Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 204,170 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#321 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Laitan digitaalisen kellon herättämään aina 2 loppuiseen lukuun.

Eli siis 08:02, 08:07, 13:42, 13:57...ja mun mielestäni myös 7 kuuluu tähän sarjaan eli 5+2. Siitä se tulee.
deena

Posts: 276

#322 • • deena tenukeppi

jansku=p, 15.8.2005 15:44:


Ja sitten kaikki suolasen ja makean yhdistelmät, kuten päärynä ja sinihomejuusto..Ja hedelmien dippailu sipsi dipeissä*slurps*



Mä dippailin toissapäivänä suolakurkkuja omenahilloon. Viime aikoina on kans oliivit ollu koko ajan mieles, vaik en ennen niistä oo tykänny.

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Muhvi-

Posts: 303

#324 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Rupia on aivan pakko aina repiä auki. *aplodit**kuolaa*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#327 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Lasken mielessäni kolmeen ja välillä yhdeksään useita kertoja peräkkäin, eri variaatioilla, tätä nyt ei sentään koko ajan tapahdu mutta on se silti vähän outoa *ding* *nauru*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

e-nergique

Posts: 568

#329 • • e-nergique STT
Autolla ajaessa ja musiikkia kuunnellessa volumen on aina oltava parillisella numerolla! Joskus suvaitsen viidellä jaolliset luvut myös... *iihhih*
Karkkia syödessä pitää aina ottaa parillinen määrä ja sit ässämix/missä x/muiden sekaväristen karkkien syöminen on yhtä helvettiä kun samaa väriä pitää aina olla parillinen määrä, tästä syystä käteen kertyy joskus oikein kunnon läjä nameja kun ottaa ensin muutaman ja sit kaikille pitää ettiä pari ennen kuin ne voi syödä... *ding*
Kaikkien autojen rekisterikilvet on pakko aina lukea jos ne sattuis vaikka sisältään jonkun sanan *joo*

Rakastan kaikkea pientä suolaista naposteltavaa; sipsejä, popcorneja, suolapähkinöitä, pistaasipähkinöitä ym.ym.ym. tulee aina vedettyä niin paljon että on kitalaki suurinpiirtein verillä suolan määrästä ennen ku joutuu syömisen lopettaan *blush* Ja popcornit loppuu leffassa käydessä aina ennen ku on ees mainokset loppu :D

Muutakin varmaan löytyis, mut ei tuu just nyt mieleen...

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Karvinen

Posts: 699

#330 • • Karvinen SekaiSin MariSta
jos jollain tutulla ihmisellä on varpaat näkyvissä niin pakko laskee onko kaikki 10 tallella *blush*
ihailen kynsiäni päivässä vähintään puoltuntii
makarooni ja ketsuppi *sydän*
ajan nykyään yleensä vasenjalka penkillä sillai koukussa. . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Tarsu

Posts: 2,449

#331 • • Tarsu

Karvinen, 22.8.2005 20:42:
ajan nykyään yleensä vasenjalka penkillä sillai koukussa. . .


Toi kuulostaa tosi hyvältä :D
(Terveisin ukko, joka ajoi kuorma-autolla pohjoissuomen teitä cruise päällä,
jalat kojetaulun päällä !)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

greenie

Posts: 86

#332 • • greenie Mikko
En mä nyt tiedä, että onko se niin outoa, mutta mä pidän välillä kävelystä ilman päämäärää.

Joillekin tuntuu olevan vaikea käsittää moista :)
Darkness

Posts: 518

#333 • • Darkness Spank~monkey
En pysty syömään ellen kato jotain tv ohjelmaa samalla.
Aina nenä kiinni monitorissa ja futurama päällä sekin aika outoa.

--
There aint no party like an alcoholic party!

pirpeli

Posts: 5,533

#334 • • pirpeli
Tiskatut tiskit on aina laitettava samalla tavalla kuivauskaappiin ja siitä astiakaappiin. Karkkeja, keksejä tms. on oltava parillinen määrä, väreillä ei väliä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jutu

Posts: 3,054

#335 • • Jutu Blondi

greenie, 22.8.2005 21:13:
En mä nyt tiedä, että onko se niin outoa, mutta mä pidän välillä kävelystä ilman päämäärää.

Joillekin tuntuu olevan vaikea käsittää moista :)


Toihan on ihan parasta *hih* Itsekin harrastan tuota, ja toi on vielä hauskempaa jos on joku juttukaveri mukana.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

greenie

Posts: 86

#336 • • greenie Mikko

Jutu,
Toihan on ihan parasta *hih* Itsekin harrastan tuota, ja toi on vielä hauskempaa jos on joku juttukaveri mukana.



Joo, en mä nyt sentään yksin hiippaile.

Itseasiassa nyt syksystä on kyllä paras aika kävelyille akselilla Merikatu-Kauppatori-Kruununhaka. Tähdet, viileä ilma, hyvä seura...

Olen kyllä ehdottomasti syysihmisiä :)
Jutu

Posts: 3,054

#337 • • Jutu Blondi

greenie, 22.8.2005 21:37:
Itseasiassa nyt syksystä on kyllä paras aika kävelyille akselilla Merikatu-Kauppatori-Kruununhaka. Tähdet, viileä ilma, hyvä seura...

Olen kyllä ehdottomasti syysihmisiä :)


Noh, Nastolan keskusta on kivaa aluetta kävellä, varsinkin kunnon pakkasiltana/-yönä. Ja sen jälkeen kotiin lämpöseen suihkuun *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mai

Posts: 374

#338 • • Mai Villikisu
pippaloiden ja dokaamisen jälkeen juusto-kurkku-maksamakkaravoileivät*hih**joo**kuolaa*
Avernian

Posts: 7,451

#339 • • Avernian Kerettiläinen
Mulle tulee vähän väliä outo halu pussailla yhden tytön kanssa. *ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Pablo :D

Posts: 81

#340 • • Pablo :D miero

Tyeicha, 25.4.2005 07:38:
jos soitan jollekin erityiselle tyypille, ootan ain et kello tulee esim. 19:00, 11:18, 21:36 tai 16:39 -> mieluiten siis joku tasaluku (minuuteilla ja jos mahdollista, myös tunnilla) tai sit luku mis on 9. ..eh.. *nauru*



äh... nyt on pakko aina kattoa ja kirjata ylös kaikkien soittoajat jos niillä on samanlaisia outoja matemaattisia koodeja *nauru*

--
_______________________________________________________
Kauimmaksi kuljetaan silloin, kun ei enää tiedetä, minne kuljetaan.