Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,508 views

KittysDead

Posts: 381

#241 • • KittysDead Trooper
nii-iii.. sitä pojat luulee että se on helppo ratkaisu. Mittä miten siinä viidakossa selvitään jossa tytöt tykkää kännissä pussailla muitten tyttöjen kaa vain näyttääkseen vieressä oleville pojille mallia, sitten kun menee ja ehdottaa tulee kylmää iskua vasten kasvoi "HYYYII OOX SÄ NIINku joku lesbo vai?!=" *uuh* naiset on vaan liian vaikeita.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#242 • • Aziz Combat Fighter

KittysDead:
nii-iii.. sitä pojat luulee että se on helppo ratkaisu. Mittä miten siinä viidakossa selvitään jossa tytöt tykkää kännissä pussailla muitten tyttöjen kaa vain näyttääkseen vieressä oleville pojille mallia, sitten kun menee ja ehdottaa tulee kylmää iskua vasten kasvoi "HYYYII OOX SÄ NIINku joku lesbo vai?!=" *uuh* naiset on vaan liian vaikeita.



Käy suoraan haaroväliin kii ni ei tartte turhaan eka pussailla pettyäkseen vaan pahemmin *vink*

no wai...
Avatar
#243 • • greenie Guest

KittysDead:
nii-iii.. sitä pojat luulee että se on helppo ratkaisu. Mittä miten siinä viidakossa selvitään jossa tytöt tykkää kännissä pussailla muitten tyttöjen kaa vain näyttääkseen vieressä oleville pojille mallia, sitten kun menee ja ehdottaa tulee kylmää iskua vasten kasvoi "HYYYII OOX SÄ NIINku joku lesbo vai?!=" *uuh* naiset on vaan liian vaikeita.



Oot kieltämättä sit tavannu vääriä poikia, nimittäin en mä usko, että suurimmalla osalla mun tuntemista porukoista olis ongelmia tuon suhteen. Tai ei ainakaan mulla.

Vaikka en mä niin helppo olekaan.
Avernian

Posts: 7,451

#244 • • Avernian Kerettiläinen

Ana:
"Heavy penguins."



*nauru*
Olisi toiminut muhun!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#245 • • Aziz Combat Fighter

Avernian:
---
Ana:
"Heavy penguins."

---


*nauru*
Olisi toiminut muhun!



Nii muhunki kyl jos joku nainen ton ois heittäny. Mut ei naiset mua koskaan yritä iskeä, kai :) Ei ainakaan silleen et oon tajunnu.
Karvinen

Posts: 699

#246 • • Karvinen SekaiSin MariSta
huonoin mitä mulle on sanottu menee lähes tällee

"hei wou... siis wou" -niin siis mitä wou? "no huh huh,*osottaa mua päästä varpaisiin* ja jatkaa... tota tuuvähä tänne, tota.... haluisitsä... mä oon tosi huono tälläsessä... niin siis ku mä haluisin... *huokaa* haluisitsä nähä mut joskus muulloinki.. tai siis lähtisitsä joku päivä kahville mun kanssa, no emmä usko et sä lähtisit, kuhan kysyin" *blush*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

mureena

Posts: 112

#247 • • mureena suppa greg numbah wan
jos tekstarit lasketaan niin varoituksena: kännykkä ei osaa erottaa "naida" ja "nähdä" sanoja
random

Posts: 226

#248 • • random
Jorailen tanssilattialla ja todellinen kissa tulee sanomaan "sulla on aivan täydellinen perse". Ja miksi tämä oli huono? No, mulla meni jauhot suuhun lähinnä siksi, että nainen oli niin upea ja toiseksi että hän ei sitten juuri muuta sanonutkaan vaan keikisteli siinä. Muutenkaan ei moraali antanut myöden lähteä juttuun mukaan koska olin varattu mutta siis pointti: mitä tohon nyt vastaa ilman mitään jatkokommentteja... "joo, sullakin on älyttömän hyvät tissit, lähetääks panee?" *naur*
Voin kuvitella miten rasittavaa naisilla on kun illan aikana N+1 ääliötä käy laukomassa kaiken maailman "sulla on kauniit silmät" yms. tasoa olevia mielikuvituksellisia kommentteja tai näitä iskureploja, joita suosituimpia kuulee varmaan useamman kerran saman illan aikana.

Mun mielestä noi iskureplat on aika typeriä enkä oo koskaan sellasia viittiny heitellä. Loppujen lopuksi sillä ei ole juurikaan mitään väliä mitä sanot aluksi kunhan sanot JOTAIN (kunhan se ei ole jotain tuikityperää tai jotain johon ei voi vastata mitään järkevää). Harvoin ketään kuitenkaan isketään yhdellä lauseella.

Itse olen todennut toimivaksi varsin neutraalin lähestymistavan eli heität jotain tavallista tyyliin "hei, mites sun ilta on tähän asti sujunu?" ystävällisen hymyn kera. Myös "kukas sut tänne on yksin hylänny?" on kätevä tapa kartoittaa onko mahdollinen poikaystävä paikalla (antaa myös tytölle hyvän exit-mahdollisuuden). Paljon olennaisempaa on tietysti se miten keskustelu tästä jatkuu.

