Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,740 views

s4ga

Posts: 325

#61 • • s4ga
kotoa lähtiessä pitää luonnollisesti tarkistaa kaikki tavarat useampaan otteeseen, vaikka kuinka kiire olisi. katulaattojen saumoja pitää karttaa tai tapahtuu kamaluuksia, jne

noiden ja monien muiden tapojen lisäksi päähäni on iskostunut numeropakkomielle. se ilmenee mm. silloin, kun lämmitän ruokaa mikrossa tai laitan kännykkään herätyksen/muistutuksen. jos esim pitäisi herätä kahdeksalta, kännykkä alkaa piipittää 07:47, eikä 08:00. en voi sietää parillisia numeroita (poisluettuna 4, koska se on visuaalisesti miellyttävän kulmikas), ja parittomuus sekä harkittu epäsymmetrisyys miellyttää silmää ja mieltä muutenkin.
kiinnitän muutenkin hirmuisesti huomiota kaikkiin pieniin visuaalisiin juttuihin, ja vaikkapa pyykkipoikien värien yhteensopimattomuus telineessä saa henkisen tasapainoni (niin minkä?) horjahtamaan hetkellisesti. *hih*

paras tapa ylittää autotie on lähteä liikkeelle kadunreunalta sen verran aikaisin, että varpaat meinaavat melkein jäädä ohitseliikkuvan auton takapyörien alle ja auton aiheuttama ilmavirta tuulahtaa kasvoilla.

niin, ja nautin suunnattomasti siitä, kun joskus havaitsen jollain toisella ihmisellä täsmälleen samanlaisia pikku tapoja. tulee jänskä olo *sydän**sydän*
edellisestä kerrasta ei onneksi ole kauaakaan, huomasin yhellä pojalla varsin samankaltaisia tottumuksia.. *pihkassa*

--
Miau. ^__^

lillu

Posts: 117

#62 • • lillu Superlillu!
ainakun lähden himasta mun on pakko tarkistaa, että kahvinkeittimen pistoke on irti seinästä, ettei keittion hana vuoda ja että jääkaapin ovi on kiinni. Tosi rasittavaa ku joutuu monta kertaa mennä takasin kattoo että olihan ne kiinni vai ei :D *eiei* ja pitää tarkistaa aina että ovi menee kunnolla kiinni =)
Avatar
#63 • • kelasin Guest
laskeeks kukaan autojen rekkareita? siis siitä vikasta numerosta?
ABC-981
BCA-762
CBA-653
....


mä oon päässy jo melkei 70:n *vink*
typ0

Posts: 1,892

#64 • • typ0 syntax error
en tie ma haluun kans olla outo!! ystavat hyvat kertokaa mulle oonko ma outo?

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

friikman

Posts: 38

#65 • • friikman
jätin tänään viidennen kerran 3 kk sisään avaimet himaan. :)
jatkuva unohtelu johtuu varmaan kämppiksestä jonka avulla pääsen aina ongelmitta sisään enkä joudu kärsimään ... ei vaan opi..
Jone

Posts: 8,258

#66 • • Jone Archibald Haddock

friikman:
jätin tänään viidennen kerran 3 kk sisään avaimet himaan. :)
jatkuva unohtelu johtuu varmaan kämppiksestä jonka avulla pääsen aina ongelmitta sisään enkä joudu kärsimään ... ei vaan opi..



Kätevä tapa avainten muistamiseen on laittaa ”muista avain”-lappu pysyvästi ulko-oven sisäpuolelle kahvan yläpuolelle. Tiedän ainakin yhden kämpän, jossa tämä on käytössä. Ei ole käsittääkseni tytöiltä paljon avain unohtunut.
henkka

Posts: 4,973

#67 • • henkka

hallaaa:
laskeeks kukaan autojen rekkareita? siis siitä vikasta numerosta?
ABC-981
BCA-762
CBA-653
....


mä oon päässy jo melkei 70:n *vink*



äh... nyt varmaan rupeen laskee...

Mul on välil tapana rupee tekee yksinkertaisia laskutoimituksia rekkarin numeron luvuilla keskenään.

esim. ABC-981... 8+1=9, 81/9 =9, *igor* *ding*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#68 • • [Nuclear] el aprendiz

Optimus Prime:
---
hallaaa:
laskeeks kukaan autojen rekkareita? siis siitä vikasta numerosta?
ABC-981
BCA-762
CBA-653
....


mä oon päässy jo melkei 70:n *vink*

---


äh... nyt varmaan rupeen laskee...

