Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,670 views

asdf

Posts: 3,155

#521 • • asdf
"Haluuks nähä ku esitän bussikuskia?"

Mut se toimi! *iloinen*
remotion

Posts: 5,283

#522 • • remotion nostatus guru

KooKie, 18.11.2006 21:30:
---
remotion, 18.11.2006 16:24:
eikös sitten pallo kannata heittää miehelle.
"moi, oon Kookie, haluisiks yrittää pokaa mut?" tai jotain vastaavaa :D

---


Suht hyvällä itsetunnolla saa mennä ehdottelemaan, että "haluatko yrittää pokaa mut?" eli ts. pakko koittaa tota tänään. Mut tuntien vielä lemppaisin jätkän siitä. Oh teh games. :D



no lemppasitko jätkän? ;DDD
katjastina

Posts: 398

#523 • • katjastina magnets and miracles
Viime lauantaina mua vähän vanhempi mieshenkilö tuli juttelemaan pienessä kännissä. Ei oltu paljoa keretty puhua kun se heitti musta ehkä maailman itsevarmimman iskurepliikin: Mun pitää lähtee, mut mä tuun EHKÄ iskee sut myöhemmin. Menin kyllä aivan sanattomaks, ois varmaan pitänyt heittää jotain: joo okei mä jään sit venaa. *nauru*

Itse en ole ikinä keksinyt mitään noin nerokkaita heittoja, alan yleensä tehdä tikusta(esim. valotikusta) asiaa ja on se joskus toiminutkin*hihu*
RainChild

Posts: 909

#524 • • RainChild

Mimir, 19.11.2006 10:57:
Eilen Club Laserpointissa tuli kuultua kyllä hassuin vähään aikaan. Olin tanssinut jo pari tuntia ja olin aivan liekeissä. Neon oli siinä just alotellu ja mä todella annoin mennä oikein tunteella. Yllättäen joku koputti mua olkapäälle ja ku käännyin, ni takana seiso poika, joka kysyi "Anteeksi, mutta haluisitsä tanssia mun kanssa?". Sulonen kysymys, mut siinä tilanteessa ihanan koominen, mä kun en taida tanssipartneria kaivata sillon ku kunnolla innostun, ja harvemmin sitä muutenkaan mitään polkkaa yhteistanssina vetää *tirsk*



Haha, mullaki tullu joku tommonen vastaan. Oltiin Furyissa Tampereella Kivassa. Siel on sillai et toises kerrokses on vähän niinkö semmone parveke, et näkee ekaan kerrokseen ja sen tanssilattialle. Siinä sit kattelin alas sielt toisest kerrokses ja mua vähän vanhempi jätkä kysyy murteella "Lähekkö hittaille?" Siinä sit nauruu pidätellen, et ei taida tulla hitai tänä iltana, se ei tainnu olla ihan messissä ja oli melko varma, että niitä hitai sieltä tulee. Lupasin kyllä, että kyllähän mä voin "hittaille" lähteä, jos semmosii vaan tulee.

Eipä tullu *pahis**nauru*

--
Rainchild is back home

LauriA

Posts: 109

#525 • • LauriA Creative
Mä en koskaan muista mun parhaita iskurepliikkejä enää seuraavana päivänä. :( Toisaalta, ehkä ihan hyvä :D

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

Zolpidem

Posts: 7

#526 • • Zolpidem Zzzz...
"Mulla on metallilevy päässä."

Onnistuin mykistämään kohteen.

--
Pac Man Army

kanuuna

Posts: 224

#527 • • kanuuna
Joku nainen sanoi mulle kerran aamuyöllä McDonalds'in jonossa: "Mitä mun mies syö?"

...kesti hetken aikaa tajuta että se ilmeisesti tarkoitti, että mä olisin voinut ruveta "sen mieheksi".... Aluksi menin siis aika hämilleni tosta, ja rupesin kattomaan että eihän jonossa ollut sen naisen vieressä mitään miehiä, ja vastasin vaan tyyliin "En mä tiedä" ja ajattelin samaan aikaan että "soita sille, perkele, äläkä multa kysele".

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

embrace

Posts: 45

#528 • • embrace asot
Mun mielestä kaikki iskurepliikit on huonoja *eiei**pepsodent*
Kriss G

Posts: 1,492

#529 • • Kriss G Wir brauchen bass

Zolpidem, 10.12.2006 20:29:
"Mulla on metallilevy päässä."

Onnistuin mykistämään kohteen.



