vaavu, 22.3.2007 18:38:
Paino höpinää
Laihduin viime kesänä 6 kiloa (elämä oli paskaa silloin) ja mielestäni näytin jo liiankin laihalta. Nyt olen lihonut takaisin nuo kesällä tippuneet kilot ja pari extra kiloakin tullut päälle. Välillä itseäni harmittaa kauheasti, kun olen niin "läski" Todellisuudessa olen hoikka..Ystävänikin sanovat, että näytän nyt pari kiloa "lihavampana" paremmalta kuin kesällä.Ja itseasiassa eilen katselin itseäni peilistä ja olin tyytyväinen näkemääni.. Löytyy lihasta ja vähän sitä rasvaakin.. Ja olen ollut sairaana, joten treenit jääneet vähiin ja lohtukarkkia mässytetty eli varmasti mullakin paino taas noussut lisää.
Vaavulla voisin sanoa, että olet mua pidempi ja kevyempi, joten mitään syytä huoleen ei ole. Tietysti meidän kauneusihanteet voivat erota. Mun paino vaihtelee viikoittain jopa 3kiloa, joten yhden lisäkilon takia on turha maataan myydä. Kilon saa pois viikossa! Ja lihaksetkaan ei mihinkään häviä noin nopeasti, kun pohja on kunnossa. Viikko tiukkaa treeniä ja rahkaa naassuun, niin oot taas kunnossa. Hyvältä sä näytät nainen!