Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 202,484 views

Progress

Posts: 955

#21 • • Progress
runkata monta kertaa päivässä... *hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#22 • • kelasin Guest

Progress:
runkata monta kertaa päivässä... *hih*



get a woman! *vink*
hallucinogen

Posts: 8,190

#23 • • hallucinogen Edain

Progress:
runkata monta kertaa päivässä... *hih*



Join the club *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#24 • • hallucinogen Edain

hallaaa:
get a woman! *vink*



Oma käsi paras apu *vink*
Eihän sitä naiselle kato koko aikaa voi sanoa et ”mees muija kontilles” *pahis* helpompaa istua koneen eessä ja pistää kunnon jyystö pyörimään *nauru*

--
pikku-*possu*

lohikarme

Posts: 1,730

#25 • • lohikarme RitariVittupää
Mulla on pakottava tarve haistella tyttöjen hiuksia *hymy* Kaupasta on aina ostettava 1.5l Cocacolaa vaikka sitä olisikin jo kotona *ding* Lisäksi koputan puuta aina kun kerron jotain ikäää, joka ei ole vielä sattunut minun kohdalle *nauru*

--
Qualis artifex pereo

Progress

Posts: 955

#26 • • Progress

hallucinogen:
---
hallaaa:
get a woman! *vink*

---


Oma käsi paras apu *vink*
Eihän sitä naiselle kato koko aikaa voi sanoa et ”mees muija kontilles” *pahis* helpompaa istua koneen eessä ja pistää kunnon jyystö pyörimään *nauru*



True. On mulla ”muija”(siis ihan oikee ”tyttökaveri”), mutta kyllä mä silti runkkailen joka päivä.
Se on kivaa, oon tehny sitä jo 13-> ja teen edellee. *hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

lohikarme

Posts: 1,730

#27 • • lohikarme RitariVittupää

hallucinogen:
---
Progress:
runkata monta kertaa päivässä... *hih*

---


Join the club *nauru*



Sama homma...vaikka minulla onkin nainen...kaippa se on miehen perustarve *vink* *nauru*

--
Qualis artifex pereo

hallucinogen

Posts: 8,190

#28 • • hallucinogen Edain
Kuka tunnustaa haistelevansa naisten pikkareita? *pahis*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#29 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Ihan tavallisia pikkuneurooseja nämä ovat, mutta yleensä pitää pariin kertaan tarkistaa, että ulko-ovi on todella kiinni, kun lähtee kotoa tai menee nukkumaan. Autossa on keskuslukitus, mutta silti pitää tarkistaa, että ovet menivät lukkoon (ei sentään ihan joka ovesta erikseen). Jääkaappi ja pakastin ovat myös sellaisia, että nekin tulee tarkistettua.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lohikarme

Posts: 1,730

#30 • • lohikarme RitariVittupää

hallucinogen:
Kuka tunnustaa haistelevansa naisten pikkareita? *pahis*



Minä! *nauru* Oon pervo! *igor*

--
Qualis artifex pereo

[Nuclear]

Posts: 5,855

#31 • • [Nuclear] el aprendiz
Mä tarkistelen aina välillä et tietyt tavarat (lompakko, avaimet, känny etc.) on mukana ku naperona tuli hukattua niitä aika säännölliseen tahtiin. Sit nykyään jään välil miettimään et jäiks ulko-ovi auki ku uus lukko on siitä mukava et joskus menee kiinni ja joskus ei. *hih* Ehkä se kotivakuutus pitäis nyt pikapuolin saada hommattua.....