Toi menee kyl ehdottomasti top10:een. Joudun plagioimaan ton *joo*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#530 • • Equalizer Guest
Onks sul tuulta..(vaik en poltakaa)*lmao*
Freja

Posts: 8,775

#531 • • Freja Sihteeri

Equalizer, 15.12.2006 12:53:
Onks sul tuulta..(vaik en poltakaa)*lmao*



Tuulta on kyl aika hankala antaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#532 • • WiljamiDzay Nyypiö
Kerran laivalla sanoin yhdelle muijalle (jota koko danssauslattian miesasiakaskunta oli kuolannut) "Sinoot pitkä ja kaunis, minä taas lyhyt ja ruma... Lähtääk seikkailee?" (toimi... en oo saanu kyl selville minkä takia*ding*)(niin ja jäi sinne baariin hurja lauma suht pöllämystyneen/vithuuntuneen oloisia jannuja*tirsk*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

dncr

Posts: 249

#533 • • dncr aika notkee

Ni Shi, 9.12.2006 19:26:
Mä en koskaan muista mun parhaita iskurepliikkejä enää seuraavana päivänä. :( Toisaalta, ehkä ihan hyvä :D



Haha, mut sulla niitä riittää, jos jollain *tirsk*

--
The love we give away is the only love we keep.

Tarsu

Posts: 2,449

#534 • • Tarsu
seuraavaa en o käyttäny (ainakaan vielä :D )


"Anna pillua, ni saat munaa!"

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

madis

Posts: 71

#535 • • madis Don.
Laivalla pari päivää sit heitin eräälle neidille "Irtoisko tosta sun skinkasta jotain meidän joulupöytään?"
Ei irronnut. :D
RiD

Posts: 2,817

#536 • • RiD Nukemi
"öh neiti, haiseeko tässä rätissä teidän mielestä kloroformi?"

--
*super* *possu*

samperi

Posts: 15

#537 • • samperi
yleensä aina kun meitsi avaa suunsa baarissa, niin jotain järkyttävää tulee.. kuten "sä näytät aika kyllästyneeltä, johtuuks se musta?" *toktok*
Avatar
#538 • • Norb Guest
Mä olin frendin kanssa safkaa ihan kunnon raflassa. Ruuat tuli pöytään ja hetken päästä joku limanen keski-ikänen ukko istuu meidän pöytään. Sanon kohteliaasti, että voisitko siirtyä seuraavaan vapaaseen pöytään, kun me tosiaan ollaan tässä syömässä. Tuli tiukka vastaus, että en mä teitä häiritse! No sit se alkaa tapittaa mua ja mä hermostun ja pyydän tarjoilijan poistaa sen meidän pöydästä. Herra menee takaisin omaan seurueeseen. Vähän ajan päästä se tulee taas meidän pöydän eteen ja alkaa avaa sepalustaan, aikomuksenaan näyttää meille kyrpäänsä xD Tarjoilija ehti nähdä ja heitti herran ulos. Onneks ei ehtinyt vilauttaa, siinä ois saattanut mennä ruokahalu xD
Mimir

Posts: 1,366

#539 • • Edited Mimir Rouva Yninä
Opiskelen sairaanhoitajaksi. En tietääkseni tyrkytä tätä tietoa mitenkään ensimmäisenä missään keskustelussa uuden ihmisen kanssa [no okei, nyt näköjään tyrkytin heti kättelyssä, mut tää on poikkeus *tirsk*], niin mistä se sitten johtuu, että kun jossain vaiheessa toinen kysyy, että "Opiskeletko vai ootko töissä?" ja sitten, että mitä opiskelen, niin vastaus "opiskelen sairaanhoitajaksi" on useasti poikinut kommentin "Mul on pippeli kipee, voisitsä hoidella?". Siis että usean minuutin täysin asiallisen keskustelun ja tutustumisen jälkeen heitetään jotain tollasta, en vaan voi käsittää. Ja kun ei oo tosiaan ihan yks tai kaks kertaa ku tuon on kuullu.

Rupeen tästä lähtien kertomaan, että olen bussikuski *igor*

+ Edit. Niin tai sitten rupean vastaamaan, että "Olis mulla sakset taskussa, haluutko pienemmän operaation vai otetaanko samantien kokonaan pois?" *tirsk*

--
[Wings are growing on her.]

Avernian

Posts: 7,451

#540 • • Avernian Kerettiläinen

Mimir, 18.12.2006 16:53:
Rupeen tästä lähtien kertomaan, että olen bussikuski *igor*



"Ai. Voisko noin hienoa bussia ajaa takaa?" *nauru*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*