Hauskinta baareissa on kuitenkin heittää läppää joillekin mielestään toooodella hyvännäköisille ja ehkä jopa saavuttamattoman tuntuisille naisille. Tässä on se etu, ettei ole mitään odotuksia ja voit ottaa aivan rennosti (pitäisi ottaa kyllä muutenkin). Jotenkin tuntuu että ihmisiä on paljon helpompi lähestyä kun ottaa mielessään tavoitteeksi toiseen tutustumisen "tuollapa on kivannäköinen tyyppi, menenpä vaihtamaan pari sanaa" kuin epätoivoisen pillun vonkaamisen.
rec

Posts: 2,923

#249 • • rec

KittysDead:
nii-iii.. sitä pojat luulee että se on helppo ratkaisu. Mittä miten siinä viidakossa selvitään jossa tytöt tykkää kännissä pussailla muitten tyttöjen kaa vain näyttääkseen vieressä oleville pojille mallia, sitten kun menee ja ehdottaa tulee kylmää iskua vasten kasvoi "HYYYII OOX SÄ NIINku joku lesbo vai?!=" *uuh* naiset on vaan liian vaikeita.



Mela tähänkin kanoottiin... lievästi sanottuna! *nauru*

Mut eikös (suurin)osa jäbistä diggaile kuitenkin nainen-nainen -pussailusta?! Itse ainakin myönnän pitäväni, eikä siinä ole mielestäni mitään hävettävää! *hymy*
Shaz

Posts: 324

#250 • • Shaz team Wittupäät
Mä en harrasta iskemistä.. Mä vaan koitan olla tosi söpö niin et mua tultais iskee *nauru* *hih* Kerran taisin kauheessa kännissä sanoo yhelle suht kivannäköselle jätkälle et "kultaseni, nyt taitaa olla sun onnenpäivä, saat mun numeron" *nauru* MUT MÄ OLIN SIIS KAUHEESSA KÄNNISSÄ!!1 *blush*
demonchild

Posts: 302

#251 • • Edited demonchild Crazy/Beautiful
Aiheesta hieman poiketen jos sallitaan > Noloin juttu mitä voi tapahtua: Tapahtunut on siis kuultu jostain! Mies kävelee tyttelin luokse ja alkaa puhua sille mukavia (perinteiset "Käytkö täällä usein?", "Meillä olisi jatkot", ja perinteiset kuluneet kehulauseet "Sattuiko se kun tipuit taivaasta?" yms.). Kääntyy ympäri näyttääkseen vapaita paikkoja mihin voisi mennä istumaan, mis mun kamut on sun semmoiset ja erehtyy olemaan liian pitkään selkä tytskiä kohti. Tässä vaiheessa koko tyttö on häipynyt. Äijä puhuu siinä itselleen kunnes kääntyy epäonnekseen ympäri nähdäkseen pokauskohteen kaverit repeämässä kahtia. Kavereille elämiensä naurut, äijälle total ignoren ja tytölle ylivalta. *eiei* Aika törkeät.

Huonoin iskulause mitä itse sitten olen töräyttänyt oli "Löytyiskö hunajaa?" Vähän liian huono ainakin sen naaraan mielestä.

--
Kiitos ja anteeksi

Timce

Posts: 5,381

#252 • • Timce

demonchild:

Huonoin iskulause mitä itse sitten olen töräyttänyt oli "Löytyiskö hunajaa?" Vähän liian huono ainakin sen naaraan mielestä.



Ootko turkulainen? (inside vitsi) "hunajata hunajata sulle."

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jussi Soro

Posts: 6,385

#253 • • Jussi Soro choon!

Avernian:
---
Charly RePanic:
Mut eikös (suurin)osa jäbistä diggaile kuitenkin nainen-nainen -pussailusta?!
---


Mitä tykkäämistä siinä olisi? *ding*


how gay is that? sehän on just *sydän*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#254 • • Jussi Soro choon!

Avernian:
Söpöä toki. Mutta eipä juuri muuta. Miehellä ei siihen väliin ole kuitenkaan asiaa. ;)


Sul on vääriä naisia :)
RaFoz

Posts: 3

#255 • • RaFoz
tahdotko lähteä mun mukaan aivan uskomattoman huonoille jatkoille?
en sitten tiedä olisko toiminu kun kaverit rupes hoputtamaan mua *grr*
Umbala

Posts: 769

#256 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Nää ei oo kumpikaan mun mut ne aiheutti niin pahoja tuhoja mun pienessä päässäni et en pysty enään kehitteleen minkään näköstä iskureplaa.. mutta siis.. -Läheksä Hervantaan panee (tai no toi on aika koomine) -Mulla on urheiluauto ja kuski eli sä oot selvästikkin tulos mun mukaan. *igor*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

rec

Posts: 2,923

#257 • • rec

JussiS:
---
Avernian:
Söpöä toki. Mutta eipä juuri muuta. Miehellä ei siihen väliin ole kuitenkaan asiaa. ;)

---

Sul on vääriä naisia :)



You got point! *piis**hymy*
ezzy

Posts: 8,060

#258 • • ezzy Droid-pappa

KittysDead:
Parhainpia on ne kun kysytään mun rintakehälävistyksistä "meneex noi niinku kokonaan sun läpi selkäpuolelle asti?!?"



Huippu *jiihaa*
Capital

Posts: 45

#259 • • Capital The FAT Kid
Huippu kamaa noin keskimäärin. Kannan siis oman korteni kekoon...

En ole harrastellut noita ns. iskurepliikejä hirveämmin. (ainakaan niin että muistais.) Joskus tullut sanottua: "Moi mitä kuuluu?" Boring I know...

Huonoin minkä olen kuullut käytössä:
Hei oltiiks me samassa eskarissa? Mimmit nauro aika urakalla.

Pari keksittyä mitä ei ole vielä uskaltanut kokeilla:
Saanko stögätä mun sikarin/stögön sun stögikseen.
Lifes a bitch! Would you be mine?

Semmosta...
Mellu-

Posts: 4,006

#260 • • Mellu-
mul luki tänään molemmis käsis " lähetääks nauta nojailee" tai " Moi! Mä oon Mellu, lähetääks norsu kärsimään" ... okei.. über huono *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER