Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,530 views

PienPunai

Posts: 63

#281 • • PienPunai Se pieni ja punainen
No viimeks tänään iski hullu himo ruveta neulomaan lapasia, ja nyt paraikaa neulon niitä... Mummoefekti on saapunut keskuuteemme... *blush* Paitsi et kait se on huomattavasti hyödyllisempää ajanvietettä ku joku muu turha notkuminen... *nauru* muita outoja mielihaluja???? Noh, kuvitella että kaikilla tuntemattomilla ihmisillä, jotka kävelee kadulla vastaan, on joku äärettömän synkkä ja kamala salaisuus jonka kanssa ne joutuu elämään, eikä kukaan tiedä siitä...............*juonittel* ehkä jätän ton kahvin vähemmälle.....

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

*magia*

Posts: 536

#282 • • *magia* säheltävä takkutukka
nami nami purkin yms. kansi on aina pakko raaputtaa lusikalla sileeksi ennen ku sen voi avata *iihhih*,
sit tupakan sytyttäminen..aina käsi menee tuulen suojaksi vaikka olisinki sisällä *hihu*,
ja kun kävelen töihin (yleensä himmee kiire) kuvittelen et oon jossain kisassa ja mmut kävelijät on kilpailijoita..ne pitää ohittaa ennen kun ylittää suojatien..
nii ja tietenkin kaapin ovet..ne pitää kaikki olla kiinni ku käyn nukkumaan..se voi kyllä johtua myös siitä et ne on avonaisena hirmu pelottavia
*blush*

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

ö

Posts: 44

#283 • • ö

*wild peach*:
nami nami purkin yms. kansi on aina pakko raaputtaa lusikalla sileeksi ennen ku sen voi avata *iihhih*,
sit tupakan sytyttäminen..aina käsi menee tuulen suojaksi vaikka olisinki sisällä *hihu*,
ja kun kävelen töihin (yleensä himmee kiire) kuvittelen et oon jossain kisassa ja mmut kävelijät on kilpailijoita..ne pitää ohittaa ennen kun ylittää suojatien..
nii ja tietenkin kaapin ovet..ne pitää kaikki olla kiinni ku käyn nukkumaan..se voi kyllä johtua myös siitä et ne on avonaisena hirmu pelottavia
*blush*



Tää on tosi OUTOO,mut mul on noi kaikki samat*ding*
Shaz

Posts: 324

#284 • • Shaz team Wittupäät
Lakritsijätskii ja mansikkajätskii ja siihen päälle voipopcornei. Nam. *kuolaa*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#285 • • Peikkotyttö
Tänään iski hillitön himo suolakurkkuihin ja karkkeihin..oli pakko töitten jälkeen rynnätä kauppaan ostamaan kurkkupurkki ja irtokarkkeja...*slurps*

--
Groove is in the Heart

micqo

Posts: 1,094

#286 • • micqo

*wild peach*:
tupakan sytyttäminen..aina käsi menee tuulen suojaksi vaikka olisinki sisällä *hihu*,



joo,heh...mä oon huomannut,et mä teen aivan samalla tavalla

*nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#287 • • Jutu Blondi

veruzka:
lisäksi juustosta on pakko kuoria ensimmäiset kaks kerrosta pois enne ku sitä voi syödä.



Jee, mä en ole ainoa ton ongelman kanssa, mutta se päälikerros on pahaa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#288 • • Edited gnomex Guest
- Jatkuva syöminen (napostelu). Yleensä illalla teen itselleni "juustotarjottimen" joka sisältää juustoja, metukkaa ja muita leikkeleitä, yks näkkäri, iso lasi vettä, kurkkua ja muuta sälää mitä saattaa jääkaapista löytyä.

- Mitään elokuvaa ei voi katsoa kotona ilman syömistä. Leffan katsominen on yhtä tyhjän kanssa jos ei ole jotain mitä samalla napostella. Elän siis syödäkseni, en syö elääkseni *nauru* Kumma kyllä että se ainainen syöminen ei näy missään, mutta hyvä niin, voi herkutella mielin määrin *hymy*

- Ilman musiikkia ei voi lukea. Mistähän tämäkin johtuu... Lukemisesta ei jää päähän yhtään mitään ellei ole taustamusiikkia. Vähän sama kui toi leffa/syömis -juttu

- Olen myös työnarkomaani. En ole edes kuukausipalkkalainen ja silti mulla on duunissa suurimmat tuntimäärät *hih*

edit: typot pois
Elviira

Posts: 39

#289 • • Elviira big mama
Tää on outo: ne semmoset turveruukut, johon istuttelin kukansiemeniä pari päivää sitte... Olis tehny mieli haukata *iihhih*

--
Get down on your knees, BITCH!

Mellu-

Posts: 4,006

#290 • • Edited Mellu-
mul on tullu oikeesti joku pakkomielle aina liikkua omalla autolla ..

