Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 204,030 views

~~MillaMágico~~

Posts: 152

#101 • • ~~MillaMágico~~

Blues:
Jos raavin vasenta kättä, raavin myös oikeaa *hymy*
Outo tapa mutta tulee vieläkin oudompi olo jos ei niin tee. Ja myös että mielummin kaikkea on parillinen määrä.
Jos toinen jalkapöytä kolahtaa johonkin, täytyyhän sen toisenkin *nauru*




Ooiiii...joku muukin on haksahtanut pareihin*iloinen*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#102 • • [Nuclear] el aprendiz

Progress:
mä taas RRRAkastan varpaita...kun ne on puhtaat(vasta pestyt), tykkään imeä, nuoleskella ja suukotella niitä mielinmäärin..Olenko outo? *hih*


Et, sä oot sairas. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

kilobitti

Posts: 2,419

#103 • • kilobitti 1-2-3 techno

SmaShing PumPkin:
---
Blues:
Jos toinen jalkapöytä kolahtaa johonkin, täytyyhän sen toisenkin *nauru*
---
Ooiiii...joku muukin on haksahtanut pareihin*iloinen*



Joo mulla oli toi sama kun olin kait 6-7 vanha, hankkiuduin siitä tyyliin vuodessa eroon kun se oli mun mielestä hölmöä. En kaipaa ilmiötä*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Howdy

Posts: 7,955

#104 • • Howdy Oldie

äm:
---
India:
En mäkään! Mulla on suoranainen kammo varpaista... yöks!!
Mikään ei vois olla etovampaa ku koskea toisen varpaisiin.. En edes kesäisin tykkää näyttää varpaitani. Jos menen kylään sandaaleilla ja istutaan olohuoneessa on mun työnnettävä varpaat maton alle tai jotenkin nuuten jemmata...

Hyi en ikinä antaisi kenenkään leikata mun varpaankynsiä tai saatikka sitten itse tarttuisi toisten kynsiin... *sars*

---


Tämän alle myös minun allekirjoitukseni *joo*
Varpaat on kaameita.




Jooh .. ei kyl nappaa .. kerran yks naisen tapainen pyysi sellasta .. katsoin vähän aikaa vähän himmeesti ja lähin himaan *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#105 • • Kalho Guest
Progress:
mä taas RRRAkastan varpaita...kun ne on puhtaat(vasta pestyt), tykkään imeä, nuoleskella ja suukotella niitä mielinmäärin..Olenko outo?

no ehkä vähän.. :)
Epailija

Posts: 5,636

#106 • • Epailija Physicist, 2nd class.

anqqa:
kolme. ei voi ottaa esim 3 karkkia kerralla, vaan 2 tai 4 ennemmin. jos ottaa kolmannen kerran karkkia, pitää ottaa myös vähintään neljäs. samoin kolmosen kerrannaiset, 6, 9, 12 jne, kolmonen epäonnenluku. tosin viimeaikoina oon päättäny ottaa härkää sarvista ja kumota kolmosen vaikutuksen alkamalla käyttää sitä enemmän. ennen ei ollu onnenlukua, mutta nyt alkanu suosimaan aasialaisten käyttämää kasia, missä häiritsee luku 88 saksalaisten takia. muutenkin kohtuu paha matikkafiksaatio joskus.. etsii sarjoja, kaavoja, funktioita yms mistä vaan, kuten esim jo mainituista rekisterikilvistä, puhelinnumeroista jne.



