Sallakat, 29.9.2006 15:48:
kun asuin vielä kotkassa, oltiin lahdessa kemuissa. Joku törppö tuli kommentoimaan: heiii mitä mimmi, eiks me oltu samassa koulussa
tai toinen kun oltiin jossain yökerhossa ja istuskelin yksikseni kavereiden tanssaamisen aikana pöydässä. Joku kundi porukka oli vähän kauempana tuijotellut pidempään, kunnes sitten yksi niistä hiton amiksista uskalsi tulla sanomaan: camooon hymyile vähän. Sä oisit paljo nätimpi kun hymyilisit.
"joo säkin näyttäisit paljo paremmalta paperipussi päässä"
joo, itte luulin kerran yhtä tyttöä baarissa vanhaksi kurssikaveriksi, se istuskeli yhen tutuntutun jätkän kanssa ja kun menin kysymään ja moikkaamaan "kaveria" ni muija alko naureskelee et," joo oon ollu ja oon ollu aika monen muunki kanssa varmaan samassa koulussa et läheppäs menee, toi on niin huono yritys tulla pokailee." WTF...kuhan menin juttelee...ei me aina pokailla jos kiinnostaa jutella tai jos se jätkä oikeesti oli sun kaa samas koulus tai luuli ainakin näin.
Joo joo, vittuku muaki ärsyttää ku rumat muijat tulee heittää jotain paskaa läppää läskeine perseineen. paperipussi päähän ja vittuun samasta raflasta mun kaa, vaikka oonki ite lähteny liikenteeseen ihan väärällä asenteella.