Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,747 views

extramppa

Posts: 217

#341 • • extramppa hengailija
Mulla ei juuri muuta ookkaan, kun outoja tapoja...*pelle*

*Mä luetteloin asioita paljon, esim. aina välillä käyn vaatekaappini läpi ja kirjoitan ittelleni paperille, mitä sieltä löytyy.

*Lisäksi mulle tulee aina välillä hirvee puhtaaksikirjoitus himo ja saatan kirjoittaa jonkun paperin (yleensä suht hyödyttömän) useaan kertaan uusiksi.

*Järjestelen mielelläni juttuja aakkosjärjestykseen.

*Tykkään myös laskeskella kaiken näköistä.

*Kun laitan sukat pyykkitelineelle kuivumaan, parit on pakko olla vierekkäin.

+monia muita, mitä täällä on jo mainittu + monia muita vielä sen jälkeenkin, joita en nyt just muista.
Fyrisch

Posts: 4,525

#342 • • Fyrisch
yks pahimmist on se etten voi oikee kävellä ulkona missään ellen pidä käsis jotai >:E
UnityF

Posts: 15,721

#343 • • UnityF joo just se

pirpeli, 22.8.2005 21:30:
Tiskatut tiskit on aina laitettava samalla tavalla kuivauskaappiin ja siitä astiakaappiin.



Mulla on sama vimma kun tiskit tulee koneesta niillä jokaikisellä on oma paikka jossa olenkin erittäin tarkka et ne on niin muuten saatan ärsyntyy jos joku on väärässä paikassa *ding*
Ja vaikka koko muu asunto olis kuin pommin jäljiltä keittiön pitää aina olla putipuhas. Yleensä aamulla kun herään laitan kahvin tulemaan ja samalla täytän tiskikoneen eilisen illan tiskeiltä..
Nitta

Posts: 5,021

#344 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Avernian, 22.8.2005 22:29:
Mulle tulee vähän väliä outo halu pussailla yhden tytön kanssa. *ding*



Outoa olisi se, jos et ollenkaan haluaisi pussata sitä tyttöä *vink*

*sydän* *pus*
*Jonne*

Posts: 220

#345 • • *Jonne* rataprinssi
No mistäköhän aloittaisin....*mietiskel*

-Voileivän päälle , jos se on paahtimes ni juusto ensin ja makkara päälle... Ja jos on taas uunis/mikros lämmitetty ni toisin päin...
-paahtoleivästä en syö päätypaloja....
-luen autojen rekisterikilvet jos niistä vaikka muodostuisi sanoja..
-Lasken joskus sellasia tosi yksinkertaisia kertolaskuja päässäni putkeen tosi monta kerta.. Esim. 10*1=10*0,1=1*10=10 on mun suosikki...*ding*
-kun sovitan vaatteita pääleni tai mul on joku vaihto paita mukana ja en ole eeskäyttäny sitä niin sen jälkeen en laita sitä enää takaisin kaappiin koska se on jotenkin tavallan ei enää niin puhdas....
-En yleensä syö maksamakkaraa mut joskus alan himoitseen sitä niin et käyn ostaan sit yöl huoltikselta....
-astioiden järjestys kuivaus kaapis on vakio jos joku muu on tiskannu ni joudun järjesteleen ne...

Et siin oli jotain kaikist oudoimpia ja henk. kohtasimpia ette haluaa tietää....*hymy*

--
se mikä ei tapa vahvistaa......

sapeli

Posts: 11,768

#346 • • sapeli jokukukamikä?
On ihan pakko laittaa jokaisen lauseen perään hymiö *nauru* Vähänkö on vaikeeta kun kirjoittaa vaik tekstareita kun ei saa kännykästä klubbarihymiöitä *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tyeicha

Posts: 5,807

#347 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
en pysty keskittyy mihinkään kouluprojektiin tai kokeisiin lukemiseen, ellei mun kämppä ole täysin siivottu. vasta sen jälkeen pystyn keskittyy, koska tiedän ettei mulla ole enää mitään hoitamattomia asioita. tai sit se on vaan joku psykologinen tekosyy jättää ikävimmät asiat viimeseks.. *nauru*

--
-Tyeicha-

KooKie

Posts: 4,338

#348 • • KooKie aka. Petress Pan

dj darkness, 22.8.2005 21:18:
En pysty syömään ellen kato jotain tv ohjelmaa samalla.