Mellu *sydän* Mitsu

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

John

Posts: 1,384

#291 • • John Lauma

*wild peach*, 26.1.2005 15:33:
nii ja tietenkin kaapin ovet..ne pitää kaikki olla kiinni ku käyn nukkumaan..se voi kyllä johtua myös siitä et ne on avonaisena hirmu pelottavia
*blush*



Kaapinovet pitää olla kiinni jos ei enää tarvitse kaapista mitään! Ja tuolien istuimet työnnetään kunnolla pöydän alle kun niillä ei istuta!*grr*

Viimeksi tänään tyttöystäväni ihmetteli minne jäin kun aloin järjestämään tuoleja pizzapaikassa... *blush*

--
Fancy some cheese, Gromit?

HippaLord

Posts: 451

#292 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4
Melkein mitä vaan missä ei ole lihaa(kalpea vegaani olen*yingyang*) nyt on pop resepti:
1prk* vispikermaa
1prk* rahkaa
1/2 pakettia rusinoita(mikä brändi vaan)
1pussi kuivattuja aprikooseja suikaloituna
1/2 sitruunan mehu+ raastettu kuori
1tl vanilliinisokeria
vatkaa kerma, lisää rahka&rusinat ja sit. mehu
ja lopuksi sokerit maun mukaan...jam menee koko astiallinen parissa illassa*slurps*
*prk=Purkki*vink*
Silphid

Posts: 219

#293 • • Silphid

Mellu-, 4.4.2005 23:08:
mul on tullu oikeesti joku pakkomielle aina liikkua omalla autolla ..

Mellu *sydän* Mitsu


ja kaikki *sydän* mellun mitsu *plur* *vink*

--
:)

phanatic

Posts: 1,123

#294 • • phanatic

HippaLord, 4.4.2005 23:41:
Melkein mitä vaan missä ei ole lihaa(kalpea vegaani olen*yingyang*) nyt on pop resepti:
1prk* vispikermaa
1prk* rahkaa
1/2 pakettia rusinoita(mikä brändi vaan)
1pussi kuivattuja aprikooseja suikaloituna
1/2 sitruunan mehu+ raastettu kuori
1tl vanilliinisokeria
vatkaa kerma, lisää rahka&rusinat ja sit. mehu
ja lopuksi sokerit maun mukaan...jam menee koko astiallinen parissa illassa*slurps*
*prk=Purkki*vink*



Mites vegaanille uppoaa nuo kermat ja rahkat?
Jutu

Posts: 3,054

#295 • • Jutu Blondi

Silphid, 4.4.2005 23:45:
---
Mellu-, 4.4.2005 23:08:
mul on tullu oikeesti joku pakkomielle aina liikkua omalla autolla ..

Mellu *sydän* Mitsu

---

ja kaikki *sydän* mellun mitsu *plur* *vink*



Ja mitsu muuten poltetaan juhannuksena, koska muuten meillä ei ole kokkoa *muhaha* Hirviöauto sekin mokoma *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

HippaLord

Posts: 451

#296 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4

phanatic,

Mites vegaanille uppoaa nuo kermat ja rahkat?


Hyvin kiitos*joo* meni vahngossa termit(ei ternit*hih*) sekaisin, korjaus painovirheeseeni eli olen:KASVISSYÖJÄ*hymy*
Juhgu

Posts: 7,921

#297 • • Juhgu Virnistelijä

Silphid, 4.4.2005 23:45:
---
ja kaikki *sydän* mellun mitsu *plur* *vink*



Se on päästäsä vajaa joka tämmösellä ajaa! *pihkassa*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sune

Posts: 2,096

#298 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
- kun syön jotain liharuokaa, etsin kaikkea ylimääräistä sieltä, kuten jänteitä ja kaikkea muuta kuvottavaa ja aina sen jälkeen sanon et mä alan kasvissyöjäksi. *possu*

- Pakonomainen tarve vaihdella koko ajan vaatteita. Ensin laitan jotain päälle..."päätän myöhemmin mitä sit oikeesti laitan" ja jonkun ajan päästä meen kattelee kaappiin et mitä laittais päälle.. vaihto, vaihto, vaihto.*justjoo*

- kynsinauhojen pureskelu ja repiminen *blush*


- käyn röökillä [iso]tasan[/iso] tunnin välein. (sillonku oon kotona). katon siis kellosta tarkan ajan. *nauru* ja aina ku meen röökille, ni pakko ottaa pepsiä/kokista mukaan .. *ding*

- En kestä likaa ja paskasuutta = pakolliset siivousrituaalit päivittäin

--
ei kovin ihku eikä plur

Mai

Posts: 374

#299 • • Mai Villikisu
"Raakojen" sipuleiden syönti! (kokonaisina)*iihhih*
randome

Posts: 8

#300 • • randome watevö
jos katon telkkarii,pelaan tai popitan,ni voilume on AINA pakko laittaa tasa lukuu5,10,15...

--
häh..