Mulla on yleisesti parittomat luvut jostain syystä vähemmän mieluisia kuin parilliset. Karkkeja, keksejä ja leipiä tulee yleensä otettua juuri pareittain. Karkeissa sitten syöminenkin tapahtuu mahdollisuuksien mukaan niin, että jauhaminen vähintään aloitetaan vuorotellen eri puolilla, että leukaperät pysyvät balanssissa. x) Lisäksi saan revittyä iloa siitä, että nimipäivä ja syntymäaika koostuvat parillisista numeropareista ja numeroista (16.2 ja 18.2.1980) *hih* - mutta vain vähän, eikä tuo muutenkaan mikään suuren suuri fiksaatio ole. En esim. harmistu, jos karkkipussissa on pariton määrä karkkeja.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

innae

Posts: 1,377

#107 • • innae PaskaJätkä
Rakastan suklaata (erityisesti fazerin sininen) ja salmiakkia (turkkarit) *slurps*... En voi olla ilman... Ja noita pystyisin syömään vaik kuinka ja paljon... Turkkareit tulee syötyy duunis aina ihan tajuttomasti (niistä tehään meil salmari) ja suklaata pitää olla kotona aina ees vähäisen... Olenko mässypossu? *joo*

--
PaskaJätkä

gr

Posts: 1,116

#108 • • gr Hu-hu

innae:
Rakastan suklaata (erityisesti fazerin sininen) ja salmiakkia (turkkarit) *slurps*... En voi olla ilman... Ja noita pystyisin syömään vaik kuinka ja paljon... Turkkareit tulee syötyy duunis aina ihan tajuttomasti (niistä tehään meil salmari) ja suklaata pitää olla kotona aina ees vähäisen... Olenko mässypossu? *joo*


On niii mukava (ainaki välillä) mässyttää kunnolla :)
stic

Posts: 21

#109 • • stic
Kun olin ala-asteella ja menin aina pyörällä kouluun, niin piti aina ottaa \”kisa\” joka auton kanssa että kumpi ohittaa ensin jonkun valotolpan tms. Muutama mummo sai melkein sydänkohtauksen kun ajoin täysiä aina ohi *pahis* *hahjust*

--
Er, no offence but you are a robot aren't you

keisha

Posts: 1,394

#110 • • keisha bullet with butterfly wings
Kun syön sämpylää, leikkaan sen puoliksi ja syön ”litteän puolen” eli alapuolen aina ensin. Sama pätee korppuihin. Haluan säästellä pulleaa yläpuolta, koska se on mielestäni parempaa. Laitan yläpuolelle kauniimmat juustonsiivut ja salaatinviipaleet.

edit: typo

[muokattu 28.1.2004 21:16]

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Dacey

Posts: 671

#111 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

stic:
Kun olin ala-asteella ja menin aina pyörällä kouluun, niin piti aina ottaa ”kisa” joka auton kanssa että kumpi ohittaa ensin jonkun valotolpan tms. Muutama mummo sai melkein sydänkohtauksen kun ajoin täysiä aina ohi *pahis* *hahjust*



jooh,kisaa pitää ottaa vieläkin. Tosin mulla se on tutuissa paikoissa. Otan mittaa et kävelenkö nopeemmin valoihin ku auto ehtii kiihdyttämään ja menemään ohi.
Pentuna oli sit kanssa se että ku menin ylikulkusillan ali ni auto ei saanu ajaa mun alta ku ”kuolin” muuten.. sit tuli aina kikkailtuu silloilla..juosten ja sit jumitin siinä paikallani *nauru*
kilobitti

Posts: 2,419

#112 • • kilobitti 1-2-3 techno

Darianna^:
---
stic:
Kun olin ala-asteella ja menin aina pyörällä kouluun, niin piti aina ottaa ”kisa” joka auton kanssa että kumpi ohittaa ensin jonkun valotolpan tms. Muutama mummo sai melkein
---

jooh,kisaa pitää ottaa vieläkin. Tosin mulla se on tutuissa paikoissa. Otan mittaa et kävelenkö nopeemmin valoihin ku auto ehtii kiihdyttämään ja menemään ohi.