Mulla tää toimii toisinpäin; en voi kattoa tv -ohjelmia syömättä jotain.

Mulla on ikävä pakkomielle mun exän namupeppuu kohtaan, siitä ei voi pitää näppejään erossa. Outous katoaa kyllä, jos näkee sen mun exän pepun. *plur* Mun onni, että kun nähdään, niin exä ei voi pitää näppejään musta erossa, eli juttu toimii ja vuorovaikutus on tasapainoista.

Mun on PAKKO pestä hampaat aina, kun lähden ulos.

Tungen aina kotipibiksissä soittimeen konemusaa (mieluiten polccaa, kiksua, dnbtä tjsp) vaikka tiedän, etteivät kaverit voi sietää sitä.

Kaikista alkoholittomista juomista juon mieluiten piimää.

Jos kuulen jonkun aivan mauttoman ja huonon biisin, mun on pakko vaikka hakea se koneelle ja kiduttaa itseäni kuunnellen sitä yhä uudestaan ja uudestaan.

JNE.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#349 • • astaroth Guest

dj darkness, 22.8.2005 21:18:
En pysty syömään ellen kato jotain tv ohjelmaa samalla.


KooKie, 4.9.2005 19:01:
Mulla tää toimii toisinpäin; en voi kattoa tv -ohjelmia syömättä jotain.


mun äidinkielen mukaan nämä ovat yksi ja sama juttu :)
onni3mk

Posts: 3,973

#350 • • onni3mk Onni on.

astaroth, 4.9.2005 19:05:
---
dj darkness, 22.8.2005 21:18:
En pysty syömään ellen kato jotain tv ohjelmaa samalla.

---


---
KooKie, 4.9.2005 19:01:
Mulla tää toimii toisinpäin; en voi kattoa tv -ohjelmia syömättä jotain.

---

mun äidinkielen mukaan nämä ovat yksi ja sama juttu :)



Ei ne oo *vink*

Toisessa pitää syödä ja tisessa kattoa telkkua

--
Onni on.

KooKie

Posts: 4,338

#351 • • KooKie aka. Petress Pan

onni3mk, 4.9.2005 19:06:
---
astaroth, 4.9.2005 19:05:


mun äidinkielen mukaan nämä ovat yksi ja sama juttu :)

---


Ei ne oo *vink*

Toisessa pitää syödä ja tisessa kattoa telkkua



...kummatkin johtaa kuitenkin siihen, että töllön edessä sitä mättöä vedetään. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#352 • • Edited astaroth Guest

onni3mk, 4.9.2005 19:06:
Ei ne oo *vink*

Toisessa pitää syödä ja tisessa kattoa telkkua


my hangovered brains worked out the following scene:

- toisen pitää syödä katsoessaan televisiota
- toisen pitää katsoa televisiota syödessään

onx nää nyt taas jotain naisten logiikka-juttuja? perkele aniliininpunainen ja pinkki on sama väri! >:(
KooKie

Posts: 4,338

#353 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

astaroth, 4.9.2005 19:14:
---


my hangovered brains worked out the following scene:

- toisen pitää syödä katsoessaan televisiota
- toisen pitää katsoa televisiota syödessään



Dj Darkness voi katsoa telkkaria syömättä, muttei voi syödä katsomatta telkkaria.
Minä voin syödä katsomatta telkkaria, mutten voi katsoa telkkaria syömättä.

