Näin yhden (1) naisen näkökulmasta voin sanoo et ei toimi:
a) lainit, joista paistaa läpi pillunkipeys
- Pillunkipeet saa aika kylmän vastaanoton, koska mua ei kiinnosta olla mikään hoito kumminkaan. Se, et em. kategoriaan kuuluvilla heitoilla taas muka yritetään avata keskustelua, jossa olis tarkoitus tutustua toiseen ihmiseen paremmin, on taas suunnilleen yhtä uskottavaa kuin se, et mr. Bush kertois yhtäkkiä Saddamin olevan ihan jees mies.
b) valmiit, netin palstoilta poimitut hauskuudet: sattuko-mikä-ku taivaasta tipahdit-jne.
-Ei *****, ihan älyttömän surkeita yrityksiä! Tollanen EI toimi 99% tapauksista, koska kertoo aika ikävää henkilön sosiaalisista taidoista, jos ei saa keskustelua aloitettua ilman valmista harjoiteltua repliikkiä.
Ja viel noista erinäisistä seksistisistä läpistä sen verran, et multa on lukemattomat kerrat kysytty, mitä pahaa niiden heittämisessä on. Paras oli ku joku sano et sehän on kohteliaisuus, jos joku kysyy et lähetkö panee. Mä en kyllä millään voi ottaa kohteliaisuutena sitä, et joku ennestään tuntematon heittää jotain rasvasta ja röyhkeetä. Oon sanonu joskus et miettikää jotain tyttöä/naista, jota arvostatte tosi paljon, vaik tyttöystävää tai kuvitelkaa et ois oma tytär, ja sit sille tulis joku äijä sanoo jotain tollasta, ni tajuutte ehkä miten alentavaa on tulla kohdelluksi pelkkänä seksiobjektina.
Onneksi kuitenkin meitä on joka lähtöön, eli varsin todennäköistä on, et panoseuran etsijät löytää toisensa ja pseudointellektuellit nörtit toisensa. Eri asteisia konflikteja on luvassa yleensä jos nämä jaostot törmäävät keskeknään, mutta yrityksen ja erehdyksen kautta valikointi johtaa lopulta siihen et kaikil on kivaa ja PLUUUR, tai ainakin melkein. Tärkeintähän on kuitenkin, ettei kellekään tuu pipi!
Yleensä paras on kun lähestyjä ei ole (liian) humalassa ja esittelee itsensä. Mulle sillä avausrepliikillä ei oo juurikaan merkitystä, vaan sillä mitä sanotaan ja tehdään sen jälkeen. Humalaisia ja tökeröitä ihmisä on nykyään ihan tarpeeks ja joukosta erottuminen herättää aina mun mielnkiinnon, ja se jatko näyttää kummalla, positiivisella vai negatiivisella tavalla. Mut mä oonki konservatiivi takakiree ämmä
No siis mielestäni se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa..
Huonoin mitä mulle on tultu heittää oli joskus Tammerfesteillä ku kuljeskelin siinä yksin ni muutama mimmi alko kyseleen et oonko TURUSTA! ku siellä on kuulemma komeimmat jätkät.. Jotenkin toi Turku masensi.. Kaikella kunnioituksella turkulaisia kohtaan..