Viime kesänä juoksin kisaa jyrkkään ylämäkeen kiihdyttävää täyttä täyspitkää öljyrekkaa vastaan..alussa olin reilusti nopeampi, mut loppujen lopuksi ero jäi n. puoleen metriin. Voitin*piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#113 • • kelasin Guest

stic:
Kun olin ala-asteella ja menin aina pyörällä kouluun, niin piti aina ottaa ?kisa? joka auton kanssa että kumpi ohittaa ensin jonkun valotolpan tms. Muutama mummo sai melkein sydänkohtauksen kun ajoin täysiä aina ohi *pahis* *hahjust*



sama!
Rocka

Posts: 150

#114 • • Rocka

anqqa:

ja jos se auto sattuu esim vähän hidastamaan about kohdalla, meinaa aina joskus törmätä siihen perään.



jepu, kundini harrastaa sitä autoillessa, että jos huomaa jonkun ennakoivan sen millon auto ohittaa, niin painaa jarrua juuri siinä jalkakäytävän kohdalla, jolloin noita törmäämisiä sitten tapahtuu

[muokattu 29.1.2004 08:36]
Rocka

Posts: 150

#115 • • Rocka

stic:
Kun olin ala-asteella ja menin aina pyörällä kouluun, niin piti aina ottaa ”kisa” joka auton kanssa että kumpi ohittaa ensin jonkun valotolpan tms.



samaa olen minäkin harrastanut... ja siinä oli vielä se jännitys, että jarrut pyörässä ei tahtonut toimia
[Nuclear]

Posts: 5,855

#116 • • [Nuclear] el aprendiz

kei:
Kun syön sämpylää, leikkaan sen puoliksi ja syön ”litteän puolen” eli alapuolen aina ensin. Sama pätee korppuihin. Haluan säästellä pulleaa yläpuolta, koska se on mielestäni parempaa. Laitan yläpuolelle kauniimmat juustonsiivut ja salaatinviipaleet.


Täällä ku jengi kirjottelee näitä asioita, niin huomaa et aika monella on samoja yhtäläisyyksiä. Itekin syön ekaks litteen ja ”kovan” puolen jonka jälkeen pääsee herkuttelee pehmeällä ja paremmalla (ja jos esim. juusto loppuu niin siivut menee paremmalle puolelle). Muutenkin kun syön niin yleensä ekaks ruoan ”pahat” osat eka ja sit lopuks parhaat.

Tääl on nyt paljon puhuttu parillisista ja parittomista, niin jossain määrin mullakin ilmiötä esiintyy, lähinnä nyt tulee mieleen kun vaihtaa volyymia vahvarista, niin lukuna pitää olla parillinen 99%:sti.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

MaSari

Posts: 1,986

#117 • • MaSari space jammer
Mulla oli joku aika sit sellanen pakkomielle et kun menin suojatien ylitse, mun oli pompittava jokasella valkosella alueella ja jos kosketti asfalttia niin joku asia muka menis huonommaks.. *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Rocka

Posts: 150

#118 • • Rocka

[Nuclear]:
---
Muutenkin kun syön niin yleensä ekaks ruoan ”pahat” osat eka ja sit lopuks parhaat.



jos syön vaikka kalapuikkoja niin kuorin siitä sen päällisen poi ja syön eka sen kalaosan ja sitten muut, eli eka ”pahat” ja sitten hyvät.

[muokattu 29.1.2004 09:19]
Epailija

Posts: 5,636

#119 • • Epailija Physicist, 2nd class.

[Nuclear]:
Tääl on nyt paljon puhuttu parillisista ja parittomista, niin jossain määrin mullakin ilmiötä esiintyy, lähinnä nyt tulee mieleen kun vaihtaa volyymia vahvarista, niin lukuna pitää olla parillinen 99%:sti.



Tuota harrastan itsekin. Autossa volyymi on käytännössä aina parillinen luku - paitsi silloin kun kuskaan yhtä kaveria, jonka mielestä sen pitää olla viidellä jaollinen. Tuolloin annan periksi pitkin hampain. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Dacey

Posts: 671

#120 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

viola:
---

mä oon noin päässy 60:n *hih*



mä pääsin yli 100 joskus kolme vuotta sitte ja sit rupes v*tuttaa koko touhu ja se jäi siihen *hih*