*hihu*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#354 • • astaroth Guest

KooKie, 4.9.2005 19:20:
---
astaroth, 4.9.2005 19:14:
---


my hangovered brains worked out the following scene:

- toisen pitää syödä katsoessaan televisiota
- toisen pitää katsoa televisiota syödessään


---


Dj Darkness voi katsoa telkkaria syömättä, muttei voi syödä katsomatta telkkaria.
Minä voin syödä katsomatta telkkaria, mutten voi katsoa telkkaria syömättä.

*hihu*


*hih*
Khimaira

Posts: 36

#355 • • Khimaira Diagnoosi=Mahdoton tapaus
Baarissa ollessa pitää tuhkakupissa olla tuhkat ja stögöt yhessä nurkassa,mitkä pyyhin aina omalla röökillä ennen tumppausta.Ihme tapa mistä onkin jo moni huomauttanut.Tuun hullux jos joku esim.ravistaa ne sieltä kulmasta pois*eiei*
Jutu

Posts: 3,054

#357 • • Jutu Blondi
Mun on aina pakko laittaa auto parkkiruutuun jos ollaan yöllä jossain isolla parkkiksella, missä sen auton voisi jättää vaikka poikittain niiden ruutujen päälle.

Sitten jos kävelen jonkun kaverin kanssa niin mun on pakko kävellä niin lähellä, että lopulta törmään kaveriin. Tämä on sangen ärsyttävää.

Kävelyyn edelleen liittyen, niin mun tekee kauheesti mieli roikkua jonkun kädessä, mutta tähän mennessä oon hillinnyt itseni.

Siinähän noita taas oli jokunen *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#358 • • sapeli jokukukamikä?

Jutu, 7.9.2005 00:49:
Sitten jos kävelen jonkun kaverin kanssa niin mun on pakko kävellä niin lähellä, että lopulta törmään kaveriin. Tämä on sangen ärsyttävää.



Mulla taas on semmonen pakkomielle että jos kävellään porukalla kaupungilla niin mä aina katon ketä on tulossa vastaan ja väistän niitä, ja jos meitä on enempää kuin kaksi niin mä aina jättäydyn automaattisesti jälkeen ettei vastaantulijoita haittais kun tullaan niin leveenä rintamana *hih* Moon niin *enkeli* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#359 • • Jutu Blondi

sapeli, 7.9.2005 01:15:
Mulla taas on semmonen pakkomielle että jos kävellään porukalla kaupungilla niin mä aina katon ketä on tulossa vastaan ja väistän niitä, ja jos meitä on enempää kuin kaksi niin mä aina jättäydyn automaattisesti jälkeen ettei vastaantulijoita haittais kun tullaan niin leveenä rintamana *hih* Moon niin *enkeli* *nauru*


Jep. Tota mäkin teen joskus, ja välillä kiskon niitä kavereitakin sivumpaan jos ei itse tajuu väistää *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,774

#360 • • Freja Sihteeri
Sanoisinko sitä kyllä loppujen lopuksi uteliaisuudeksi vai miksi, mutta mua jää aina mielettömästi häiräämään muiden ihmisten tulevaisuus. Junassa varsinkin kuulee ihmisten puhuvan toisilleen, ja minua on jäänyt mm. vaivaamaan, että soittiko se poika ikinä sille tytölle joka antoi sille numeronsa, ostiko joku lukiolaistyttö ikinä sitä saksofonia mistä kertoi kaverilleen, että haluaisi semmoisen hankkia.. Mä varmaan vielä joskus, jos oon kännissä ja tulen yöjunalla, nappaan jonkun mehevän keskustelun, pyydän niiltä tyypeiltä yhteystiedot/annan omani ja käsken ilmoittamaan että "kertokaa pääsittekö ikinä sinne Japaniin tai ostitteko ikinä sitä design-lamppua vai menittekö naimisiin" tms.. *nauru*


*justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been