Mul on välil tapana rupee tekee yksinkertaisia laskutoimituksia rekkarin numeron luvuilla keskenään.

esim. ABC-981... 8+1=9, 81/9 =9, *igor* *ding*


Get a medical attention...*nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

pupuankka

Posts: 869

#69 • • pupuankka poly-wtf?!

^petra:


paras tapa ylittää autotie on lähteä liikkeelle kadunreunalta sen verran aikaisin, että varpaat meinaavat melkein jäädä ohitseliikkuvan auton takapyörien alle ja auton aiheuttama ilmavirta tuulahtaa kasvoilla.




hohoo! minä myös *hahjust* mikä saattaa toki aiheuttaa autoilijoilla sydämentykytystä...

kaverini mielestä absoluuttinen vapauden tunne on se, kun seisoo aivan lähellä raiteita kun juna menee ohi... kokeilkaapas *pahis*

no joo. oudoimmat mielihalut ja teot taitavat olla sensuroituja tällä foorumilla *iihhih* ... eli liittynevät tuonne tiettyihin elämän yksityisalueisiin *hymy*
Jone

Posts: 8,258

#70 • • Jone Archibald Haddock

pupuankka:
kaverini mielestä absoluuttinen vapauden tunne on se, kun seisoo aivan lähellä raiteita kun juna menee ohi... kokeilkaapas *pahis*



Kaverisi lienee absoluuttinen idiootti. Arvatkaa huviksenne kuinka vittumaisia tollaset ”seisonpa aivan radan vieressä / laiturin reunalla”-pellet on veturin- tai junankuljettajan mielestä, joista suhteellisen suuri prosentti joutuu elämänsä aikana lanaamaan työvälineellään jonkun itsetuhoisen yksilön yli?
hallucinogen

Posts: 8,190

#71 • • hallucinogen Edain

Jone:
Kaverisi lienee absoluuttinen idiootti. Arvatkaa huviksenne kuinka vittumaisia tollaset ”seisonpa aivan radan vieressä / laiturin reunalla”-pellet on veturin- tai junankuljettajan mielestä, joista suhteellisen suuri prosentti joutuu elämänsä aikana lanaamaan työvälineellään jonkun itsetuhoisen yksilön yli?



Jep, ei siinä mitään jos joku idiootti itsensä tappaa mutta kuljettaja voi saada paskaa niskaan jos joku älypää pystyy näyttämään muka toteen, että kyseessä oli kuljettajan virhe.
Myös hätäjarrutus voi olla aika ikävä homma junassa matkaaville *igor*

--
pikku-*possu*

Anne

Posts: 424

#72 • • Anne The Apina.

Jone:
Kätevä tapa avainten muistamiseen on laittaa ”muista avain”-lappu pysyvästi ulko-oven sisäpuolelle kahvan yläpuolelle. Tiedän ainakin yhden kämpän, jossa tämä on käytössä. Ei ole käsittääkseni tytöiltä paljon avain unohtunut.



Usko huviksesi; ei se lappu-systeemi aina toimi. Vaikka kuinka näkee sen ”muista avain”-lapun, niin olen monta kertaa unohtanut avaimet huoneeseeni. Ja kun ehdin vielä koululle ennen kuin huomaan mokani, niin ei muuta kuin soittoa kämppikselle ”voitko tuua mun avaimen mukanasi, kun tuut koululle..?” *nauru*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

pupuankka

Posts: 869

#73 • • pupuankka poly-wtf?!

Jone:
---
pupuankka:
kaverini mielestä absoluuttinen vapauden tunne on se, kun seisoo aivan lähellä raiteita kun juna menee ohi... kokeilkaapas *pahis*

---


Kaverisi lienee absoluuttinen idiootti. Arvatkaa huviksenne kuinka vittumaisia tollaset ”seisonpa aivan radan vieressä / laiturin reunalla”-pellet on veturin- tai junankuljettajan mielestä, joista suhteellisen suuri prosentti joutuu elämänsä aikana lanaamaan työvälineellään jonkun itsetuhoisen yksilön yli?



onpas täällä tänään huumorintajutonta porukkaa.. *justjoo* huono päivä?
Bishop Henrik

Posts: 135

#74 • • Bishop Henrik

pupuankka:

onpas täällä tänään huumorintajutonta porukkaa.. *justjoo* huono päivä?


Ei porukka ole huumorintajutonta, kannattaa vaan miettiä millä asialla vitsailee.

--
fucking hostile...

