

#472 • • Jocular Janni
"Moi mä oon XX" ja käsipäivää.

Teen tota jostain syystä 3 promillen humalassa, enkä ite muista moista mut kaverit kyllä kuittailee *nauru* *blush*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

hallucinogen

Posts: 8,190

#473 • • hallucinogen Edain

Jocular, 29.9.2006 15:29:
"Moi mä oon XX" ja käsipäivää.

Teen tota jostain syystä 3 promillen humalassa, enkä ite muista moista mut kaverit kyllä kuittailee *nauru* *blush*


Kai niiaat samalla? =D

--
pikku-*possu*

Avatar
#474 • • Fuzzy Guest

JetZe, 29.9.2006 14:24:
eh,mulla varmaan on tuo "ei saa olla mökömökö" :F

kattelee ympärillee ja jos näkee jonku naikkosen joka on myrtsinä,niin sinne sitten,taputtaa olkapäälle hellästi ja tokasee vaan "ei saa olla mökömökö" *igor*

yleensä ne rupeaa hymyilemään ja sitte tulee "ei ku vaa vähä väsyttää". yea right *lmao*

kerran jopa sain seuraa tällä repliikillä *hihu*


toi on kuultu! *joo**iloinen*
Jocular

Posts: 1,359

#475 • • Jocular Janni

hallucinogen, 29.9.2006 15:37:
---
Jocular, 29.9.2006 15:29:
"Moi mä oon XX" ja käsipäivää.

Teen tota jostain syystä 3 promillen humalassa, enkä ite muista moista mut kaverit kyllä kuittailee *nauru* *blush*

---

Kai niiaat samalla? =D




Emmä tiiä. Enkä oikeesti haluu tietää *nauru* Mut siis ei noin voi tehä.. *toktok*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

JetZe

Posts: 221

#476 • • Edited JetZe

Fuzzy, 29.9.2006 15:40:
---
JetZe, 29.9.2006 14:24:
eh,mulla varmaan on tuo "ei saa olla mökömökö" :F

kattelee ympärillee ja jos näkee jonku naikkosen joka on myrtsinä,niin sinne sitten,taputtaa olkapäälle hellästi ja tokasee vaan "ei saa olla mökömökö" *igor*

yleensä ne rupeaa hymyilemään ja sitte tulee "ei ku vaa vähä väsyttää". yea right *lmao*

kerran jopa sain seuraa tällä repliikillä *hihu*

---

toi on kuultu! *joo**iloinen*




wtf,en olekaan ainut kuka tota käyttää? :D

edit: prkle,nyt joudun jo kehittelee uuden,ku ei voi mennä mihinkää,kaikki tokasee vaan "wanha" :F
Sallakat

Posts: 2,220

#477 • • Edited Sallakat jungle, baby !
kun asuin vielä kotkassa, oltiin lahdessa kemuissa. Joku törppö tuli kommentoimaan: heiii mitä mimmi, eiks me oltu samassa koulussa *dissaa*

tai toinen kun oltiin jossain yökerhossa ja istuskelin yksikseni kavereiden tanssaamisen aikana pöydässä. Joku kundi porukka oli vähän kauempana tuijotellut pidempään, kunnes sitten yksi niistä hiton amiksista uskalsi tulla sanomaan: camooon hymyile vähän. Sä oisit paljo nätimpi kun hymyilisit.

"joo säkin näyttäisit paljo paremmalta paperipussi päässä"
Avatar
#478 • • Fuzzy Guest

JetZe, 29.9.2006 15:47:
---
Fuzzy, 29.9.2006 15:40:
---
JetZe, 29.9.2006 14:24:
eh,mulla varmaan on tuo "ei saa olla mökömökö" :F

kattelee ympärillee ja jos näkee jonku naikkosen joka on myrtsinä,niin sinne sitten,taputtaa olkapäälle hellästi ja tokasee vaan "ei saa olla mökömökö" *igor*

yleensä ne rupeaa hymyilemään ja sitte tulee "ei ku vaa vähä väsyttää". yea right *lmao*

kerran jopa sain seuraa tällä repliikillä *hihu*

---

toi on kuultu! *joo**iloinen*

---




wtf,en olekaan ainut kuka tota käyttää? :D

edit: prkle,nyt joudun jo kehittelee uuden,ku ei voi mennä mihinkää,kaikki tokasee vaan "wanha" :F



hahaha!*lmao* ei ehkä iha njust noilla sanoilla mut usein(viimeks housenationis) tullaa sanoo et hymyile vähä*tirsk* sit pitää heittää joku *pepsodent*
René Patrick

Posts: 826

#479 • • René Patrick
Tää on kyl huonon iskurepla mikä mulle on sanottu: "Olen mä sun veljeäskii kokeillu..voin mä sinuuki"
Kiittikuittimoroo!!

Itsehän en huonoja iskulauseita käytä *hihu*
Avatar
#480 • • infiana Guest
Vähän offtopic, mutta menin keskiviikkona juttelemaan sukulaiselleni jonka bongasin tavastialla. Hän ei kumminkaan tunnistanut minua, vaan rupesi heti flirttaamaan kun luuli että tulin pokaamaan *eiei**justjoo* Oli vähän nolona kun kerroin kuka olen.