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#32 • • [Nuclear] el aprendiz

lohikarme:
---
hallucinogen:
Kuka tunnustaa haistelevansa naisten pikkareita? *pahis*

---


Minä! *nauru* Oon pervo! *igor*


Sic! Sairas sä oot. *sars**vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

lohikarme

Posts: 1,730

#33 • • lohikarme RitariVittupää

[Nuclear]:
---
lohikarme:
---
hallucinogen:
Kuka tunnustaa haistelevansa naisten pikkareita? *pahis*

---


Minä! *nauru* Oon pervo! *igor*
---

Sic! Sairas sä oot. *sars**vink*



*nauru* *vink*

--
Qualis artifex pereo

hallucinogen

Posts: 8,190

#34 • • hallucinogen Edain

[Nuclear]:
---
lohikarme:
Minä! *nauru* Oon pervo! *igor*
---

Sic! Sairas sä oot. *sars**vink*



Ihan normaalia toi on, mäkin harrastan sitä *pahis*

--
pikku-*possu*

trolli

Posts: 744

#35 • • trolli

BlueWind:
Sitten mulla on enemmän tai vähemmän outo mieliteko kirjoittaa lähes kaikesta jonkinlainen lista. Kun lähden kauppaan niin tottakai ihan perusostoslista, kirjottelen todo-listoja ja järjestelen listoja eri tavalla (tietokone on tässä kätevä apuväline).


Tässä on verraton apu nokian kommari, ilman sitä en muistas edes käydä kaupassa tjsp*nauru* Joka päivälle on oma todo-lista.

[muokattu 27.1.2004 15:07]
S-T

Posts: 1,195

#36 • • S-T Pieni

trolli

Tässä on verraton apu nokian kommari, ilman sitä en muistas edes käydä kaupassa tjsp*nauru* Joka päivälle on oma todo-lista.


Mä tykkään kyllä kirjoitella listat aika usein käsin, vaikka tietokonekin olisi nenän edessä. Siinä listojen rustaamisessa on sitä jotain *vink* mun ylioppilaskalenteri on vakiopaikka kirjoitella listoja :] Ja se on aina mukana. (Niin ja kommaria en omista.. voisi sekin olla kätevä)

Sellaista yleistä listaa, mitkä asiat olisi lähiaikoina hoidettava, pidän aina koneella ollessani auki.

--
Pieni on kaunista.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#37 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä kirjoittelen myös listoja (tosin paperille) ja laadin tarkkoja suunnitelmia. Seuraavaksi vois tehdä listan siitä, mitä sisustustavaraa mun kämppä vielä tarvitsee. Matkalle lähtiessä lista on aivan korvaamaton *piis* tarkkoja suunnitelmia oon laatinut mm. kirjoituksiin lukemisesta ja budjetista. Itse asiassa oon joskus lukioaikoina tehnyt jopa tilastoja koulumenestyksestä *nauru* oi niitä aikoja.

avaimet tarkistan aina n. 3 kertaa ennen ulos lähtöä. Ois kamala lukita ittensä ulos...

ai niin, tämä on aika friikkiä. Jumaloin joitain konemusiikkibiisejä niin paljon, etten voi esim. poistua huoneesta sillon kun ne soi *juonittel* pitää pistää pause päälle, jos käy esim. vessassa.

[muokattu 27.1.2004 16:01]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

Posts: 8,190

#38 • • hallucinogen Edain
Mun kämppiksellä on sellanen pakkoneuroosi et aina kun se menee ulko-ovesta ulos niin sen pitää työntämällä kokeilla ainakin kolme nopeaa kertaa et ovi on kiinni ja sit yks hidas työntö, joka kerta sama juttu *nauru*

--
pikku-*possu*

Chatte

Posts: 4,085

#39 • • Chatte Team Teknolipat :)

Hyzenthlay:
ai niin, tämä on aika friikkiä. Jumaloin joitain konemusiikkibiisejä niin paljon, etten voi esim. poistua huoneesta sillon kun ne soi *juonittel* pitää pistää pause päälle, jos käy esim. vessassa.


Vähän sama juttu: Mä jään jopa autoon istumaan, vaikka oisin jo perillä, ja kuuntelen ihkun biisin loppuun. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

India

Posts: 475

#40 • • India
tää nyt menee kans tohon yöks sarjaan mutta minkä sitä itselleen mahtaa
Suuri intohimoni on puristella finnejä.. *ding* muiden tai omia ihan sama...