Jone

Posts: 8,258

#75 • • Jone Archibald Haddock

hallucinogen:
Jep, ei siinä mitään jos joku idiootti itsensä tappaa mutta kuljettaja voi saada paskaa niskaan jos joku älypää pystyy näyttämään muka toteen, että kyseessä oli kuljettajan virhe.
Myös hätäjarrutus voi olla aika ikävä homma junassa matkaaville *igor*



Lähinnä esim. hätäjarrutusta ja ylimääräisen stressin aiheuttamista tarkoitin itse. Jos kuuluu ammattikuntaan, jossa vähintään joku läheinen työtoveri on ajanut jonkun itsetuhoisen ihmispolon pillunpäreiksi, niin liian lähellä raiteita seisovat palikat eivät juurikaan tuntune hyvältä vitsiltä.

Ei muuten tule kauhean halvaksi toi kikkailu siinä tapauksessa, että kuski iskee jarrut lukkoon jonkun speden takia, joka ”haluaa tuntea elävänsä.” Junan hätäjarrutuksen jälkeen iso osa kaikesta kiskoja lähellä olevasta sälästä joudutaan hiomaan uudestaan. Toivottavasti laskukin menee oikeaan osoitteeseen.

pupuankka:
onpas täällä tänään huumorintajutonta porukkaa.. *justjoo* huono päivä?



”Huumorintajutonta?” *släp*

Niin no, eräs tuttuni päätti päivänsä junan alle. Samoin perheenjäseneni ystävä. Tunnen VR:llä työskenteleviä henkilöitä, joilta olen saanut kuulla sangen tarpeekseni siitä kuinka paskana junankuljettajat ovat ammatissaan juuri tuollaisten ”humoristien” takia.

Anteeksi nyt ihan vitusti ettei mua naurattanut hetkeäkään, vaikka päiväni onkin muuten oikein hyvä.

[muokattu 28.1.2004 11:10]
Progress

Posts: 955

#76 • • Progress

hallaaa:
laskeeks kukaan autojen rekkareita? siis siitä vikasta numerosta?
ABC-981
BCA-762
CBA-653
....


mä oon päässy jo melkei 70:n *vink*



no onpa sullaki jotai tekemistä...*nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

pupuankka

Posts: 869

#77 • • pupuankka poly-wtf?!

Jone:


---
pupuankka:
onpas täällä tänään huumorintajutonta porukkaa.. *justjoo* huono päivä?

---


”Huumorintajutonta?” *släp*

[muokattu 28.1.2004 11:06]



ja tottakai tarkoitin että kaikki menee sitten sinne raiteille hengaamaan? ai niin, unohdin että klubitus on täynnä ajattelukyvyttömiä lampaita... sori, unohdin tuon kepposet-viestiketjun, eli mitä tämän paikan ihmiset ovat oikeasti valmiita tekemään *justjoo*
Jone

Posts: 8,258

#78 • • Jone Archibald Haddock

Anne:
Usko huviksesi; ei se lappu-systeemi aina toimi. Vaikka kuinka näkee sen ”muista avain”-lapun, niin olen monta kertaa unohtanut avaimet huoneeseeni. Ja kun ehdin vielä koululle ennen kuin huomaan mokani, niin ei muuta kuin soittoa kämppikselle ”voitko tuua mun avaimen mukanasi, kun tuut koululle..?” *nauru*



Ihme norppa? *aplodit*

Unohtelet siis avainta tosta lapusta huolimatta vähintään yhtä paljon kuin mä ilman lappua ja tämän harvan pääni kanssa?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#79 • • Lost-Soul los pallos

Jone:
Ihme norppa? *aplodit*

Unohtelet siis avainta tosta lapusta huolimatta vähintään yhtä paljon kuin mä ilman lappua ja tämän harvan pääni kanssa?


Kyl mä ainakin välillä lähden ulos niinkin ajatuksissa, etten tajuu mistään mitään... Joskus (tai aika usein) ollu roskapussi oven vieressä siten, että siihen kompastuu ja silti oon onnistunu unohtaa viedä sen pussin ulos. Eiköhän sama päde noiden lappujenkin kanssa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

kriba

Posts: 173

#80 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Itsellä on ulko-ovessa A4:n kokoinen ”muista avaimet”-lappu... toistaiseksi kerran oon unohtanu, eikä siinä kämppikset auta kun ei sellassia ole.

Joskus tulee kasvatettua enemmä tai vähemmä partaa leukaa ja sitä on aivan pakko välillä ”hypistellä”.. varsinki ku funtsii jotai juttuu tai joskus ihan muuten vaan ajan tappamiseksi *joo*